Spring naar bijdragen

Quoten


ECM

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nou ECM, ik vind het prima dat je kritiek hebt en ik kan mij best vinden in je 'qoute-verhaal', maar moet dit nu op deze manier?! Als je iets tegen een modje of admin hebt of je voelt je op één of andere manier benadeeld: wees een vent en stuur even een pm naar de desbetreffende persoon. Ik heb er geen enkele behoefte aan om nu iemand publiek te kak zetten, dus als je wat te zeggen hebt: doe het even op een andere manier.

 

Een forum is zo goed als zijn moderators? Tot op zekere hoogte, maar de inhoud van een forum wordt met name bepaald door de inbreng van haar gebruikers.

 

Nou, ik heb geen kleurpotloden. Mogen kleurstiften ook?

 

En ik maar denken dat deze topic over logboekjes voor microcache's gaan, terwijl we steeds verder offtopic gaan :thumbdown: . Dus nu maar weer eens ONtopic svp?!

 

Balen: mijn kleurboek is gejat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit forum kan niet anders dan deze "geweldige" moderator verdienen. Oftewel een forum is slechts zo goed als zijn moderators zijn. Dat is me wel duidelijk.

 

Laat ik toelichten:

 

* Per "meld aan moderator" meld ik dit bericht, met het vriendelijke verzoek het draadje op te schonen. Inclusief mijn eigen off topic berichten wel te verstaan. Met name als doel het draadje zelf "on topic" te houden.

= De moderator verkiest om openbaar dat niet te doen.

 

* Het (her) openen van dit 2 jaar oude draadje is een direct gevolg van de actualiteit ervan en verwijzing ernaar in een ander draadje.

= Hierdoor getriggered op het onderwerp viel me pas de onleesbaarheid ervan op.

 

* Quote gedrag wordt hier beloond, en zelfs "gewenst" geacht door gebruikers. ongeacht dat het de onleesbaarheid vergroot.

= De forum moderator beaamd dat en verkiest liever de persoonlijke aanval. Daarbij vervalt de moderator zelf ook graag in multiquoten van berichten die recht boven zijn kop staan. Recent voorbeeld (#184)

 

* En op dat onderwerp beland: Ik heb niet - zal niet - nooit niet - posten vanwege het posten. De knipoog werd in dat draadje duidelijk door de moderator gemist.

 

Ter afsluiting: Een beetje moderator had het draadje allang op geschoond, ontdaan van nutteloze quotes, en zijn eventuele grieven per PM mede gedeeld.

 

 

 

 

 

Goed: Het is duidelijk; ieder forum kent zijn eigen gebruiken (een forum is slechts zo goed als zijn moderators).

Ik leg me bij de vreemde gebruiken van dit form maar neer.......

 

Ondanks dat ik me heb voorgenomen om niet zoveel meer op het forum te verschijnen heb je me nu toch al twee keer getriggerd.

 

Gezien bovenstaande reactie en de gelijkaardige reacties op andere fora kan ik me niet van het gevoel kwijten dat je iets dwangmatigs moet hebben om op iedere quote een reactie te geven. En met iedere reactie wordt tussen de regels door nog even het qouten aangehaald, alleen om je gelijk te krijgen.

Zodra er tegengas wordt gegeven schakel je over op, in mijn ogen, beledigende woorden want hiermee beledig je niet alleen kruimel maar ook mij want ook ik ben onderdeel (deelnemer) van dit forum.

Hier gelden regels waar JIJ je aan moet houden en het forum zal zich nimmer aanpassen aan jou. Jammer, als je dat wilt dan moet je misschien een eigen forum starten met één regel: Quoten verboden!

 

Persoonlijk vindt ik quote gedrag een leesbaarheid vergrotend iets of in ieder geval een welkom hulpmiddel. Hoef ik niet iedere keer het hele draadje te doorlopen voor de volledige info.

 

Ok, ik ben het soms ook niet eens met de moderatoren maar dat is voor mij geen reden om met modder te gaan gooien. Daar maak je je niet echt populair mee op dit forum. En dat mag iedereeen van mij quoten.

 

Het gaat hier op het forum over de INHOUD en niet over de VORM hoewel die wel binnen de regels moet blijven.

 

@kruimel: Sorry, mocht ik nu buiten mijn boekje gegaan zijn dan hoor ik het graag.

bewerkt door LTeunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch is iedereen hier dankbaar (de meesten althans) voor het werk dat door de -vrijwillige- moderatoren wordt verzet en zeker door Kruimel, die naast modereren nog veel andere dingen voor Geocaching.nl en Geocachen in het algemeen doet.

Pssssttttt: Je vergeet de fee... de stille kracht achter onze Kruimel :thumbup:

bewerkt door Ketelbinkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

* Per "meld aan moderator" meld ik dit bericht, met het vriendelijke verzoek het draadje op te schonen.

 

Ofschoon er soms idd wel beter/efficienter gekwoot kan worden, was deze stap meer dan voldoende geweest om het aan te kaarten. Zeg nou zelf, het staat gewoon raar om off-topic te posten in een oud draadje. Wat je evt. had kunnen doen was een draadje met tips voor beter kwoten openen onder het "Off-topic"-subforum. Dat komt minder 'belerend' over dan zijdelingse opmerkingen.

 

@lepman: anders koop je toch even nieuwe :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ all

 

Laat hier geen vergissing over bestaan: Het is niet mijn bedoeling in de pot te roeren en mensen persoonlijk aan te vallen.

 

Feit is dat ik zelf nog voor het bericht van Kruimeldief melding gemaakt heb naar de moderators.

De moderator in kwestie verkoos de publieke aanval.

 

 

Inderdaad zit ik op veel fora, maar op geen ervan heb ik dit meegemaakt.

Enkele ervan hebben mij verzocht om moderator te worden. Geen enkele heeft mij "uitgekotst" zoals hier subtiel wordt gesuggereerd.

Het is juist vaak mijn doel mijn (GPS) kennis met anderen te delen en veel nieuwelingen ermee op weg te helpen.

Inderdaad gaat daar veel tijd en energie in zitten. Dus ik weet hoe ondankbaar het modereren kan zijn.

 

 

Verder laat ik mijn bijdragen in dit draadje maar..

Met nogmaals de tip aan de moderator om dit draadje af te splitsen, schoon te vegen en [on topic] een leesbaar, nuttig draadje ervan te maken.

 

Voor al het overigen ben ik per PM bereikbaar.

Ton

 

 

[edit]

 

Of de duvel ermee speelt ontvang ik terwijl ik dit tik de volgende PM van een ander forum.... (echt waar!!)

 

I'm glad you guys are such sticklers for quoting etiquette. Too many forums get cluttered with posts from folks who need to quote everything from the post above (including the 10 pictures) just to reply with a single line or two. Very annoying.

 

Would be nice if more forums followed this trend. Unfortunately on many, even the mods themselves do this. Some [mods] don't even know how to spell, yet are of middle age.

 

I'm not the greatest speller, but if there's a word i'm unsure of, either the browser spellchecker picks it up, or I take the extra 30 seconds needed to look it up (and possibly learn something new in the process!) .

 

Keep up the good work!

bewerkt door ECM
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, hart weer gelucht. Laten we nu dan maar weer eens ontopic verder gaan niet?! En het draadje splitsen: ach, dat vind ik nog niet eens zo'n gek idee. Quoten: tja, daar heeft iedereen zo'n een mening over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ all

 

Laat hier geen vergissing over bestaan: Het is niet mijn bedoeling in de pot te roeren en mensen persoonlijk aan te vallen.

 

Feit is dat ik zelf nog voor het bericht van Kruimeldief melding gemaakt heb naar de moderators.

De moderator in kwestie verkoos de publieke aanval.

 

 

Inderdaad zit ik op veel fora, maar op geen ervan heb ik dit meegemaakt.

Enkele ervan hebben mij verzocht om moderator te worden. Geen enkele heeft mij "uitgekotst" zoals hier subtiel wordt gesuggereerd.

Het is juist vaak mijn doel mijn (GPS) kennis met anderen te delen en veel nieuwelingen ermee op weg te helpen.

Inderdaad gaat daar veel tijd en energie in zitten. Dus ik weet hoe ondankbaar het modereren kan zijn.

 

 

Verder laat ik mijn bijdragen in dit draadje maar..

Met nogmaals de tip aan de moderator om dit draadje af te splitsen, schoon te vegen en [on topic] een leesbaar, nuttig draadje ervan te maken.

 

Voor al het overigen ben ik per PM bereikbaar.

Ton

 

 

[edit]

 

Of de duvel ermee speelt ontvang ik terwijl ik dit tik de volgende PM van een ander forum.... (echt waar!!)

 

I'm glad you guys are such sticklers for quoting etiquette. Too many forums get cluttered with posts from folks who need to quote everything from the post above (including the 10 pictures) just to reply with a single line or two. Very annoying.

 

Would be nice if more forums followed this trend. Unfortunately on many, even the mods themselves do this. Some [mods] don't even know how to spell, yet are of middle age.

 

I'm not the greatest speller, but if there's a word i'm unsure of, either the browser spellchecker picks it up, or I take the extra 30 seconds needed to look it up (and possibly learn something new in the process!) .

 

Keep up the good work!

"this quote was left intentionally"

 

 

quichot9.jpg

 

eeehhh... Don Qui-quote?

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Point taken and we might consider your request about erroneous and superfluous use of quoting in the future.

 

Dit kan ik in het nederlands niet beter formuleren dus vandaar mijn Engelse tekst.

 

Zoals Team Jemar vraagt nu graag weer verder ON-topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze moeten hier toch ergens liggen die kleurpotloodjes! :beerchug:

Kom lep, wij gaan wel in de bouw hoek spelen (ff een nieuwe universıteit ontwerpen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil wel eens weten als groentje (weliswaar al berucht B) )op het forum, hoe je kan quoten.

 

groet,

de Noormannen (blond en dikke ......, of is dat geen excuus :eek::) )

Als je op een bepaald bericht wilt reageren, klik je bij dat bericht op reply (rechtsonder)

Oeps, nu heb ik ook gekwoot, en dat schijnt niet te mogen van sommigen :P (lekker belangrijk :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je op een bepaald bericht wilt reageren, klik je bij dat bericht op reply (rechtsonder)

Oeps, nu heb ik ook gekwoot, en dat schijnt niet te mogen van sommigen :P (lekker belangrijk B) )

 

 

 

Als je op een bepaald bericht wilt reageren, klik je bij dat bericht op reply (rechtsonder)

Oeps, nu heb ik ook gekwoot, en dat schijnt niet te mogen van sommigen :) (lekker belangrijk :D )

 

reply en dan ? :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...