Spring naar bijdragen

Dutch Punisher Online Logs


dagger38

Aanbevolen berichten

:-) HAHA... jullie hebben mij snel ontmaskerd... voordat er allerlei paniek ontstaat, of nog erger voordat er met de vinger naar een verkeerd persoon gewezen wordt... Dutch Punisher dat ben ik dus....

 

Waarom deze actie? naar aanleiding van de hele topic of je wel of niet mag loggen als je een cache hebt gevonden.... of een foto dan genoeg is.... Nou even een fotootje googlen en je bent klaar, of nog erger bij een van de logs gewoon een foto uit een andere log gebruikt. De caches inderdaad niet fysiek bezocht.

 

Wel goed dat men mijn actie al binnen twee dagen heeft onderschept. Het zal duidelijk zijn dat ik over een paar dagen alle logs zal verwijderen,

wil ze nu nog even laten staan want anders weet men niet waar het over gaat. En natuurlijk zal ik de eigenaren van de cache een mailtje sturen waarin ik het een en ander uitleg.

 

Greets Dutch Punisher

 

You've found Me! Punished Me !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Agh ik kan er achteraf wel zo eerlijk over zijn om te bekennen dat dit niet echt een leuke en handige actie is geweest. Alle logs zijn verwijderd, eigenaren bij wie de log nog stond hebben een mail ontvangen en Punisher heeft nu een log geplaatst bij mijn eigen cache. Als er mensen zijn die zich gekwetst voelen door de hele actie: sorry!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:-) HAHA... jullie hebben mij snel ontmaskerd... voordat er allerlei paniek ontstaat, of nog erger voordat er met de vinger naar een verkeerd persoon gewezen wordt... Dutch Punisher dat ben ik dus....

 

Waarom deze actie? naar aanleiding van de hele topic of je wel of niet mag loggen als je een cache hebt gevonden.... of een foto dan genoeg is.... Nou even een fotootje googlen en je bent klaar, of nog erger bij een van de logs gewoon een foto uit een andere log gebruikt. De caches inderdaad niet fysiek bezocht.

 

Wel goed dat men mijn actie al binnen twee dagen heeft onderschept. Het zal duidelijk zijn dat ik over een paar dagen alle logs zal verwijderen,

wil ze nu nog even laten staan want anders weet men niet waar het over gaat. En natuurlijk zal ik de eigenaren van de cache een mailtje sturen waarin ik het een en ander uitleg.

 

Greets Dutch Punisher

 

You've found Me! Punished Me !

Kwam er ook maar een voor in aanmerking natuurlijk....

En wat was hier nu het nut van, enige toegevoegde waarde voor de discussie??

 

(dacht eerst de grap er nog van in te zien maar zelfs die zie ik niet na nog eens draadje te hebben gelezen)

bewerkt door Cernunnos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi

 

 

Zo deze aktie's heeft de mensen wakker geschud denk ik zo...

 

effe checken of ze wel gelogd hebben..

 

Mij zou het niet zo kunnen schelen.. als ik het toevallig zie dat iemand mijn caches wel op GC.COM logt maar niet ter plekke verwijder ik het wel.. en anders veel plezier ermee...

 

vond het wel grappig hoor deze aktie...

 

gr jarish

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom deze actie? naar aanleiding van de hele topic of je wel of niet mag loggen als je een cache hebt gevonden.... of een foto dan genoeg is.... Nou even een fotootje googlen en je bent klaar, of nog erger bij een van de logs gewoon een foto uit een andere log gebruikt. De caches inderdaad niet fysiek bezocht.

 

Hmm oke, leuk... lachen.

 

Ik begrijp alleen iets niet. Een foto zou genoeg zijn? Nou nee, een foto van de CACHE-inhoud lijkt mij genoeg, niet een gephotoshopte foto van de omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke die actie.... ja....

 

In elk geval had je dus ook de cache van vrienden van mij gelogd: grafheuvels, en daarbij een foto van een grafheuvel uit Duitsland geplaatst. Wil je ivv wel even een ander logo gaan gebruiken ? Wij hadden in eerste instantie zo iets van: grafheuvels en een doodshoofd ? Snap je de combi ? Wij dachten dus aan een bedreiging oid.

 

Ik zal mijn maatjes ff op de hoogte stellen dat het dus mee valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...