Remunj Geplaatst 5 januari 2010 Share Geplaatst 5 januari 2010 Natuurlijk laten we ons niet door kou of sneeuw tegenhouden. Daarom afgelopen zaterdagnacht "Waardeloos"gedaan in een echte sneeuwstorm, we zagen er uit als sneeuwpoppen maar dat mocht de pret echt niet drukken.De terugreis naar huis duurde wel wat langer door al die sneeuw die gevallen was. Iets meer dan 12 uur zoeken geloof ik ? Of was dat een ander team? Wel een goeie testcase voor je apparatuur. Geen lege batterijen in de GPS? Nee hoor, geen 12 uur. Om 19:00 uur begonnen en om iets voor half 3 klaar. En dat ondanks de hevige sneeuwval, wat het zoeken toch wel wat lastiger maakte. Toen nog via een glibber tocht terug naar huis, daar direct bad in en daarna het bed in. Geen last gehad van slecht werkende batterijen en of gps. Terwijl ik dat eigenlijk wel verwacht had met die vorst. Dus de Oregon is best geschikt voor die kou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CCWAM Geplaatst 9 januari 2010 Share Geplaatst 9 januari 2010 De cache GC1K35Z NEWS Puzzle is goed te doen in de sneeuw (en niet zo heel toevallig ligt daar onze racecoin Sschaap die nu wel eens een keertje weg wil ). Voor deze cache moet je wel eerst een van de 3 TB's gevonden hebben . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 2 februari 2012 Share Geplaatst 2 februari 2012 (bewerkt) Oud draadje, maar actuele omstandigheden. Al vastgevroren caches gevonden? 2 februari 2012 bewerkt door Team Professor X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 2 februari 2012 Share Geplaatst 2 februari 2012 Wie wil het "zak s ff door" event mee helpen organiseren ? Ik heb T5 ideeen over 10 meter onder ijs loggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hneel Geplaatst 2 februari 2012 Share Geplaatst 2 februari 2012 Oud draadje, maar actuele omstandigheden. Al vastgevroren caches gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 2 februari 2012 Share Geplaatst 2 februari 2012 (bewerkt) Al wel een cachepagina gezien, waarbij de cache is verwijderd, omdat de CO vindt dat je deze toch echt met een bootje moet doen.. Timland Schaatsend of lopend een eiland-cache bereiken is toch ook een uitdaging (of dat kan het zijn)? Maar ja, het is niet mijn cache, dus ook niet aan mij om te beslissen... Het verbaast mij echter wel een beetje... 2 februari 2012 bewerkt door Sivota Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolle1961 Geplaatst 2 februari 2012 Share Geplaatst 2 februari 2012 beetje bedenkelijk die reden voor timland. je mag hem wel per bootje, zwemmend of wadend doen maar niet over het ijs, hoogstmerkwaardig ................................. ondanks dattie bij mij in het dorp ligt zal ik hem zeker nooit gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Aan de andere kant: als je een cache neerlegt met 4 sterren voor terrein, dan kan ik me ook wel weer voorstellen dat het ijs daar wat afbreuk aan doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 en bij een extreem lage waterstand dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Ik heb twee eilandcaches in de buurt, die ik na het weekend hoop te kunnen doen. Bij een van de twee was ik vorig jaar net 1 of 2 dagen te laat en was het ijs ronduit onbetrouwbaar geworden. Had ik maar een paar dagen eerder moeten beginnen met geocachen Maar ik hoop ze dus komende week te kunnen gaan doen, als het weer mee wil werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas & noortje Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Onze eiland cache is voor iedereen bereikbaar, ijs is op eigen risico, maar het is juist leuk om dit over het ijs heen te doen lijkt me zo! Het moment voor mensen zonder bootje om deze te loggen! http://coord.info/GC2PNWX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oemoemenoetjes Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Het lijkt mij sterk dat Timland ook daadwerkelijk is weggehaald en ik denk dan ook dat deze "gewoon" te loggen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Aan de andere kant: als je een cache neerlegt met 4 sterren voor terrein, dan kan ik me ook wel weer voorstellen dat het ijs daar wat afbreuk aan doet. Hoezo? Je neemt daarbij altijd nog een eigen risico dat je op zwak ijs terechtkomt en erdoorheen zakt. In het water terechtkomen heeft in de winter meer gevolgen dan in de zomer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Tim heeft het land aan kou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas & noortje Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Een half jaar wachten of meer op een gelegenheid om een eiland cache te doen is ook wel een T4 waard hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden