Spring naar bijdragen

Sneeuw/ijs caches?


superboppe

Aanbevolen berichten

Natuurlijk laten we ons niet door kou of sneeuw tegenhouden. Daarom afgelopen zaterdagnacht "Waardeloos"gedaan in een echte sneeuwstorm, we zagen er uit als sneeuwpoppen maar dat mocht de pret echt niet drukken.

De terugreis naar huis duurde wel wat langer door al die sneeuw die gevallen was. :thumbdown:

 

Iets meer dan 12 uur zoeken geloof ik :crybaby:? Of was dat een ander team?

Wel een goeie testcase voor je apparatuur. Geen lege batterijen in de GPS?

 

Nee hoor, geen 12 uur. Om 19:00 uur begonnen en om iets voor half 3 klaar. En dat ondanks de hevige sneeuwval, wat het zoeken toch wel wat lastiger maakte. Toen nog via een glibber tocht terug naar huis, daar direct bad in en daarna het bed in.

Geen last gehad van slecht werkende batterijen en of gps. Terwijl ik dat eigenlijk wel verwacht had met die vorst. Dus de Oregon is best geschikt voor die kou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 years later...

Al wel een cachepagina gezien, waarbij de cache is verwijderd, omdat de CO vindt dat je deze toch echt met een bootje moet doen..

Timland

Schaatsend of lopend een eiland-cache bereiken is toch ook een uitdaging :blink: (of dat kan het zijn)?

Maar ja, het is niet mijn cache, dus ook niet aan mij om te beslissen...

Het verbaast mij echter wel een beetje...

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

beetje bedenkelijk die reden voor timland.

je mag hem wel per bootje, zwemmend of wadend doen maar niet over het ijs, hoogstmerkwaardig .................................

ondanks dattie bij mij in het dorp ligt zal ik hem zeker nooit gaan doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb twee eilandcaches in de buurt, die ik na het weekend hoop te kunnen doen. Bij een van de twee was ik vorig jaar net 1 of 2 dagen te laat en was het ijs ronduit onbetrouwbaar geworden. Had ik maar een paar dagen eerder moeten beginnen met geocachen ;) Maar ik hoop ze dus komende week te kunnen gaan doen, als het weer mee wil werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de andere kant: als je een cache neerlegt met 4 sterren voor terrein, dan kan ik me ook wel weer voorstellen dat het ijs daar wat afbreuk aan doet.

 

Hoezo? Je neemt daarbij altijd nog een eigen risico dat je op zwak ijs terechtkomt en erdoorheen zakt. In het water terechtkomen heeft in de winter meer gevolgen dan in de zomer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...