Spring naar bijdragen

Vormgeving GC.com


Waldio

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zoals ik het net las zijn een aantal dingen (betreffende de greasemonkey scripts) bewust zo. Dit ivm de toekomstige mogelijkheden.

Klopt.

Een aantal toepassingen die nu via een extern script lopen gaat gc.com zelf integreren in de site :thumbdown:

bewerkt door Lepman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat de zaken niet wat beter getest zijn, dan had men veel leed en commentaren kunnen voorkomen.

 

Zoals ik het net las zijn een aantal dingen (betreffende de greasemonkey scripts) bewust zo. Dit ivm de toekomstige mogelijkheden.

Klopt.

Een aantal toepassingen die nu via een extern script lopen gaat gc.com zelf integreren in de site :thumbdown:

 

Dat klopt, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat veel van de nu aanwezige problemen niet voorkomen hadden kunnen worden door het eerst beter te testen. Gezien het commentaar op het US forum denken velen van hen er net zo over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat de zaken niet wat beter getest zijn, dan had men veel leed en commentaren kunnen voorkomen.

 

Zoals ik het net las zijn een aantal dingen (betreffende de greasemonkey scripts) bewust zo. Dit ivm de toekomstige mogelijkheden.

Klopt.

Een aantal toepassingen die nu via een extern script lopen gaat gc.com zelf integreren in de site :thumbdown:

 

Dat klopt, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat veel van de nu aanwezige problemen niet voorkomen hadden kunnen worden door het eerst beter te testen. Gezien het commentaar op het US forum denken velen van hen er net zo over.

Daar zullen ze denk ik wel over nagedacht hebben.

Het bedrijfje bestaat al even natuurlijk.

Ze hebben al vaker veranderingen doorgevoerd, ook daar kwam soms kritiek op.

Dat het voor de geocacher niet prettig is lijkt me duidelijk maar het gaat er bij mij niet in dat ze 'vergeten' zijn iets beter te testen :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ze hebben al eens vaker een stap terug gedaan en een eerdere versie terug gezet. Ze zullen er best over nagedacht hebben, het zou een slechte zaak zijn als het niet zo was. Maar een uitgebreide test? Gezien de commentaren en dingen die nu niet meer werken geven toch wel een vreemd beeld.

Maar laten we hopen dat alle problemen snel opgelost worden, daar zijn wij (cachers) beter mee geholpen dan met alles wat we hier schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel weer typisch dat de 1e en 2e plek in de poll worden ingenomen door 2 stellingen die haaks op elkaar staan..... :thumbdown: :

1) Rommelig en niet goed uitgelijnd [ 21 ] [22.34%]

2) Mooi en strak uitgelijnd [ 18 ] [19.15%]

3) Niet mooi [ 15 ] [15.96%]

4) Veel extra scroll/print werk [ 17 ] [18.09%]

5) Niet veel anders [ 12 ] [12.77%]

6) Is wel even wennen [ 11 ] [11.70%]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel weer typisch dat de 1e en 2e plek in de poll worden ingenomen door 2 stellingen die haaks op elkaar staan..... :thumbdown: :

1) Rommelig en niet goed uitgelijnd [ 21 ] [22.34%]

2) Mooi en strak uitgelijnd [ 18 ] [19.15%]

3) Niet mooi [ 15 ] [15.96%]

4) Veel extra scroll/print werk [ 17 ] [18.09%]

5) Niet veel anders [ 12 ] [12.77%]

6) Is wel even wennen [ 11 ] [11.70%]

 

Ik denk dat dat komt door de instellingen bij de gebruikers. Hier op de laptop heb ik van een rommelig scherm geen last, maar op de pc weer wel maar dat ligt dan vermoedelijk weer aan de hardware.

Zo zullen er wel meer mogelijkheden zijn waarom dit fenomeen zich voordoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet nu toch even wennen aan de nieuwe site. Weet iemand op welke wijze ik nu gewoon op plaatsnaam caches kan zoeken? Dit lukt me nu niet. Zie ik iets over het hoofd of is deze functie niet meer beschikbaar?

 

Ik type bij adres gewoon een plaatsnaam in, je krijgt dan een uitrolscherm met keuze (indien keuze aanwezig) daar klik je degene die je wilt hebben en je krijgt de gegevens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet nu toch even wennen aan de nieuwe site. Weet iemand op welke wijze ik nu gewoon op plaatsnaam caches kan zoeken? Dit lukt me nu niet. Zie ik iets over het hoofd of is deze functie niet meer beschikbaar?

 

Ik type bij adres gewoon een plaatsnaam in, je krijgt dan een uitrolscherm met keuze (indien keuze aanwezig) daar klik je degene die je wilt hebben en je krijgt de gegevens.

 

 

Dank voor je reactie. Het blijft wisselvallig. Een paar uurtjes na mijn vraag op dit forum lukt het me wel..vervolgens in de avond weer niet. Voorheen kreeg ik bij het invullen van een plaatsnaam bij "Adress" alle caches in de buurt te zien. Nu dus niet altijd en dan krijg ik een keuze om een postcode in te voeren welke niet voor Nederlandse postcodes werkt. Amai, ik verwacht dat dit nog start up probleempjes zijn. We wachten even af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je reactie. Het blijft wisselvallig. Een paar uurtjes na mijn vraag op dit forum lukt het me wel..vervolgens in de avond weer niet. Voorheen kreeg ik bij het invullen van een plaatsnaam bij "Adress" alle caches in de buurt te zien. Nu dus niet altijd en dan krijg ik een keuze om een postcode in te voeren welke niet voor Nederlandse postcodes werkt. Amai, ik verwacht dat dit nog start up probleempjes zijn. We wachten even af.

 

Ik heb nog nooit mijn postcode kunnen invullen, dus ik weet niet of het ooit komt.

Terwijl ik dit schrijf lukt het me wel.

 

Kom er trouwelijks ook achter dat de kaart bij tb/gc's alleen maar met google earth werkt, en dat heb ik niet.

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je reactie. Het blijft wisselvallig. Een paar uurtjes na mijn vraag op dit forum lukt het me wel..vervolgens in de avond weer niet. Voorheen kreeg ik bij het invullen van een plaatsnaam bij "Adress" alle caches in de buurt te zien. Nu dus niet altijd en dan krijg ik een keuze om een postcode in te voeren welke niet voor Nederlandse postcodes werkt. Amai, ik verwacht dat dit nog start up probleempjes zijn. We wachten even af.

 

Ik heb nog nooit mijn postcode kunnen invullen, dus ik weet niet of het ooit komt.

 

Als ik hier op de com site bij postal code de postcode (getallen) en de woonplaats invul, krijg ik gewoon de caches welke hier in de regio liggen. Hier werkt het dus wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik hier op de com site bij postal code de postcode (getallen) en de woonplaats invul, krijg ik gewoon de caches welke hier in de regio liggen. Hier werkt het dus wel.

 

Wow, je hebt gelijk! Ik ging er van uit dat dit alleen voor de USA werkte.

 

http://www.geocaching.com/seek/default.aspx --> Locate the nearest geocaches in your area... (bovenste zoekveld) --> 3512 Utrecht --> resultaten.

 

Het lukt ook zonder postcode.

Het lukt ook met alleen postcode, waarna je een keuze krijgt uit verschillende postcode-landen combinaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...