gpsgek Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 Onlabngs heeft RTV Hattem (lokale omroep) een reportage gemaakt over De Hattemer en zijn hobby. In ons geval dus geocaching. Het bestand van 600mb is gecomprimeerd tot 49mb. De kwaliteit is ietsje minder geworden. Tijdens het begin stond ik stijf van de zenuwen want zo'n camera op je gericht is ook niet alles. Ik heb ook een vreselijke blunder gemaakt . Ik haal bij Noord en Oost, lengte en breedte door elkaar. Ik hoorde het pas toen ik de definitieve versie zag. Mijn excuses en s.v.p. geen opmerking hierover maken. Het gaat meer over het idee voor de "leek" wat geocaching inhoud. Ook laten ze als goodies een plaatje van fireneedles zien, het kan wel als goodie maar daar zijn ze niet voor bedoeld. Je kunt het filmje hier bekijken. Spannend muziekje!!! Maar; netjes gedaan hoor! Zo vloeiend zou ik het er niet uitgeperst krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 Spannend muziekje!!! Maar; netjes gedaan hoor! Zo vloeiend zou ik het er niet uitgeperst krijgen! Muziek was zelf uitgezocht (eigen collectie). Jarenlang gewerkt bij een lokaal radiostation werpt toch zijn vruchten (een beetje) af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-Eppie Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 Onlabngs heeft RTV Hattem (lokale omroep) een reportage gemaakt over De Hattemer en zijn hobby. In ons geval dus geocaching. Het bestand van 600mb is gecomprimeerd tot 49mb. De kwaliteit is ietsje minder geworden. Tijdens het begin stond ik stijf van de zenuwen want zo'n camera op je gericht is ook niet alles. Ik heb ook een vreselijke blunder gemaakt . Ik haal bij Noord en Oost, lengte en breedte door elkaar. Ik hoorde het pas toen ik de definitieve versie zag. Mijn excuses en s.v.p. geen opmerking hierover maken. Het gaat meer over het idee voor de "leek" wat geocaching inhoud. Ook laten ze als goodies een plaatje van fireneedles zien, het kan wel als goodie maar daar zijn ze niet voor bedoeld. Je kunt het filmje hier bekijken. EDIT: Dank aan de Roode Lantaarn voor het beschikbaar stellen van zijn webspees. Leuk item!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerrit en lenie Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 Leuk filmpje. Petje af voor De Roode Loper Groetjes van, Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 Na de voorbeschouwing tijdens A.A.P. (Abraham After Party) in huize Henk is het leuk om hem nu nog eens online te zien. Goed gedaan jochie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 Na de voorbeschouwing tijdens A.A.P. (Abraham After Party) in huize Henk is het leuk om hem nu nog eens online te zien. Goed gedaan jochie We zijn alleen vergeten de coins te noteren die te zien waren , maar het zou dan ook wel ongeloof waardig zijn als je bij je log zet; gezien op tv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3ems Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 Leuk filmpje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asshi Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 (bewerkt) Leuk filmpje en erg leuk gedaan om uit te leggen wat geocaching is door te laten zien! 3 april 2007 bewerkt door Asshi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geotrail Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 (bewerkt) Klasse gedaan! Is prima reclame voor onze hobby en Hattem is er een stuk interessanter op geworden. Tegelijkertijd geleerd waar de naam van het team vandaan komt De opmerking dat je tien euro kunt overmaken, zal menigeen inspireren hetzelfde te doen, denk ik. 3 april 2007 bewerkt door Geotrail Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 Een prima uitleg ! Duidelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 Mooi zo'n filmpje. En een prima verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jootie Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 Mooi filmpje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stonehorse Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 Hartstikke leuk, zeker omdat wij vorig jaar in de meivakantie in Hattem door onze eerste cache van deze Roode Loper op landgoed Molecaten te vinden aangestoken zijn door het cache-virus. Nu weten we van wie we het virus gekregen hebben. Groet uit cacheparadijs Deventer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hesselannema Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 Idd mooi filmpje zag ik daar nu een watervast logboekje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 3 april 2007 Share Geplaatst 3 april 2007 Idd mooi filmpje zag ik daar nu een watervast logboekje.... Ja, gekregen van de Roode Lantaarn. Volgens mij gekocht bij Xenos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten