Spring naar bijdragen

Fotowedstrijd


Team jemar

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ook nog een leuke foto van dezelfde Maarten van hetzelfde cito-event die fantastisch kon vertellen over wat stinkende humusprut. (deze foto hoeft niet mee te doen met de wedstrijd, want ik heb al een foto geplaatst)

 

Het was inderdaad erg interresant wat hij vertelde!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Mr.Atari ging samen met het Schatzoekteam op pad.

 

Deze foto is gemaakt bij de cache Altes Freibad Wilsum. Hier is mooi te zien hoe de natuur weer bezit neemt van dingen die door mensen verlaten worden (in dit geval dus een verlaten zwembad). De cache lag onder een dikke laag eendenkroos, wat de nodige hilariteit opriep. De Schatzoekteamleider liet zich niet ontmoedigen, en ging in onderbroek en op blote voeten op zoek naar de cache.

 

Hij is gevonden, zie dus de foto...

 

657cee29-d163-4388-b22e-207b18f05efd.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na nog eens wat foto's te hebben nagekeken op "natuur en connectie met geocachen", vond ik deze foto, bij renbaan Woestduin GC1C8J9, uit september 2008 van een enthousiaste vinder.

 

Gevonden.jpg

bewerkt door Cache in het handje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een leuk initiatief deze fotowedstrijd.

Team Jemar vroeg in berichtje 25 om enige creativiteit. Ik ben mijn archief ingedoken en heb daarna in een compilatie 4 foto’s verwerkt. Voor elk seizoen 1 foto.

Er moest op de foto een relatie bestaan met Geocaching. Bij deze foto is dat het logo van geocaching.

Ik weet niet of deze foto door de keuring komt, maar ik vond hem wel aardig geworden.

 

677dacdd-8e64-4d53-9d65-4975e212fff5.jpg

 

In deze compilatie verwerkt: voor de lente: cache “Geestgronden” (GC1A87G), voor de zomer: cache “Bissen-wei” (GCP666), voor de herfst: cache “Floriade 1992” (GCED2F) en voor de winter: cache “De Kwen” (GC1GP3W).

 

 

Voor ons "naaktslakkies" is dit de winnende :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...