Spring naar bijdragen

iMode en cache bescrijvingen


Aanbevolen berichten

...... KNIP ...... maar op de telefoon is dat nu ook de volledige versie. Het is nog wel wat wennen, want druk je net even te snel dan kun je weer van voor af aan beginnen. Het werken met bookmarks moet ik dus nog even verder uitproberen.

Dat, "NU" voor op een tefeoon is al jaren :thumbup: Mits je een telefoon hebt met een OS als Symbian of Windowsmobile.

 

Ik zou als browser Opera voor Symbian erop zetten als ik je was. Dan werkt het nog prettiger.Imode is eigenlijk not done als je een mobieltje hebt met een OS en internettoegang op je mobiel.

 

Wel is het uitkijken bij wie je een abo afsluit. De kosten voor internetgebruik kunnen bij een verkeerde provider wel eens verschrikkelijk uit de hand lopen als je een provider als KPN of Vodafone hebt.

T-Mobile is sinds ruime een jaar de beste en de goedkoopste voor Inet op je mobiel.

Waar krijg je voor 9,95 per maand onbeperkt toegang tot het internet? Hoelang je ook internet en hoeveel je ook download. Web and Walk. Ook voor UMTS en Edge

Met mijn dataverkeer zou ik bij o.a. Vodafone 100den euro's per maand kwijt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
ReizenReizen

Ik weet toch wel zeker dat er iets veranderd is. Aan mijn telefoon is namelijk al jaren niks veranderd. Ik krijg het nu ook niet meer voor elkaar om via Imode een cache te vinden. Het lijkt erop alsof hij nu de 'internet' geocaching.nl pagina laat zien ipv de Imode pagina. Dat werkt natuurlijk niet. Opeens heb ik heel veel opties maar ze werken allemaal niet via Imode.

 

Ik heb nu via het Imode het keuzemenu van de internet variant waarbij ik 'mijn cache pagina', de manier waarop ik zou zoeken, niet kan kiezen.

bewerkt door rhr_nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik gebruik imode nu steeds meer (biijvoorbeeld ook om met de radarbeelden de komende bui te zien aankomen), maar ik krijg als ik de hint van een cache opvraag alleen de icoontjes te zien, cacheomschrijving doet het wel mits de plaatjes niet te groot zijn.

 

Wil je naar de hints op imode kijken? Alvast bedankt :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik imode nu steeds meer (biijvoorbeeld ook om met de radarbeelden de komende bui te zien aankomen), maar ik krijg als ik de hint van een cache opvraag alleen de icoontjes te zien, cacheomschrijving doet het wel mits de plaatjes niet te groot zijn.

 

Wil je naar de hints op imode kijken? Alvast bedankt :yes:

Stuur me ff een mail, anders vergeet ik het :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, probleem van de hints is ook weer opgelost. In die zin, dat het vanaf nu weer goed werkt, maar dat van een heleboel caches de hint niet aanwezig/verouderd is. Ook dit is een restant van problemen die bovenkwamen vlak voor en na Coens overlijden.

 

In de loop van de tijd zullen de hints automagisch weer worden verbeterd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Ik heb sinds kort een Nokia N95 8Gb. Internetten gaat prima en ik kan ook op de site www.geocaching.nl/pda_index.php komen en daar zoeken op caches als ik de coordinaten intyp.

(complimenten overigens voor degene die de i-mode site gemaakt heeft) Als ik echter een cache aanklik krijg ik een foutmelding :

"Bij het ophalen van de pagina is een fout opgetreden. De gevraagde pagina kan niet worden gevonden (not found)"

 

Wat doe ik fout ? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb sinds kort een Nokia N95 8Gb. Internetten gaat prima en ik kan ook op de site www.geocaching.nl/pda_index.php komen en daar zoeken op caches als ik de coordinaten intyp.

(complimenten overigens voor degene die de i-mode site gemaakt heeft) Als ik echter een cache aanklik krijg ik een foutmelding :

"Bij het ophalen van de pagina is een fout opgetreden. De gevraagde pagina kan niet worden gevonden (not found)"

 

Wat doe ik fout ? :rolleyes:

 

Kende deze pagina nog niet, maar is idd wel handig.

 

Bij mij doet ie het goed (ook N95 8Gb). Misschien is de cache die jij probeert inmiddels gearchiveerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De gegevens van die PDA site komen waarschijnlijk uit de lokale database van GC.nl. En die is, zoals inmiddels ruim bekend, al een paar weken niet meer bijgewerkt. Nieuwe caches zullen dus niet terug te vinden zijn op de genoemde PDA-site.

 

tot cache,

team Wij Drie :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...