Spring naar bijdragen

Reviewer(s) op vakantie?


*BaJo*

Aanbevolen berichten

:thumbup: hehe, zelfs een gedicht.

 

Hmmm, heb ik me verteld? Of heeft mama zich verteld? (39) Ik heb er 40 online gezet :thumbup: Nog een dikke 30 te gaan.

 

Nope, 39, maar ik zie het al, ik heb "slechts" de 16e juli caches geteld, maar ook bij 7 juli is een nieuwe Earthcache bijgekomen, dus idd 40 ! (Zelfde agendapuntje als waar ik zelf niet opgelet had waarschijnlijk... !)

 

En idd rustig aan hoor, al ben ik wel blij dat de caches nu als een lopende band online gekomen zijn, waarschijnlijk dat daarom mijn geocaching.com even vastliep :)

bewerkt door ikbenmamma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Earthcaches worden niet door Kruimel maar door een expert (geoaware) uit Amerika gereviewed.

 

Das waar :thumbup: , niet aan gedacht. Dan telt Mamma er toch 39, maar wat maakt het uit, de goede man is druk, druk....

 

Wellicht dan het event op 16 augustus :) , niet in het verleden, maar in de toekomst kijken :thumbup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje..."al een paar dagen niets online"....???? :thumbup:

 

Wij zijn hier tamelijk verwend.

In andere landen (en ook ooit bij ons in andere tijden) duurde het soms 2 of 3 weken voor een cache werd gereviewd. (soms nog langer)

Hier hebben wij een Kruimel en een Kralenfee, die er behoorlijk bovenop zitten en die doorgaans zeer snel zijn met reviewen.

Beetje jammer als mensen gaan informeren of roepen, omdat ze bang zijn wegens vakantie of wat ook, misschien een weekje langer te moeten wachten.

Heb toch een beetje geduld. Kruimel kennende reviewd hij in z'n vakantie gewoon door. :thumbup:

Mocht je soms iets langer moeten wachten dan we gewend (verwend) zijn: je hoeft je echt niet te vervelen.

Er staan momenteel 5889 andere caches en events op de GC.NL pagina, die heb je vast nog niet allemaal gedaan :) .

 

Na dit bericht gelezen te hebben ben ik toch maar weer even naar boven gegaan naar het begin van dit draadje, wat schreef BaJo nou precies?

 

Beste forumleden en met name Kruimeldief,

 

We hebben de volgende vraag: wanneer heb je vakantie, met andere woorden, review je geen caches gedurende een bepaalde periode?

Is er dan iemand anders die de taak overneemt of ligt het even stil?

 

We zijn hiernaar benieuwd, omdat we vinden dat iedereen recht heeft op vakantie, dus ook revieuwers, maar als we een cache neerleggen willen we hem ook graag activeren. Als we nu weten wanneer er niet gereviewt wordt, dan melden we ook even geen cache aan.

 

Zie je wel, ik lees nergens dat BaJo en/of VasCo in dit geval bang zijn dat ze een weekje langer moeten wachten op hun review, ook lees ik nergens dat ze zich vervelen.

 

Wat ik er in las is dat BaJo en/of VasCo gewoon hun nieuwe caches even vast houden zodat de reviewer wellicht even lekker kan genieten van zijn wel of niet verdiende vakantie. Ik las een vraag over hoe de vakantie periode qua reviews verloopt... Kortom waar de reactie van Twin Peaks over gaat ontgaat mij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet nu alleen nog wachten tot hij op internet verschijnt. :thumbup: Vandaag

 

 

 

Zal het in de gaten gaan houden! Bedankt en neem op tijd j rust hè! :thumbup:

 

Nou de Reviewer is zeker niet op vakantie.

Ik heb hem net gezien op de site nu nog de juiste Coordinaten vinden.

bewerkt door wirless
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kortom waar de reactie van Twin Peaks over gaat ontgaat mij...

 

maar als we een cache neerleggen willen we hem ook graag activeren

Deze zin van Bajo icm zijn vraag wekt wel ogenschijnlijk de indruk dat hij het liefste ziet dat hij niet lang hoeft te wachten tot een geplaatste cache online komt.

 

Maar is het niet een beetje mosterd na de maaltijd om hier nog over te discussieren? Kruimel heeft antwoord gegeven op de vraag en er zijn caches online gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kortom waar de reactie van Twin Peaks over gaat ontgaat mij...

 

De reactie is dan ook bedoeld, voor al diegenen die het niet ontgaat :thumbup:

 

Maarruh...wat reageer je laat? Was je soms op vakantie?

(dat mag van mij natuurlijk, want ik vind dat reviewers, maar ook ieder ander recht hebben op een welverdiende vakantie)

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor het zijn er idd 40 er staat een cache op publicatie in 2007 maar is net nieuw.
Ha Joost, juist ja :beerchug: Zou je me het GCnummer daarvan even willen geven? Dan kan ik 2007 in 2008 wijzigen :holiday:

 

Het moesten er ook 40 zijn omdat ik er 40 online heb gezet. En de genoemde earthcache hebben de reviewers van geocaching.com natuurlijk niets mee te maken. Dat gaat via earthcache.org en niet via geocaching.com.

Nou de Reviewer is zeker niet op vakantie.

Ik heb hem net gezien op de site nu nog de juiste Coordinaten vinden.

Dat zegt natuurlijk niets B) Als men mij online ziet zou het kunnen zijn dat ik mobiel het forum bezoek. Dat gebeurt tig keer per dag, zowel onderweg, als op mijn werk als waar dan ook. Ieder vrije moment kijk ik wel even of er nieuwe berichten zijn bijvoorbeeld via RSS, al is het op het toilet.

En ingelogd ben ik bijna altijd, ook als ik niet kijk.

Op vakantie gaan doen we nooit, dat is echt niet mijn ding omdat ik iedere nacht in mijn eigen nest wil liggen, maar als ik zou moeten dan wil ik in ieder geval overal het internet op kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op vakantie gaan doen we nooit, dat is echt niet mijn ding omdat ik iedere nacht in mijn eigen nest wil liggen, maar als ik zou moeten dan wil ik in ieder geval overal het internet op kunnen.

 

Maar goed dat je in Nederland blijft dan, want mobiel internetten in het buitenland kan je een klein fortuin kosten. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op vakantie gaan doen we nooit, dat is echt niet mijn ding omdat ik iedere nacht in mijn eigen nest wil liggen, maar als ik zou moeten dan wil ik in ieder geval overal het internet op kunnen.

 

Maar goed dat je in Nederland blijft dan, want mobiel internetten in het buitenland kan je een klein fortuin kosten. :beerchug:

 

zeker kijk maar naar deze website

Dan zal je zeker wel balen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op vakantie gaan doen we nooit, dat is echt niet mijn ding omdat ik iedere nacht in mijn eigen nest wil liggen, maar als ik zou moeten dan wil ik in ieder geval overal het internet op kunnen.

 

Maar goed dat je in Nederland blijft dan, want mobiel internetten in het buitenland kan je een klein fortuin kosten. :beerchug:

 

Ik heb roaming uit staan :holiday: Ik woon bijna aan de grens met Duitsland, maar ook daar komn ik nooit. Ik heb geen visum voor Duitsland. Als ik van Emmen naar Zwolle ben gegaan, of van Emmen naar Groningen, moet ik al een paar dagen bijkomen omdat ik dan het gevoel heb een wereldreis te hebben gemaakt.

 

Mijn auto is nu 2.5 jaar en heb al bijna 17.000 kilometer gereden en ik neem het ding overal mee naar toe. Naar mijn werk (3 kilometer) naar de winkels (300 meter), naar toilet (60 meter). En ik alleen al zoveel kilometer gereden omdat er een paar duizend kilometer ziekenhuis en dokterbezoek bij in zit.

Maar ik cache dus bijna niet B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...