Spring naar bijdragen

Fotowedstrijd


Team jemar

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hieronder de inzending van getzie familie (als het goed is :thumbup: ). Als het niet de goede is Olaf hoor ik het wel en verwijder 'm. Volgens de spelregeles moet er iets van geocaching opstaan, gpsr, ammobox o.i.d. en die zie ik (nog) niet.

fecbf5ac-d68a-479f-b42f-963ea2e0a246.jpg

 

Je had onderstaand moeten plakken nadat je de button "voeg afbeelding in" had gebruikt. In dat popupje moet ja dan onderstaand plakken.

 

http://img.geocaching.com/cache/log/display/fecbf5ac-d68a-479f-b42f-963ea2e0a246.jpg

 

Vergelijk het maar met wat je hebt gedaan en je ziet waar het fout ging. je had o.a. img veranderd in jpg en later achter .jpg had je iets taan wat er niet hoort/niet nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel nu iemand moet mij maar eens komen uitleggen hoe ik aan de juiste Url kom maar dit is de juiste foto hij heet Sporen aan de hemel en de GPS ligt lnks boven op het zwarte vlak rechts onder op de foto.

 

Iedereen bedankt voor de hulp Doel is gehaald alleen weet ik nog niet helemaal wat ik fout doe.

 

Nogmaals iedereen bedankt voor de hulp.

 

Moderatoren sorry voor mijn gestuntel.

 

Greoten de Getzie family.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer het zo eens: http://img.geocaching.com/cache/log/displa...63ea2e0a246.jpg

ofwel voor de getzie familie:

fecbf5ac-d68a-479f-b42f-963ea2e0a246.jpg

 

Groeten Jan-Willem.

 

Dankjewel Jan-Willem en hopelijk kan je Getzie familie ook nog uitleggen hoe ze dat hadden moeten doen, wel graag via pb als dat kan.

 

getzie familie, ik ben blij voor jullie dat het gelukt is en niemand weet alles!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is niet mijn mooiste foto, maar m'n GPS staat erop (op het stuur van mijn fiets) en hiermee kan ik laten zien dat ik naar de Hel gefietst ben (aan de rechterkant van het stuur kun je het nog net lezen).

e31d3da9-7df6-4910-b6b0-f94e1766049a.jpg

En ook ik vind het wel een aardig actie, omdat er een hoop mooi foto's voorbij komen. Ik hoef nietzo nodig te winnen, elke mooie vondst (zoals het plekje van deze foto) is al winst genoeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel nu iemand moet mij maar eens komen uitleggen hoe ik aan de juiste Url kom maar dit is de juiste foto hij heet Sporen aan de hemel en de GPS ligt lnks boven op het zwarte vlak rechts onder op de foto.

 

Iedereen bedankt voor de hulp Doel is gehaald alleen weet ik nog niet helemaal wat ik fout doe.

 

Nogmaals iedereen bedankt voor de hulp.

 

Moderatoren sorry voor mijn gestuntel.

 

Greoten de Getzie family.

Na het Dobberen in Zwolle e.e.a. uitgelegd aan Getzie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook zevenblad hoort bij de natuur (zo heet dat onkruid toch?), maar iedereen heeft er een bloedhekel aan. Je zult het maar in je tuin hebben (en dat hebben wij), dan kom je er nooit weer vanaf. Zelfs doodspuiten helpt niet. Het gaat wel even dood, maar komt een jaar later vrolijk weer de grond uit.

 

Op de eindlokatie van Meppelerbos zat onze oudste dochter met de kist tussen het zevenblad. Hardnekkige natuur, die zich in een tuin niet laat uitroeien.

 

Hier was het zevenblad op zijn plaats, prachtig groene bodem in het bos.

 

Voor mij in elk geval het mooiste plaatje midden in de natuur :offtopic:

 

7a44808b-6c2e-4b2a-8ffc-6e82a23abcd5.jpg

 

Edit: paar schrijvautjes eruit gehaald

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een prachtige foto's allemaal :no:

 

Hier mijn bijdrage.

Tijdens mijn vakantie in Zweeds Lapland, ben ik met een aantal Engelse reisgenoten op zoek gegaan naar een cache die vlakbij het ijshotel ligt.

Op de foto hadden we de schat net gevonden en in de sneeuw geef ik uitleg wat er allemaal in het doosje zit.

 

547bf812-29cd-4dd5-8d1a-2135f5279bad.jpg

 

De cache: "Pålles Pina" (GC1DTQM)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...