Spring naar bijdragen

Reviewer(s) op vakantie?


*BaJo*

Aanbevolen berichten

Vandaar misschien handiger om eerst af te stemmen met collega cachers in de buurt. Je zou het kunnen vragen op de manier van "ligt jou eindpunt ten noorden/zuiden/oosten/westen van je startpunt?" Dan is zijn cache niet echt gespoild en jij weet genoeg. En jouw cache is ook niet gespoild.

Dank je voor deze hint, die gaan we de volgende keer gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

(uit ander topic gehaald)

 

 

...

Het stokje overdragen zegt hij... Wie wil er 7 dagen per week 4 a 5 uur per dag in stoppen? Ook tijdens je vakantie? Tijdens feestdagen? Tegen een betaling van een paar geocoins per jaar? Goed, ik heb afgelopen zaterdag en zondag niets gedaan en dus ben ik maandag 16 uur bezig geweest en vandaag al 12 uur. Alleen met geocaching bezig. En er staan nog ruim 60 in de todo lijst. Morgen heb ik nog een paar uur en dan wordt het hooguit vrijdag weer een aantal uur. Ik wil zaterdag eigenlijk wel eens gaan verven in huis.....

...

 

 

Waarmee mijn oorspronkelijke punt weer aangeroerd is: Eén (twee) reviewers voor Nederland is te weinig. Er word constant geschermd met de "regels" van GC.com. Regels werken twee kanten op. Ik moet aan de regels voldoen, dan moet GC.com dat ook. De reviewer die namens GC.com reviewt, moet zich ook aan de regels houden: binnen 72 uur reviewen.

 

Als mijn coordinaten fout blijken te zijn krijg ik de cache terug. Nu is een (de) reviewer "overwerkt", en dan ? Ambtenaren weten dit al lang: liever weinig werk met 10, dan veel werk met 2...

 

 

----------

 

En ja: ik heb een cache in de wachtlijst staan, en nee, het boeit me geen huppel of dat nog 5 weken duurt. Kruimel: rustig aan. Ga lekker verfen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(uit ander topic gehaald)

 

 

...

Het stokje overdragen zegt hij... Wie wil er 7 dagen per week 4 a 5 uur per dag in stoppen? Ook tijdens je vakantie? Tijdens feestdagen? Tegen een betaling van een paar geocoins per jaar? Goed, ik heb afgelopen zaterdag en zondag niets gedaan en dus ben ik maandag 16 uur bezig geweest en vandaag al 12 uur. Alleen met geocaching bezig. En er staan nog ruim 60 in de todo lijst. Morgen heb ik nog een paar uur en dan wordt het hooguit vrijdag weer een aantal uur. Ik wil zaterdag eigenlijk wel eens gaan verven in huis.....

...

 

 

Waarmee mijn oorspronkelijke punt weer aangeroerd is: Eén (twee) reviewers voor Nederland is te weinig. Er word constant geschermd met de "regels" van GC.com. Regels werken twee kanten op. Ik moet aan de regels voldoen, dan moet GC.com dat ook. De reviewer die namens GC.com reviewt, moet zich ook aan de regels houden: binnen 72 uur reviewen.

 

Als mijn coordinaten fout blijken te zijn krijg ik de cache terug. Nu is een (de) reviewer "overwerkt", en dan ? Ambtenaren weten dit al lang: liever weinig werk met 10, dan veel werk met 2...

 

 

----------

 

En ja: ik heb een cache in de wachtlijst staan, en nee, het boeit me geen huppel of dat nog 5 weken duurt. Kruimel: rustig aan. Ga lekker verfen.

 

Echt nonsens. Er zijn 3 reviewers voor Nederland en als het moet nog een heel blik vol Amerikanen. Het is niet dat we het te druk hebben met het aanbod, het is zo dat de gemiddelde cachelegger er al vanuit gaat dat als er iets niet klopt aan de cache ze dit vanzelf wel hoiren en vaak nog met uitleg waarom en hoe het wel moet. Dat lijkt me onderhand de omgekeerde wereld te worden.

De cachelegger moet zorgen dat alles voor elkaar is zodat de reviewer dat kan doen wat hij moet doen en dat is een cache reviewen en zo snel mogelijk online zetten. Nu gaat het er op lijken dat de reviewr samen met de cachelegger de cache moet gaan plaatsen en de samen met de cachelegger de cachepagina moet gaan aanmaken.

 

Doe wat er van je verwacht wordt en dan is de cache snel online.

 

@All: Wat ik wel heel frapant vind is dat sinds 2005, sinds ik erbij ben gekomen als reviewer, alle caches altijd binnen de gestelde 72 uur gereviewed waren en meestal dezelfde dag of soms binnen een uur na aanbieden. Dat isn nu drie jaar lang altijd zo gegaan.

Nu heb ik iets minder zin, iets minder vrije tijd, de andere reviewrs idem dito, nu moet men, en dat is echt nog maar sinds 2 weken, iets langer wachten en wat krijgen we nu??? gezemel en gezever. Een stel verwende kinderen die al willen dat ik me aan de regels van geocaching.com gaa houden (binnen 72 uur) tot een of andere joker die vindt dat ik volledig ten dienste moet zijn van de geocachers en als ik dat niet wil het reviewrstokje maar moet overdragen. Ondank is wereldsloon.

 

Weet je wat ik dan stiekem ga denken? Ga ff lekker een tijdje aan het g*s hangen? Ik ga morgen weer eens lekker een dagje weg, vrijdag uitrusten, zaterdag verven, zondag uitrusten en de geocachers mogen dan as maandg wel een cache online zien komen. het boeit me niet of er 100 of 1000 in de wachtrij staan. Vooral met zoveel gezever krijg ik alleen maar weerzin. De Fee zegt dat ze over een maand wel eens gaat kijken wat er te doen is en Hawkeyes lacht zich rot en gaat op vakantie.

 

Des te meer er gezeurd wordt over de reviewtijd des te meer trekken we de hakken in de sloot en des te langer gaan we uit onze en elkaars neuzen zitten te eten.

 

Sinds ik reviewer ben heb ik spijt van twee dingen.

 

1. dat ik geen reviewernaam heb aangenomen en deze aan niemand bekend heb gemaakt en dus als reviewer "in de kast zou zitten", en

2. Dat ik als reviewer hier op het forum verschijn.

 

Onbereikbaar als reviewer met een niet werkend emailadres. Wil men in contact komen? Dat kan pas als men een cache heeft aangeboden en dat kan alleen via een reviewernote. Wat een tijdswinst en wat een rust zou dat zijn.

 

Men wil graag dat ik me aan de regels van gc.com ga houden? Caches binnen 72 uur bekeken worden door de reviewer? Tot voor 2 weken was dat heel normaal. Dat kan, als we bij zijn dan gaan we dat invoeren. Binnen 72 uur heb je bericht. Een melding dat de cache ontvangen is. Of het daarna nog weken duurt maakt niets uit. Binnen 72 uur heb je iets gehoord. En dat wil ik ook volledig aan de regels van geocaching.com houden. Er komt dan geen cache meer online waarvan ik niet schrijftelijk een bevestiging heb gezien van de grondeigenaar of beheerder in wat voor gebied dan ook, ook openbaar terrein, ook voor een super micro. De ene hand was de andere hand. Als de cachelegger op zijn strepen gaat staan naar de reviewer toe lijkt het me logisch dat dit ook vice versa gaat gebeuren.

 

En wij zijn geen ambtenaren. Liever één reviewer dan 10.

 

U vraagt en wij draaien ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zeg ik maar 1 woord op en dat is dat.

 

Ik geef Kruimeldief volkomen gelijk en aangezien ik sinds kort een petje heb, neem ik die af.

Laten de reviewers in ere houden.

Ikzelf wacht al meer dan een half jaar op toestemming om te plaatsen, sowhat. Schrijf ik de gemeente over een halfjaar weer aan. Plaatsen of geplaatst krijgen van een cache bepaalt niet mijn leven. Lukt het dan is het mooi, lukt het niet, dan kijk ik wat ík fout doe/deed/gedaan heb etc.

 

p.s.

bovenstaande zijn zinnen en geen woord, want daar zei ik maar 1 van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn die 72 uur gebaseerd op 1 cache.

Dus als een reviewer aan een cache begint heeft hij 72 uur de tijd om die te reviewen.

Met een todo-lijst van 60 kan dat voor de laatste even duren dan.... :thumbup:

bewerkt door Lepman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat echt vervelend is? Als alle caches die in de wacht stonden (totaal met de terugkomers en weer de nieuwe, 145 stuks) allemaal afgewerkt zijn en er dan niemand, maar dan ook niemand de moeite heeft genomen van al de klagers hier, die schijbaar allemaal "zo lang" op de review van hun cache hebben gewacht, om dan in plaats van klagen eens iets anders zouden melden hier. Zaterdagochtend begonnen om 06:00 tot 20:30 en zondagochtend verder van 08:15 tot 16:00.

 

Topic closed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...