Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Loop te twijfelen om me op te geven, want ik heb momenteel nog te weinig ervaring met caches om er een goed oordeel over te vellen. Maar ik zou wel als "meeloper" mee willen gaan met zo'n proefloop, zodat ik ervan kan leren.

Omgeving: Midden / Zuid-limburg.

• 4 months later...
Geplaatst

Ik kon het weer niet laten om een nieuwe cache te maken. Ik breng elke week mijn dochter naar pianoles, vlakbij een natuurgebied, en moet dan bijna een uur wachten. Dan loop je wat rond in de buurt en moet je toch wat. Tijdens (heel wat) van deze verloren uurtjes een cache in elkaar gezet. Daar kwamen trouwens nog heel wat uurtjes huiswerk bij kijken om een verhaal te verzinnen, een webpagina te maken en een verstopplaats te knutselen.

Dus voor ik de cache on-line zet wil ik graag zeker weten dat alles klopt. Ook opbouwende kritiek is welkom.

Kortom: proeflopers gevraagd !

Cachegegevens : het is een wandeling van 5 kilometer, vlakbij Bussum. (OV informatie : station Naarden-Bussum, maar dan moet je nog een stukje met de bus). Het is een cache met een verhaal, naar ik hoop leuk voor iets oudere kinderen (ik heb de cache gemaakt voor de 9e verjaardag van mijn dochter). Honden toegestaan in dit gebied.

Ik verwacht dat de cache 21 maart klaar is om te testen, maar als een latere datum je beter uitkomt is dat ook prima.

Dus ben je een kritische proefloper, stuur me dan een mail.

Geplaatst

Bussum is wat ver voor me, want ik woon in Goes Zeeland. Ik zou wel in de omgeving van Goes proef willen lopen. Ik heb alleen een Sparta Ion als fiets en nog geen rijbewijs dus kan nog geen verre caches doen. Althans die meer dan 11 km ver zijn. :dribble:

Geplaatst
Ik kon het weer niet laten om een nieuwe cache te maken. Ik breng elke week mijn dochter naar pianoles, vlakbij een natuurgebied, en moet dan bijna een uur wachten. Dan loop je wat rond in de buurt en moet je toch wat. Tijdens (heel wat) van deze verloren uurtjes een cache in elkaar gezet. Daar kwamen trouwens nog heel wat uurtjes huiswerk bij kijken om een verhaal te verzinnen, een webpagina te maken en een verstopplaats te knutselen.

Dus voor ik de cache on-line zet wil ik graag zeker weten dat alles klopt. Ook opbouwende kritiek is welkom.

Kortom: proeflopers gevraagd !

Cachegegevens : het is een wandeling van 5 kilometer, vlakbij Bussum. (OV informatie : station Naarden-Bussum, maar dan moet je nog een stukje met de bus). Het is een cache met een verhaal, naar ik hoop leuk voor iets oudere kinderen (ik heb de cache gemaakt voor de 9e verjaardag van mijn dochter). Honden toegestaan in dit gebied.

Ik verwacht dat de cache 21 maart klaar is om te testen, maar als een latere datum je beter uitkomt is dat ook prima.

Dus ben je een kritische proefloper, stuur me dan een mail.

PB gestuurd.

Geplaatst

Zeeuws-Vlaanderen en Walcheren, Noord/Zuid-Beveland kan oook wel.

Ik woon in zeeuws-vlaanderen en werk bij Goes. Heb een auto en ben wel wat flexibel.

Gast geebheart
Geplaatst

Omgeving Hilversum

Wil best die v Villadora proeflopen

of met iemand meelopen om eens te kijken hoe dat nu precies gaat proeflopen en waar je op moet letten

Geplaatst

Als topic starter wil ik niet dat dit draadje gebruikt gaat worden voor discussies. Als je je mening wilt geven hierover start dan vooral een ander draadje. Het draadje is bedoeld om een proefloper in jouw regio te vinden.

Geplaatst
Als topic starter wil ik niet dat dit draadje gebruikt gaat worden voor discussies. Als je je mening wilt geven hierover start dan vooral een ander draadje. Het draadje is bedoeld om een proefloper in jouw regio te vinden.

Een aantal berichten verplaatst naar dit topic

• 2 weeks later...
Geplaatst

Proeven in de Achterhoek? Stuur maar een PB wanneer er geproefgelopen moet worden :thumbup: .

Geplaatst

Ik wil me daar ook wel bij aansluiten, bij Gouda in een straal van 10 km. :thumbup: Anders kon het wel verder, maar ik heb alleen een fiets...

Geplaatst

Wij zitten in de regio Drenthe (Midden-Drenthe) en willen ook wel proeflopen. De kop van Overijssel, het zuiden van Groningen of zuid-oosten van Friesland is ook geen probleem.

Geplaatst

Ruime cirkel om Deventer heen.

Zeg maar tussen Arnhem en Zwolle.....

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...