Spring naar bijdragen

Dutch Punisher Online Logs


dagger38

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen is een nieuwe cacher uit de buurt van Den Haag bezig met logs te maken van cache's waar hij nooit geweest is.

Ik merkte dit op omdat hij op zijn eerste dag reeds cache's in noord nederland en belgie had gelogd.

 

Ik ben toen een ronde gaan maken van mijn cahes die hij logde en het bleek dat geen enkele cache bezocht was door de bovengenoemde persoon.

 

Nadat ik de ander betrokkenen gewaarschuwd had zijn alle logs tot dan to verwijderd.

 

Blijkt vandaag dat hij weer andere cache's online gelogd heeft.

 

Of deze ook daadwerkelijk zijn bezocht is natuurlijk de vraag.

 

Dit soort grapjassen heb ik al meer gezien , maar elfs na een mail aan hem blijft hij doordoen.

De betrokken persoon:Dutch Punisher (hij logt telkens met een foto waarop een doodshoofd staat)

http://www.geocaching.com/profile/?guid=25...74-72746447dac5

 

 

U weze gewaarschuwd

 

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ach wat schattig, iemand met tijd teveel!

Ik hoop dat hij inderdaad niet echt caches gaat bezoeken want wie weet 'punished of punised" hij dan de coins en TB's ook nog wel!

 

Gewoon verwijderen en negeren verder lijkt mij. En even de cache-eigenaars mailen van die vier die er nu nog staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat toch om de logjes en niet of hij de cache heeft gevonden?

Er wordt vaak geklaagt dat sommige cachers alleen maar TFTC loggen en dat doet hij in ieder geval niet.

Hij schrijft leuke logjes waarbij ik het idee krijg dat hij echt ter plaatse is geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff, boeiuh,

 

Wie heeft hij daar nou mee? Alleen zichzelf. De tijd die hij besteed aan deze onzin had hij ook kunnen gebruiken om iets leuks te doen. Cachen bijvoorbeeld.

 

edit:tikfoutje

bewerkt door Le Comte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ont-zet-tend leuk en ja, hij is er vast echt ter plaatse geweest..

Kijk maar bij de Earthcache Oostvaardersplassen. Daar heeft hij zelfs een foto geplaatst.

 

Lepman, ik begrijp je ook niet. Hoe kom je nu bij 'leuke logjes' of mis ik een smiley? Hij schrijft alleen: Found it! Punished it! en plaatst steeds een foto met daaroverheen een doodskop. Hij voldoet niet eens aan de foto die je moet neerzetten (gps met raam op achtergrond) dus het is duidelijk dat dit geen echte logjes zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...