Spring naar bijdragen

Reviewer(s) op vakantie?


*BaJo*

Aanbevolen berichten

Beste forumleden en met name Kruimeldief,

 

We hebben de volgende vraag: wanneer heb je vakantie, met andere woorden, review je geen caches gedurende een bepaalde periode?

Is er dan iemand anders die de taak overneemt of ligt het even stil?

 

We zijn hiernaar benieuwd, omdat we vinden dat iedereen recht heeft op vakantie, dus ook revieuwers, maar als we een cache neerleggen willen we hem ook graag activeren. Als we nu weten wanneer er niet gereviewt wordt, dan melden we ook even geen cache aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

neej dat niet. Was een vraag van Jo in het algemeen. (Vasc0) heeft er wel een in de aanvraag staan.

 

Maar het viel Jo op dat kruimeldief al een paar dagen niets online had gezet en vroeg zich af hoe dit met de vakantie zat.

 

(we zijn wel bezig met iets nieuw in ons cachedorpje wat er nu nog niet is :rolleyes: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien ik vanaf donderdag j.l. een cache in de reviewfase heb zitten en hij "nog" niet geactiveerd is ben ik bang dat onze beste Reviewers van een welverdiende vakantie ;) aan het genieten zijn :rolleyes:

Maar ook ik ben benieuwd naar de duur van hun eventuele "afwezigheid".

 

:blush: Wilde Tijger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig zijn er meerdere reviewers voor Nederland. Maar zelfs als Kruimeldief op vakantie is dan kan hij het reviewen niet los laten denk ik. [:rolleyes:] Ik denk dat Kruimeldief je wel een verlossend antwoord zal geven binnenkort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje..."al een paar dagen niets online"....???? :blush:

 

Wij zijn hier tamelijk verwend.

 

In andere landen (en ook ooit bij ons in andere tijden) duurde het soms 2 of 3 weken voor een cache werd gereviewd. (soms nog langer)

 

Hier hebben wij een Kruimel en een Kralenfee, die er behoorlijk bovenop zitten en die doorgaans zeer snel zijn met reviewen.

 

Beetje jammer als mensen gaan informeren of roepen, omdat ze bang zijn wegens vakantie of wat ook, misschien een weekje langer te moeten wachten.

 

Heb toch een beetje geduld. Kruimel kennende reviewd hij in z'n vakantie gewoon door. :rolleyes:

 

Mocht je soms iets langer moeten wachten dan we gewend (verwend) zijn: je hoeft je echt niet te vervelen.

Er staan momenteel 5889 andere caches en events op de GC.NL pagina, die heb je vast nog niet allemaal gedaan ;) .

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk heeft iedereen het recht op vakantie...Ook reviewers.

Maar het zou fijn zijn als daar iets van zou worden vermeld.

Dan weet je in ieder geval dat je in een bepaalde periode niets (of bijna niets) te verwachten hebt.

't Is maar een ideetje.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk heeft iedereen het recht op vakantie...Ook reviewers.

Maar het zou fijn zijn als daar iets van zou worden vermeld.

Dan weet je in ieder geval dat je in een bepaalde periode niets (of bijna niets) te verwachten hebt.

't Is maar een ideetje.....

 

zie boven...

 

Met het huidige aanbod aan caches, ligt cachend Nederland (wat zelf ook niet toevallig op vakantie is) er echt niet wakker van als jullie caches een paar weken later actief worden.

 

Zelfs Wilxlii Carotte heeft in Nederland nog ca 800 caches te gaan, als er effe een paar weken niets bij komt.

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag,

 

Ikzelf zou nooit op een site bekent maken wanneer ik op vakantie zoe gaan.

 

Wie weet zijn er mensen die het forum(of forums) afspeuren om te kijken wanneer

 

men op vakantie is.

 

En voordat men de opmerking plaatst men heeft mijn adres toch niet??

 

Nou er is vast wel bij iemand bekent en je hoeft maar te bellen en één twee

 

huppetee op naar huize ???????????? om daar wat op te halen.

 

Groet T.A.O

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk niet dat alle reviewer(s) op vakantie zijn. Zojuist een mail binnen gehad dat mijn cache geheel is goedgekeurd. :beerchug:

Moet nu alleen nog wachten tot hij op internet verschijnt. :thumbup:

Dus mensen in het zuiden des lands, ga alvast maar in de startblokken staan.......

bewerkt door patje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nooit met vakantie, ik ken geen vakantie :beerchug: Men weet mijn telefoonnummer (noodlijst) en men weet mijn adres (coördinaten links van dit bericht onder mijn naam, functie en aantal geposte berichten). Ik neem de telefoon niet op als ik geen zin heb en thuis valt zo goed als niets te halen. Als ik niet met het een bezig ben (reviewen), betekent het alleen maar dat ik druk met het ander bezig ben (iets waar je als mens soms je ook mee moet bemoeien, zoals leven).

 

Zoals TwinPeaks (bedankt voor de steun) al schreef, "jullie" zijn verwend. En.. reviewers van geocaching.com hoeven wat mij betreft geen reden op te geven waarom ze ff niet reviewen op een forum van geocaching.nl. Als men denkt dat dan iedere cacher geïnformeerd is, dan komt men bedrogen uit. Ik denk dat het overgrote deel van alle cachers en cache-eigenaren nooit hier op het forum komt en misschien hier wel nooit is geweest.

 

 

 

 

Moet nu alleen nog wachten tot hij op internet verschijnt. :thumbup:
Vandaag
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...