Greatwhitexxl Geplaatst 8 oktober 2009 Share Geplaatst 8 oktober 2009 Ik ben van oudsher eerlijk gezegd meer van de musea dan van de natuur. Hoewel dat nu we aan geocaching doen wel aan het veranderen is. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit een vliegenzwam ('rood met witte stippen') gezien. Vandaar mijn verzoek: als er iemand tijdens het cachen in de omgeving ruwweg tussen Haarlem en het Gooi vliegenzwammen ziet staan, zou je mij dan de lokatie (en de bijbehorende cache) door willen geven? Dank vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phoenix-night Geplaatst 8 oktober 2009 Share Geplaatst 8 oktober 2009 Pffffffffffff, gelukkig; ik dacht al bijna een concurrent te hebben die m'n cantarellen weg wil kapen! PN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Icemen4 Geplaatst 8 oktober 2009 Share Geplaatst 8 oktober 2009 Pffffffffffff, gelukkig; ik dacht al bijna een concurrent te hebben die m'n cantarellen weg wil kapen!PN cantarellen??cantarellen?? wat dacht je van mijn paddos!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 8 oktober 2009 Share Geplaatst 8 oktober 2009 Ik ben van oudsher eerlijk gezegd meer van de musea dan van de natuur. Hoewel dat nu we aan geocaching doen wel aan het veranderen is. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit een vliegenzwam ('rood met witte stippen') gezien. Vandaar mijn verzoek: als er iemand tijdens het cachen in de omgeving ruwweg tussen Haarlem en het Gooi vliegenzwammen ziet staan, zou je mij dan de lokatie (en de bijbehorende cache) door willen geven? Dank vast! Is dit een redelijke overgang? Van kunst naar natuur via kitsch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 8 oktober 2009 Share Geplaatst 8 oktober 2009 Cachen na een wandeling met de boswachter, kan ook. Bijvoorbeeld hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team bravo Geplaatst 9 oktober 2009 Share Geplaatst 9 oktober 2009 Is ook leuk, ben je ook nog creatief bezig http://vruyti.punt.nl/upload/kabouter.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 9 oktober 2009 Share Geplaatst 9 oktober 2009 Jammer dat je die omgeving aangeeft. Hier in de buurt (NO NL) zien we ze regelmatig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 9 oktober 2009 Share Geplaatst 9 oktober 2009 Ik heb ze laatst nog gezien langs de 2e bedevaartcache-route (GC101C4). Ook GCYCQE Wild Engeltje is redelijk paddestoelzeker, en ongetwijfeld staat er ook wel ergens een vliegenzwam. Misschien moet je gewoon eens naar ons mooie Brabant komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krusko Geplaatst 9 oktober 2009 Share Geplaatst 9 oktober 2009 Vorige week gespot bij GC15WT9 The Dutch Mountains (helaas ook in Brabant) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 9 oktober 2009 Share Geplaatst 9 oktober 2009 De Edesee bossen staan er ook helemaal vol mee, en ook in Groningen ben ik er al een aantal tegengekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RMBS Geplaatst 9 oktober 2009 Share Geplaatst 9 oktober 2009 Ik ben van oudsher eerlijk gezegd meer van de musea dan van de natuur. Hoewel dat nu we aan geocaching doen wel aan het veranderen is. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit een vliegenzwam ('rood met witte stippen') gezien. Vandaar mijn verzoek: als er iemand tijdens het cachen in de omgeving ruwweg tussen Haarlem en het Gooi vliegenzwammen ziet staan, zou je mij dan de lokatie (en de bijbehorende cache) door willen geven? Dank vast! Als je deze tijd van het jaar een rondje door het bos loopt kun je de vliegenzwam eigenlijk niet missen. Om je heen kijken tijdens het wandelen is wel belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keesenanita Geplaatst 9 oktober 2009 Share Geplaatst 9 oktober 2009 En bij het Witven staan er ook. http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...da-01240e07096c Misschien morgen naar het "www 51/2 event", dan ben je meteen bij die cache!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 9 oktober 2009 Share Geplaatst 9 oktober 2009 Pas wel op met die paddestoelen, Paddestoel. de zwiepjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 9 oktober 2009 Share Geplaatst 9 oktober 2009 Morgen gaan we met Goedweerloper samen op het WWW 51/2 event paddenstoelen zoeken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 9 oktober 2009 Share Geplaatst 9 oktober 2009 Ik zal mijn spiegeltje meenemen. Groetjes, Fangorn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden