Spring naar bijdragen

Reviewer(s) op vakantie?


*BaJo*

Aanbevolen berichten

Alle paniek voor niets geweest :thumbup:

Kruimeldief is weer bovenwater :beerchug: . Een groot deel van Geocachend Nederland begon zich al grote zorgen te maken, als ik zo dit draadje volg.

 

Toch prettig om te weten, dat iedereen zo met elkaar meeleeft, helemaal in deze "ik " tijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sedert vorige week donderdag hebben we 3 multi-caches ter review aangeboden. Dan ben je als cache-eigenaar uiteraard benieuwd of ze goedgekeurd worden en zo ja wanneer ze dan online komen. Toch altijd weer even een spannend moment. Het is dan alleen prettig om te weten als het wat langer duurt dan gewoonlijk. Begrip is er. En inderdaad, wellicht zijn we in Nederland verwend.

Uiteraard is er meer in het leven dan geocachen alleen, hoewel voor sommigen is het een 'way of living'.

We blijven gewoon vol spanning in de wachtkamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan ben je als cache-eigenaar uiteraard benieuwd of ze goedgekeurd worden en zo ja wanneer ze dan online komen. Toch altijd weer even een spannend moment.

 

Dat klopt, en of het nu de eerste cache is of de 10 of de 100e, op de een of andere manier is men er mee bezig om te zien of het goedgekeurd wordt en of het online komt. Maar wat er ook gebeurd, wie de cache ook gaat reviewen, altijd zul je voor dat de cache online komt, een emailtje krijgen met een kopie van de reviewrnote die de desbetreffende reviewer op je cachepagina heeft geplaatst. Of hij de cahce nu afkeurt, eerst weer terugstuurt of gaat publiceren. Zo lang je geen emailtje hebt gehad, zal de reviewer verder niets met de cache gedaan hebben. Melden dat de cache op de lijst staat is ook onzin omdat je zeker weet als bewuste vakje aangevinkt staat, de cache sowieso bij iedere reviewer op de gehele wereld op de lijst van te reviewen caches staat. :beerchug:

Melden dat de cache nog niet aan de beurt is, is ook onzin. In de tijd dat de reviewer iedere cache moet aanklikken, openen en een reviewernote als logje op de cachepagina schrijven, kan hij/zij ook de cache direct gaan bekijken en reviewen.

 

Het is dan alleen prettig om te weten als het wat langer duurt dan gewoonlijk.
Zie bovenstaand antwoord. Melden hier alleen op het forum zou alleen de bezoekers hier van het forum informeren. Niet de cachers die hier nooit komen en dat zijn er meer dan die hier wel komen. Ik kan het in mijn profiel zetten, maar wat moet ik er in zetten? Ik heb een paar dagen geen zin? Ik ben vanmorgen misselijk opgestaan en maar weer mijn bed in gestapt? Ik heb te zwaar getafeld en heb krampen van hier tot Tokyo omdat ik weer eens te veel geBBqed heb, te snel en te rauw? :thumbup: Ik kan ook in mijn profiel een zandlopertje gaan zetten en die laten draaien als ik bezig ben, maar dan nog weet men niet wanneer ik huin cache doe. Gewoon relax...

 

Begrip is er. En inderdaad, wellicht zijn we in Nederland verwend.

 

Komt ook door die zotten bij gc.com die maar zo durven te schrijven dat men bericht kan verwachten tussen 36 en 72 uur... Tja, als men daar op staat kan ik dat wel doen. Dan stuur ik iedereen wel een berichtje dat het kan duren tussen 5 minuten en 5 weken. Dat mailen kost ook weer tijd :w00t2:

 

Uiteraard is er meer in het leven dan geocachen alleen, hoewel voor sommigen is het een 'way of living'.

We blijven gewoon vol spanning in de wachtkamer.

 

Voor mij is het onderhand wel een way of life. Krijg bijna de outdoorkleding niet uit, men ziet me nooit zonder geocachepet en ik ben dagelijks uren met geocaching bezig. Alhoewel het de laatste paar dagen iets minder was, maar goed, de laminaat zit er eerst in en binnekort weer verder...

 

Met een way of life moet men wel uitkijken dat het geen obsessie wordt.

 

 

 

Oja, voordat ik het vergeet. ook jullie caches komen zo meteen online :bangin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als wij (Geocachers) en gewoon voor zorgen dat de cache-pagina helemaal revieuw-oke is, heeft Kruimel er minder werk aan en is je cache sneller online.

 

Ps, als je een wherigo aanbied, moet je ook alle tussen punten vermelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als wij (Geocachers) en gewoon voor zorgen dat de cache-pagina helemaal revieuw-oke is, heeft Kruimel er minder werk aan en is je cache sneller online.

 

Kijk dat zijn nu opmerkingen waar we met z'n allen wat mee kunnen. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch prettig om te weten, dat iedereen zo met elkaar meeleeft, helemaal in deze "ik " tijden.

 

Ik vraag me ernstig af of dit soort vragen voortkomt uit medeleven of zorg over Kruimel.

 

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, dat veel van dit soort vragen juist wordt gesteld vanuit de IK optiek en weinig met medeleven te maken hebben.

 

O jee..... IK heb een vraag gesteld en nou hoor IK al een paar dagen niets.

 

IK heb een nieuwe cache gemaakt en die wil IK zo snel mogelijk online.

 

IK ben nou eenmaal een beetje ongeduldig, dus IK verwacht dat iedereen voor MIJ in de houding springt.

 

 

dat is maar MIJN idee...... (IK ben wellicht een zwartkijker)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij mag Kruimel zeker op vakantie.

Gezellig op pad samen met de Fee.

Samen met de honden is de optie.

Reizend in hun luxe slee.

Van Oost naar West,

van Zuid naar Noord.

Ze gaan van Vlieland naar Best.

Van Den Helder tot Emmeloord.

Overal waar ze zijn schijnt de zon in overvloed.

Dat is waarom het geocaching petje op moet.

Maar aan het eind van de reis.

Stellen ze het erg op prijs,

dat hun huisje hun weer welkom heet.

 

Dames en heren, tijdens mijn gedicht hoor ik dat onze beste Kruimel weer hard heeft gewerkt en jullie blij gaat maken. Hij heeft dus echt recht op vakantie.

Petje af Evert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt wel of de tijden van het EK weer herleven, publicatie tijdens de wedstrijden :thumbup:

Alleen dat ik morgenochtend vroeg wegrij uit de regio, waar er tot dit moment alweer twee nieuwe liggen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...