Spring naar bijdragen

Iphone applicatie van Groundspeak is beschikbaar!


MacOZ58

Aanbevolen berichten

Er zijn ook diverse tooltjes voor geocaching gratis te downloaden voor de Iphone en Itouch via Itunes

zoals Rot13 decoder , romeinse cijfers omzetten , graden en minuten omrekenen

 

heb je toevallig ook de namen van deze programma's, want zoeken op rot13 biedt weinig.

Ben benieuwd!

 

Heb je al eens gezocht op 'geocaching' .

Het eerder vermeldde tooltje iGCT is dan ook te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er zijn ook diverse tooltjes voor geocaching gratis te downloaden voor de Iphone en Itouch via Itunes

zoals Rot13 decoder , romeinse cijfers omzetten , graden en minuten omrekenen

 

heb je toevallig ook de namen van deze programma's, want zoeken op rot13 biedt weinig.

Ben benieuwd!

 

Heb je al eens gezocht op 'geocaching' .

Het eerder vermeldde tooltje iGCT is dan ook te vinden.

 

dat had ik zelf kunnen bedenken :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik heb inmiddels deze nieuwe versie. De eerste ervaringen zijn niet bemoedigend. Na het opstarten vraagt de applicatie naar de lokatie. Welke mogelijkheid ik ook kies., daarna springt ie terug naar de springboard (hoofdmenu van de iphone). Anderen soortgelijke ervaringen of werkt het bij anderen wel?

 

Kijk eens op dit geocaching.com forum. Het blijkt in de meeste gevallen te liggen aan het feit dat de iphone een jailbreak heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik heb inmiddels deze nieuwe versie. De eerste ervaringen zijn niet bemoedigend. Na het opstarten vraagt de applicatie naar de lokatie. Welke mogelijkheid ik ook kies., daarna springt ie terug naar de springboard (hoofdmenu van de iphone). Anderen soortgelijke ervaringen of werkt het bij anderen wel?

 

Kijk eens op dit geocaching.com forum. Het blijkt in de meeste gevallen te liggen aan het feit dat de iphone een jailbreak heeft.

Bovenstaande klopte. De nieuwe versie werkte niet goed op mijn iphone met een jailbreak. Na een herstel uitgevoerd te hebben (Helaas was het noodzakeleijk de iphone als nieuw in te richten) werkt de groundspeak applicatie bijna perfect. Er blijven natuurlijk wensen, zoals ik het prettig zou vinden om een cachebeschrijving te kunnen in-/uitzoomen, logjes verwerken, enz. Je kunt niet alles hebben, misschien in de toekomst? Het is duidelijk een meer volwassen applicatie dan de 1.0 uitvoering. De investering van €8,- vind ik het zeker waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels de versie 1.1.1 geinstalleerd zonder enig probleem. In de beschrijving in de appstore staat nu ook dat de applicatie niet goed werkt met winterboard op een jailbroken iphone. Maar wat nog belangrijker is dat ook al een volgende update is aangekondigd, waarbij het mogelijk is je founds te loggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

En iedere update is geen verbetering. OK, dan is het in het Nederlands, trouwens, beroerd Nederlands, ok, dan kun je nu offline een log aanmaken, maar je kunt nu niet meer kiezen of je alleen maar Traditionals wilt zien of alle soorten caches. De optie is er wel, maar werkt niet meer, wat je ook kiest.

 

Zal met een volgend update wel weer verdwenen zijn, maar toch..... moet niet kunnen. Er moet nog heel wat aan bewuste applicatie gesleuteld worden wil het echt de 7,99 waard zijn. Het is nog te "buggy".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En iedere update is geen verbetering. OK, dan is het in het Nederlands, trouwens, beroerd Nederlands, ok, dan kun je nu offline een log aanmaken, maar je kunt nu niet meer kiezen of je alleen maar Traditionals wilt zien of alle soorten caches. De optie is er wel, maar werkt niet meer, wat je ook kiest.

 

Zal met een volgend update wel weer verdwenen zijn, maar toch..... moet niet kunnen. Er moet nog heel wat aan bewuste applicatie gesleuteld worden wil het echt de 7,99 waard zijn. Het is nog te "buggy".

 

Dat was mij ook opgevallen. En omdat ik in het bos stond en de geprinte multi-cache was vergeten was dat best lastig! :blink:

Gelukkig was mijn vermoeden dat de vertaler iets te enthousiast was geweest en mogelijk ook de identifiers voor bepaalde settings had vertaald correct: toen ik de iPhone gewoon op de engelse taal zette werkte deze setting weer :yes:

 

Overigens: in vorige versies had deze tool ook last van een = teken in je wachtwoord. Ook zo'n slordigheidje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
En het programma toont ook geen multi's en mystery's en dergelijke, zelfs niet na het wijzigen van de instellingen...

 

Dat klopt. Dit heeft te maken met de Nederlandse versie van de applicatie. Er wordt gewerkt aan een fix.

Workaround: Als je je Iphone/Ipod-touch op Engels zet is het ook opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk komt die fix er snel..... Want elke keer de Iphone in het Engels zetten heeft weinig nut....

Is er al iets bekend over de fix? Want als ik niet alle caches kan vinden, vind ik het eigenlijk een beetje zonde van m'n geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...