Spring naar bijdragen

Een Geo D' Or intrekken...waarom gebeurt dat?


Bounce Team

Aanbevolen berichten

Wij hebben een serie die Rondom Hoogeveen .......heet en bestaat uit 22 traditionals en 1 Bonus cache. Nu valt ons de laatste tijd op dat 2 x een Geo D'Or is ingetrokken :huh: (nee, ik weet niet welke...). En wie het gedaan heeft is ook niet belangrijk. Wat wij ons afvragen of het meer gebeurt en wat dan de reden is...?

 

groet Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nou ja zeg, dat is een vreemde zaak. Het kan natuurlijk gebeuren dat je een hele mooie cache loppt en die een geo d'or wilt geven, maar je bent door je geo d'ors heen. Maar dan kun je er ECHT NIET een bij een ander weghalen. Eens gegeven blijft gegeven!!! Belachelijk dat dit gebeurt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt mij dat het kan dat je van iemand een Geo D'or hebt gekregen omdat dit 1 van de mooiste caches was die diegene ooit heeft gedaan. Nu is er misschien een andere cache die nog mooier is en dus de geo d'or meer verdiend.

 

Ik ben nog niet eens zo ver dat ik me met de Geo D'ors kan bemoeien dus zeker weten doe ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... Nu is er misschien een andere cache die nog mooier is en dus de geo d'or meer verdiend.

...

 

Dus pak je hem maar weer terug??? Lekker is dat.

 

Voorbeeld:

Stel je voor dat Simone Kleinsma een Theo d'or krijgt voor een goed neergezette rol. Maar een week later is er iemand die nog een betere rol speelt.

"Kom op Simone, terug met dat ding!"

Lijkt me niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie Geo d'Or beschrijving!!.

 

Je kunt niet onbeperkt Geo d'Ors uitreiken. Daar is een berekening voor. Hoe meer founds je hebt, des te meer prijzen mag je uitreiken. Na 60 founds kom je in aanmerking voor de uitreiking van 3 Geo d'Ors. Voor elke volgende 20 founds, komt er 1 Geo d'Or bij. Bij 100 founds zit je dus op 5 uit te reiken prijzen en bij 200 op 10. Echter, je hoeft niet alle prijzen uit te reiken. Natuurlijk kan het zijn dat je bij je 65e found bedenkt dat die laatste geocache toch veel mooier was dan de geocache waaraan je je Geo d'Or tot dan toe had uitgereikt. Dan kun je je prijs bij de ene geocache verwijderen en herplaatsen bij de andere. Zodoende is het systeem dynamisch en kan de zogenaamde beste geocache over een week op de vijfde plaats staan.

 

Maar mijn mening is ook gegeven is gegeven :huh: !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie Geo d'Or beschrijving!!.

 

Je kunt niet onbeperkt Geo d'Ors uitreiken. Daar is een berekening voor. Hoe meer founds je hebt, des te meer prijzen mag je uitreiken. Na 60 founds kom je in aanmerking voor de uitreiking van 3 Geo d'Ors. Voor elke volgende 20 founds, komt er 1 Geo d'Or bij. Bij 100 founds zit je dus op 5 uit te reiken prijzen en bij 200 op 10. Echter, je hoeft niet alle prijzen uit te reiken. Natuurlijk kan het zijn dat je bij je 65e found bedenkt dat die laatste geocache toch veel mooier was dan de geocache waaraan je je Geo d'Or tot dan toe had uitgereikt. Dan kun je je prijs bij de ene geocache verwijderen en herplaatsen bij de andere. Zodoende is het systeem dynamisch en kan de zogenaamde beste geocache over een week op de vijfde plaats staan.

 

Maar mijn mening is ook gegeven is gegeven :huh: !!

 

Tja volgens de regels mag het dus. Maar ik blijf erbij gegeven is gegeven :cry: . Als je toch besluit ergens een geo d'or weg te halen om te verplaatsen dan lijkt het mij wel zo netjes om de cachelegger hierover te informeren. :P Desnoods via een PB oid. :yes:

bewerkt door Pfotzsche
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het heel logisch. Geo d'Ors zorgen er voor dat je voor maximaal de leukste 5% (1 op 20) van je caches een prijs kunt uitreiken. Als je later dan ook een leukere cache tegenkomt kun je ze gewoon rondschuiven. Zie ik geen probleem mee.

 

Grr! Heb per ongeluk mijn lijst gegeven Geo d'Ors gewist. Weet iemand of er een manier is deze terug te krijgen? Ik wil niet weer al mijn founds langslopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben een serie die Rondom Hoogeveen .......heet en bestaat uit 22 traditionals en 1 Bonus cache. Nu valt ons de laatste tijd op dat 2 x een Geo D'Or is ingetrokken :cry: (nee, ik weet niet welke...). En wie het gedaan heeft is ook niet belangrijk. Wat wij ons afvragen of het meer gebeurt en wat dan de reden is...?

 

groet Jan

 

 

Grr! Heb per ongeluk mijn lijst gegeven Geo d'Ors gewist. Weet iemand of er een manier is deze terug te krijgen? Ik wil niet weer al mijn founds langslopen.

 

Zo Bounce de eerste van de 2 is boven water :huh::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, wat grappig dit draadje juist nu.

Ik zat net een uurtje geleden mijn uitgereikte geo d'ors door te kijken omdat mijn smaak van caches de afgelopen tijd nogal is veranderd.

Toekennen aan caches die bij mijn huidige smaak passen zou betekenen dat ik een paar toegekenningen moet

veranderen. Omdat ik geen tijd had om het direct te doen is het nog niet gebeurd.

In de 'spelregels' wordt gesproken over het feit dat het dan een dynamische lijst wordt. Ook omdat ons spelletje zich steeds ontwikkeld.

Ik ben het hiermee helemaal eens en begrijp ook niet waarom het allemaal zo zwaar wordt opgepakt. D'r hangt toch helemaal niets vanaf, of wel?

 

nachtbraker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al mijn geo d'ors ingetrokken en geef ze ook niet meer uit ik ben,

de diverse lijstjes gewoon zat.

 

Een log zegt voor mij meer dan een geo d'or.

 

En dan erbij een ander kan voor mij niet bepalen wat ik een leuke cache vind.

Mischien is er wel een cache met 100 van die dingen en vind ik er geen reet aan.

 

Dus ik laat me er ook niet door sturen om juist die ene cache wel te gaan doen,

laat je lekker verassen wat er gaat komen tijdens je wandeling.

 

Masterchef

bewerkt door masterchef
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie Geo d'Or beschrijving!!.

 

Je kunt niet onbeperkt Geo d'Ors uitreiken. Daar is een berekening voor. Hoe meer founds je hebt, des te meer prijzen mag je uitreiken. Na 60 founds kom je in aanmerking voor de uitreiking van 3 Geo d'Ors. Voor elke volgende 20 founds, komt er 1 Geo d'Or bij. Bij 100 founds zit je dus op 5 uit te reiken prijzen en bij 200 op 10. Echter, je hoeft niet alle prijzen uit te reiken. Natuurlijk kan het zijn dat je bij je 65e found bedenkt dat die laatste geocache toch veel mooier was dan de geocache waaraan je je Geo d'Or tot dan toe had uitgereikt. Dan kun je je prijs bij de ene geocache verwijderen en herplaatsen bij de andere. Zodoende is het systeem dynamisch en kan de zogenaamde beste geocache over een week op de vijfde plaats staan.

 

Maar mijn mening is ook gegeven is gegeven :huh: !!

 

Begrijp ik het goed? Er zijn cachers die doen wat in de Geo d'Or beschrijving staat en vervolgens zijn er cachebezitters die reageren alsof er iets heel onredelijks en oneerlijks gedaan wordt. Dat kan dus niet, lijkt me. En je hebt jezelf er mee als cachebezitter, want de waardering die sprak uit het uitdelen van de Geo d'Or telt dan kennelijk niet meer. Daarmee doe je jezelf tekort. Of is de ranglijst belangrijker dan de uitgesproken waardering van de cachebezoeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan het dan niet perongeluk zijn gegaan? Het wissen van Geo D'ors kan heel erg makkelijk.

 

Ik heb al mijn geo d'ors ingetrokken en geef ze ook niet meer uit ik ben,

de diverse lijstjes gewoon zat.

 

Een log zegt voor mij meer dan een geo d'or.

 

En dan erbij een ander kan voor mij niet bepalen wat ik een leuke cache vind.

Mischien is er wel een cache met 100 van die dingen en vind ik er geen reet aan.

 

Dus ik laat me er ook niet door sturen om juist die ene cache wel te gaan doen,

laat je lekker verassen wat er gaat komen tijdens je wandeling.

 

Masterchef

Was deze dan ook toeval?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...