Spring naar bijdragen

Vormgeving GC.com


Waldio

Aanbevolen berichten

ook ik heb een kleinbeeldscherm en dan staat inderdaad alles ondermekaar,

ik heb zelf een woordzoeker in mijn cache staan en die komt op een klein

beeldscherm niet goed in beeld, steeds de laatste letter van een regel op de

volgende regel en dan nog alleen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vreemd, maar ik lees niets van .nl. Kunnen zij geen hulp bieden, of hebben ze geen standpunt.

Ik heb wel gezien dat ze meelezen, maar je ziet of hoort niets van hen. Jammer, een gemiste kans.

 

Ik geloof dat ik dit even niet begrijp.

Wat is een gemiste kans dan en waar moet .nl hulp bij bieden, naar jouw idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd, maar ik lees niets van .nl. Kunnen zij geen hulp bieden, of hebben ze geen standpunt.

Ik heb wel gezien dat ze meelezen, maar je ziet of hoort niets van hen. Jammer, een gemiste kans.

 

Ik geloof dat ik dit even niet begrijp.

Wat is een gemiste kans dan en waar moet .nl hulp bij bieden, naar jouw idee?

 

Vreemd Marit, maar ik wil wel wat duidelijker worden. Ik lees nergens ook maar iets van .nl over de nieuwe layout van com.

Dus dat was mijn vraag, maar dat wist je zelf ook wel. Velen gebruikers binnen .nl hebben hier hun bezorgdheden uitgesproken, maar .nl blijft oost indsch doof, vreemd. Zij zijn er toch voor ons, of mis ik nu iets?

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd, maar ik lees niets van .nl. Kunnen zij geen hulp bieden, of hebben ze geen standpunt.

Ik heb wel gezien dat ze meelezen, maar je ziet of hoort niets van hen. Jammer, een gemiste kans.

 

Ik geloof dat ik dit even niet begrijp.

Wat is een gemiste kans dan en waar moet .nl hulp bij bieden, naar jouw idee?

 

Vreemd Marit, maar ik wil wel wat duidelijker worden. Ik lees nergens ook maar iets van .nl over de nieuwe layout van com.

Dus dat was mijn vraag, maar dat wist je zelf ook wel. Velen gebruikers binnen .nl hebben hier hun bezorgdheden uitgesproken, maar .nl blijft oost indsch doof, vreemd. Zij zijn er toch voor ons, of mis ik nu iets?

 

Ik heb ook geen standpunt gezien van .nl, maar ik vraag het omdat je een aantal berichten terug zelf nog gebruikers adviseert om een paar dagen te wachten en omdat je overduidelijk ook vindt dat . nl hulp moet aanbieden.

Vooral dat laatste is mij onduidelijk n.a.v. een inventariserende poll.

Allerlei veranderingen lijken me nog niet uitgekristalliseerd, ook op het Groundspeakforum zijn er veel reacties, je roept zelf op tot wat geduld, eh... ;)

Ik kan mij best voorstellen dat een inventarisatie zoals in dit topic kan leiden tot een gezamenlijke vraag o.i.d. aan .nl, maar jouw opmerking kwam, m.i. wat plotseling en je noemt het meteen een gemiste kans.

En ik vraag me oprecht af wat .nl dan voor hulp zou kunnen bieden c.q. wat er dan bijvoorbeeld verwacht wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het aan de overkant van de plas wel duidelijk wat veel bezoekers van de nieuwe lay-out vinden.

Over de hele wereld is het een onderwerp van discussie en dat ziet men vast wel bij GS.

GS zelf zegt er mee bezig te zijn en geeft ook aan goede redenen te hebben gezien de toekomstige plannen van gc.com.

Wat dan de meerwaarde zou zijn dat ook gc.nl nog even hun zegje gaat doen daar, zie ik niet zo.

 

Daar komt bij dat een officiële partner van GS in Nederland al heeft aangegeven de veranderingen logisch te vinden en de lay-out mooi te vinden.

 

Er is veel aangepast in 1x en dat is voor veel bezoekers een te grote 'schok'.

Zelf wacht ik gewoon even af wat er met de Amerikaanse reacties gedaan wordt want die zijn toch leading denk ik.

Over een maandje maak ik voor mezelf de balans wel weer op ;)

 

En hee, het cachen gebeurd voornamelijk buiten en aan onze prachtige caches is niks veranderd :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las vandaag op het com forum dat ze toch wat gaan aanpassen.

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=240315

 

 

oja en dit is ook belangrijk natuurlijk... hier klagen en problemen melden heeft weining nut

 

3 steps to reporting a bug:

1. What you were trying to do

2. What happened

3. What you expected to happen

 

Don't forget links and browser/version!

 

Need more help? Check out the Groundspeak Knowledgebase!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, en dan lees ik vandaag in de nieuwe spoiler nr. 18 over de interessante mogelijkheden van GcTour. (freeware)

 

Maar ja, daar heeft men ook last van de wijzigingen en staat de volgende melding op de site:

 

Achtung / Attention

GcTour funktioniert gerade nicht mehr wegen dem Layout-Update auf geocaching.com - Ich arbeite daran.

 

GcTour is not working right now because of the layout change of geocaching.com - i'm working on it.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...