Spring naar bijdragen

Iphone applicatie van Groundspeak is beschikbaar!


MacOZ58

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

het eigenaardige is dat de lijst van de offline geplaatste caches niet meer in de volgorde van de afstand tov je huidige standplaats staan.

 

Bijkomstig : welke kaarten (eigen kaarten) bedoelen ze ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik gebruik deze app al een paar weken (v 2.0) en valt op dat het handig is voor de beschrijving en field notes, die je later op de pc of in Safari kunt gebruiken voor je log. Het compas daarintegen vind ik een beetje traag. Daarvoor is motion-x GPS een prettiger app. Hierin kun je ook alle waypoints bijhouden samen met heel veel andere info. Dan nog iGCT en je hebt alles wat je nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

In het 'navigate to cache' scherm (de kaart) staat er links onder de +/- knoppen een knop met een vlaggetje. Als je daar op klikt krijg je een nieuw scherm waarin je naam en coördinaten van een waypoint in kan voeren. Dat waypoint komt daarna als een oranje vlaggetje op de kaart te staan. Klik erop om er naartoe te navigeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gevonden! Dank je. Maar ik heb nog een probleem... Als ik wil zoeken op GC-code en ik typ de code in en druk op 'Zoek', gebeurt en daarna niets. Heeft iemand ook dat probleem?

 

Dat ga ik straks ook eens uitproberen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ga ik straks ook eens uitproberen...

 

Dat heb ik intussen ook gedaan en dat gaat goed, moet ik zeggen.

 

GCKJWM geprobeerd (das lekker ver weg ;-) ) en heb daar geen probleem mee. ;-)

Heb een Belgsiche 3G die origineel is en dus geen jailbreak, simlockbreak, of wat dan ook heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gevonden! Dank je. Maar ik heb nog een probleem... Als ik wil zoeken op GC-code en ik typ de code in en druk op 'Zoek', gebeurt en daarna niets. Heeft iemand ook dat probleem?

 

Ik heb net ook even gekeken maar bij mij doet die het wel gewoon!! nieuwe update V2.1 al geupdate? Anders weet ik het ook niet.

bewerkt door Bullit NL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de zoekfunctie mbv 'GC-codes' ook nog niet werkend gezien.

 

Wat overigens wel super is, is dat de PQ's die je gemaakt hebt, gewoon gedownload kunnen worden naar je telefoon. En volgens mij maakt 't niet uit, dat je er al 5 naar je mailadres hebt verzonden. Je krijgt dan gewoon een 'oude' versie er van (die dus eerder gemaakt is), met een button, zodat je 'm naderhand kunt updaten!

 

Werkt super!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de zoekfunctie mbv 'GC-codes' ook nog niet werkend gezien.

Dit is inderdaad een bug die alleen voorkomt als de taal van de iPhone niet op Engels is ingesteld. Het is opgelost in versie 2.2. Deze is een paar dagen geleden bij Apple ingediend, dus het zou niet lang meer moeten duren tot hij beschikbaar is.

 

In de nieuwe versie wordt ook een geheugenprobleem opgelost dat voorkomt met grote pocket queries en een probleem met loginnamen die speciale tekens bevatten zoals & en +.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de zoekfunctie mbv 'GC-codes' ook nog niet werkend gezien.

 

Wat overigens wel super is, is dat de PQ's die je gemaakt hebt, gewoon gedownload kunnen worden naar je telefoon. En volgens mij maakt 't niet uit, dat je er al 5 naar je mailadres hebt verzonden. Je krijgt dan gewoon een 'oude' versie er van (die dus eerder gemaakt is), met een button, zodat je 'm naderhand kunt updaten!

 

Werkt super!

 

 

Hoe werkt dat dan met een PQ ?

Kan het nu niet proberen, zit in het zwarte woud en wil niet op hoge (telefoon/internet) kosten komen.

maar eenmaal thuis wil ik het gaan proberen.

Wat doet dus een PQ op een iPhone ?

 

sorry als ik het draadje pik, zet hem dan maar ergens anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...