Spring naar bijdragen

Dutch Punisher Online Logs


dagger38

Aanbevolen berichten

Hmmm, deze hele actie had ik eigenlijk van een puber verwacht. Wat wilde je nu precies bereiken? Aandacht zoals Geopatra aangeeft? Dan kan je beter een mooie cache maken!

Onrust zaaien met iets ontzettend kinderachtigs? Dat is jammer, want zo af en toe heb je wel een aardige opmerking.

 

Keske weet al lang wie ik ben, we hebben elkaar al eens ontmoet.

 

Laten we dan nog een onthulling doen. Dit staat ook op je site, toeval (met verwijzing naar dit draadje)?

"Wij gaan voor, zoals wij dat noemen, 'het nieuwe cachen'." OK, wat is er dan alweer vernieuwd aan...euh....geocachen?

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hmmm, deze hele actie had ik eigenlijk van een puber verwacht. Wat wilde je nu precies bereiken? Aandacht zoals Geopatra aangeeft? Dan kan je beter een mooie cache maken!

 

Volgens mij is er ons in november 2008 met veel bombarie al in ieder geval één beloofd.......... maar goed.... we zijn al wat maandjes over de release datum van April heen en klaarblijkelijk kan hij zijn tijd beter besteden aan andere grappen en grollen......

 

Veel geschreeuw..... weinig wol.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij wordt het tijd voor een slotje op dit draadje..

Geen zin nu om het door te laten gaan, zeker niet nu het op de persoon gaat worden gespeeld.

Goh wat gek dat wie de baal kaatst enzo...

Nee dat klopt, maar laten we het dan wel bij het onderwerp houden en iemand niet op andere vlakken in de schandpaal zetten zeg.

Dat het geen "handige" actie was heeft hij zelf al toegegeven, dat daar nog over wordt doorgepraat oke... maar verder....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, deze hele actie had ik eigenlijk van een puber verwacht. Wat wilde je nu precies bereiken? Aandacht zoals Geopatra aangeeft? Dan kan je beter een mooie cache maken!

 

Volgens mij is er ons in november 2008 met veel bombarie al in ieder geval één beloofd.......... maar goed.... we zijn al wat maandjes over de release datum van April heen en klaarblijkelijk kan hij zijn tijd beter besteden aan andere grappen en grollen......

 

Veel geschreeuw..... weinig wol.....

 

Dat laatste zou ik niet zo 1, 2, 3 zeggen ......... .

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agh jullie mogen gerust de pijlen op mij richten daar heb ik geen problemen mee en ik kan daar wel me omgaan, hoge bomen vangen veel wind dus mij hoor je niet piepen. Over het plaatsen van een nieuwe cache: ben er mee bezig helaas een tijdje uit de running geweest als gevolg van wat gebroken botten in mijn handen :-( En verder? ja juist die link naar de ervani website is een link naar mij, dus dat ben ik, klopt helemaal. En dat verwijzen naar de term het nieuwe cachen, agh dat he ik al ruime tijd voor het bestaan van global geschreven, gaat mij er om dat er meer is dan de traditionele manier van geocachen, bijvoorbeeld met het gebruik van video, aurio etc etc. Bij de nieuwe cache waarmee ik bezig ben ga ik daar gebruik van maken. maar ik zeg niet wanneer de boel af is :-)

 

Nogmaals ik heb al aangegeven dat ik achteraf ook in zie dat de actie niet zo handig is geweest, ik kan niet meer doen dan dat erkennen, gedane zaken nemen geen keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een weekend-event even op het forum lezen en daar valt mijn oog op dit draadje.

Iemand die moeite doet anderen van iets te overtuigen om via een statement en een serie valse logs op niet bezochte caches.

Ik kan het even niet meer rijmen.

Hoe schreef Dutch Punisher / Ervani eerder deze week ook alweer?

Effe zoeken, ah daar heb ik het stukje.

In het draadje "Is geen logje in het logboek ook geen found?":

 

...knip... ik kan er echt niet minder om slapen.

 

...knip... lekker boeie zou ik zeggen.

 

 

...knip...ga je bij een dergelijke organisatie lekker druk maken over het wel of niet invullen van log-rolletjes.

 

Mmmmmm.

Ook ik heb weer iets geleerd, waarvoor hartelijk dank.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel grappig. Al de reacties in dit topic zeggen meer over de mensen die reageren op Ervani dan over Ervani zelf.

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Het is toch niet te geloven dat er na zo'n leuke grap mensen gaan reageren?

Dit is tenslotte een forum, dan is het niet de bedoeling dat je schrijft wat je ergens van vindt.

Dan ga je maar lekker een boek schrijven ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel grappig. Al de reacties in dit topic zeggen meer over de mensen die reageren op Ervani dan over Ervani zelf.

 

En al weer iets geleerd...

 

Heeft al iemand eens gedacht aan al die mensen die (nav dit topic) bij hun cache voor Jan met de korte achternaam naar hun cache zijn gelopen om het logboek te controleren?

Voor wie het weten wil: ik vind het een compleet mislukte manier om je standpunt duidelijk te maken.

Zeg op dit forum wat je van zaken denkt, ook al is niemand het met je eens, maar laat dit soort grapjes alsjeblieft uit je hoofd.

 

Bah :rolleyes: .

 

Greetz, Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...