Greatwhitexxl Geplaatst 8 oktober 2009 Geplaatst 8 oktober 2009 Ik ben van oudsher eerlijk gezegd meer van de musea dan van de natuur. Hoewel dat nu we aan geocaching doen wel aan het veranderen is. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit een vliegenzwam ('rood met witte stippen') gezien. Vandaar mijn verzoek: als er iemand tijdens het cachen in de omgeving ruwweg tussen Haarlem en het Gooi vliegenzwammen ziet staan, zou je mij dan de lokatie (en de bijbehorende cache) door willen geven? Dank vast!
Phoenix-night Geplaatst 8 oktober 2009 Geplaatst 8 oktober 2009 Pffffffffffff, gelukkig; ik dacht al bijna een concurrent te hebben die m'n cantarellen weg wil kapen! PN
Icemen4 Geplaatst 8 oktober 2009 Geplaatst 8 oktober 2009 Pffffffffffff, gelukkig; ik dacht al bijna een concurrent te hebben die m'n cantarellen weg wil kapen!PN cantarellen??cantarellen?? wat dacht je van mijn paddos!!!
Team Professor X Geplaatst 8 oktober 2009 Geplaatst 8 oktober 2009 Ik ben van oudsher eerlijk gezegd meer van de musea dan van de natuur. Hoewel dat nu we aan geocaching doen wel aan het veranderen is. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit een vliegenzwam ('rood met witte stippen') gezien. Vandaar mijn verzoek: als er iemand tijdens het cachen in de omgeving ruwweg tussen Haarlem en het Gooi vliegenzwammen ziet staan, zou je mij dan de lokatie (en de bijbehorende cache) door willen geven? Dank vast! Is dit een redelijke overgang? Van kunst naar natuur via kitsch?
Sivota Geplaatst 8 oktober 2009 Geplaatst 8 oktober 2009 Cachen na een wandeling met de boswachter, kan ook. Bijvoorbeeld hier
team bravo Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Is ook leuk, ben je ook nog creatief bezig http://vruyti.punt.nl/upload/kabouter.jpg
Mr.Atari Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Jammer dat je die omgeving aangeeft. Hier in de buurt (NO NL) zien we ze regelmatig.
Le Comte Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Ik heb ze laatst nog gezien langs de 2e bedevaartcache-route (GC101C4). Ook GCYCQE Wild Engeltje is redelijk paddestoelzeker, en ongetwijfeld staat er ook wel ergens een vliegenzwam. Misschien moet je gewoon eens naar ons mooie Brabant komen?
Krusko Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Vorige week gespot bij GC15WT9 The Dutch Mountains (helaas ook in Brabant)
team nessa Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 De Edesee bossen staan er ook helemaal vol mee, en ook in Groningen ben ik er al een aantal tegengekomen.
RMBS Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Ik ben van oudsher eerlijk gezegd meer van de musea dan van de natuur. Hoewel dat nu we aan geocaching doen wel aan het veranderen is. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit een vliegenzwam ('rood met witte stippen') gezien. Vandaar mijn verzoek: als er iemand tijdens het cachen in de omgeving ruwweg tussen Haarlem en het Gooi vliegenzwammen ziet staan, zou je mij dan de lokatie (en de bijbehorende cache) door willen geven? Dank vast! Als je deze tijd van het jaar een rondje door het bos loopt kun je de vliegenzwam eigenlijk niet missen. Om je heen kijken tijdens het wandelen is wel belangrijk.
keesenanita Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 En bij het Witven staan er ook. http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...da-01240e07096c Misschien morgen naar het "www 51/2 event", dan ben je meteen bij die cache!?
zwiepjes Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Pas wel op met die paddestoelen, Paddestoel. de zwiepjes
@rend Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Morgen gaan we met Goedweerloper samen op het WWW 51/2 event paddenstoelen zoeken .
Team Aragorn Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Ik zal mijn spiegeltje meenemen. Groetjes, Fangorn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden