Spring naar bijdragen

Een Geo D' Or intrekken...waarom gebeurt dat?


Bounce Team

Aanbevolen berichten

Het feit dat je pas een Geo d'or mag uitreiken na 60 caches strookt ook niet met de regel dat je mag wisselen. Als je later toch mag ruilen maakt het toch niet uit dat je nog weinig caches hebt gelopen.

 

Zelf heb ik het nog niet hoeven doen. Wel eens mijn volgende uit te reiken Geo d'or beloofd en gegeven.

Goed excuus om weer eens wat traditionals op te gaan rapen. :eek:

 

Ook zit er een in de pijplijn. Ben aan een hele mooie begonnen en kwam er niet in een keer uit. Dus de 2e keer wilde ik deze de kinderen ook laten zien. Toen wel verder gekomen maar wegens tijdgebrek niet kunnen afronden. Het liefst zou ik deze nu al een Geo d' Or geven. Stel dat ik het eindpunt niet vind, is de cache nog steeds een Geo d'Or voor mij waard! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben een serie die Rondom Hoogeveen .......heet en bestaat uit 22 traditionals en 1 Bonus cache. Nu valt ons de laatste tijd op dat 2 x een Geo D'Or is ingetrokken :thumbdown: (nee, ik weet niet welke...). En wie het gedaan heeft is ook niet belangrijk. Wat wij ons afvragen of het meer gebeurt en wat dan de reden is...?

 

groet Jan

Ik heb 1 cache uit de serie Rondom Hoogeveen in de watchlist staan. Nu krijg ik een berichtje dat je Pesse 2 hebt gedisabled en dat de hele serie het archief ingaat. Wat moet er nu gebeuren met de toegekende Geo d'Ors?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het een idee om een verplicht waarderings veld op te nemen in het log formulier. Dit waarderings veld kan dan verschillende gradaties hebben. Net zoals dat bij de moeilijkheidsgraad en terrein moet worden opgegeven door de cache legger.

Heb nog even een paar maanden geduld, en geocaching.com komt met een (of de?) oplossing. De nieuwe versie van de site gaat namelijk ook een waarderingssysteem bevatten.

Hoe dat er precies uit gaat zien is echter nog een vraag :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben een serie die Rondom Hoogeveen .......heet en bestaat uit 22 traditionals en 1 Bonus cache. Nu valt ons de laatste tijd op dat 2 x een Geo D'Or is ingetrokken :thumbdown: (nee, ik weet niet welke...). En wie het gedaan heeft is ook niet belangrijk. Wat wij ons afvragen of het meer gebeurt en wat dan de reden is...?

 

groet Jan

Ik heb 1 cache uit de serie Rondom Hoogeveen in de watchlist staan. Nu krijg ik een berichtje dat je Pesse 2 hebt gedisabled en dat de hele serie het archief ingaat. Wat moet er nu gebeuren met de toegekende Geo d'Ors?

 

Het staat een ieder vrij om de Geo D'Or in te trekken lijkt me, zeker als de cache het archief in gaat want dan heeft een toekomstige cacher helemaal niets aan de informatie dat er een gearchiveerde cache met ooit 36 Geo D'Ors is geweest :lol1: .

En voor de duidelijkheid, het feit dat er 2 Geo 's zijn ingetrokken heeft niets met het archiveren van de serie te maken. Het was gewoon genoeg geweest, te bekend, zeker bij de omgeving, en teveel onderhoud door de aparte verstopplekjes. :no:

 

groet Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 1 cache uit de serie Rondom Hoogeveen in de watchlist staan. Nu krijg ik een berichtje dat je Pesse 2 hebt gedisabled en dat de hele serie het archief ingaat. Wat moet er nu gebeuren met de toegekende Geo d'Ors?

:thumbdown: Ga is van de computer af joh, ik zit nog met smart te wachten op een logje.

 

Het staat een ieder vrij om de Geo D'Or in te trekken lijkt me, zeker als de cache het archief in gaat want dan heeft een toekomstige cacher helemaal niets aan de informatie dat er een gearchiveerde cache met ooit 36 Geo D'Ors is geweest :lol1: .

En voor de duidelijkheid, het feit dat er 2 Geo 's zijn ingetrokken heeft niets met het archiveren van de serie te maken. Het was gewoon genoeg geweest, te bekend, zeker bij de omgeving, en teveel onderhoud door de aparte verstopplekjes. :no:

groet Jan

Ik ken nog wel iemand die de serie nog wil doen, misschien dat hij alle kokertjes wil ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het een idee om een verplicht waarderings veld op te nemen in het log formulier. Dit waarderings veld kan dan verschillende gradaties hebben. Net zoals dat bij de moeilijkheidsgraad en terrein moet worden opgegeven door de cache legger.

Heb nog even een paar maanden geduld, en geocaching.com komt met een (of de?) oplossing. De nieuwe versie van de site gaat namelijk ook een waarderingssysteem bevatten.

Hoe dat er precies uit gaat zien is echter nog een vraag :thumbdown:

 

Zie op het forum van geocaching.com de volgende discussie die vandaag gestart is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 1 cache uit de serie Rondom Hoogeveen in de watchlist staan. Nu krijg ik een berichtje dat je Pesse 2 hebt gedisabled en dat de hele serie het archief ingaat. Wat moet er nu gebeuren met de toegekende Geo d'Ors?

:crybaby: Ga is van de computer af joh, ik zit nog met smart te wachten op een logje.

 

Het staat een ieder vrij om de Geo D'Or in te trekken lijkt me, zeker als de cache het archief in gaat want dan heeft een toekomstige cacher helemaal niets aan de informatie dat er een gearchiveerde cache met ooit 36 Geo D'Ors is geweest :no: .

En voor de duidelijkheid, het feit dat er 2 Geo 's zijn ingetrokken heeft niets met het archiveren van de serie te maken. Het was gewoon genoeg geweest, te bekend, zeker bij de omgeving, en teveel onderhoud door de aparte verstopplekjes. B)

groet Jan

Ik ken nog wel iemand die de serie nog wil doen, misschien dat hij alle kokertjes wil ophalen.

 

Zeg Gosse, als iemand zijn caches archiveert heeft hij of zij de boel in ieder geval al opgeruimd. Cache In Trash Out zoals dat heet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als je nou toch iets verder leest dan het door jou ge-quotte stukje, lees je toch echt:

 

... Natuurlijk kan het zijn dat je bij je 65e found bedenkt dat die laatste geocache toch veel mooier was dan de geocache waaraan je je Geo d'Or tot dan toe had uitgereikt. Dan kun je je prijs bij de ene geocache verwijderen en herplaatsen bij de andere. Zodoende is het systeem dynamisch en kan de zogenaamde beste geocache over een week op de vijfde plaats staan.

 

Ik heb zelf ook op een gegeven moment wel eens mijn lijst geo d'ors herzien. Daarbij zijn ze natuurlijk heus niet allemaal veranderd, maar misschien wel 1 of 2.

 

 

Maar, alle gekheid op een stokje... iedereen die wel eens een cache "gemaakt" heeft, een die meer behelst dan alleen maar een micro ergens achter een paal verstoppen, weet hoeveel tijd moeite daar in gaat zitten. Bijna iedereen hier heeft alleen daarom al waardering voor het werk dat je erin gestopt hebt. Laat nou niet je hele stemming afhangen van een puntje of een logje! Er zijn echt heel veel belangrijkere dingen in de wereld... :thumbup:

 

--M

 

(edit: dit was in antwoord op Malyenki, ergens een stukje eerder... blijkbaar verkeerde reply knop gebruikt?)

bewerkt door C&M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken nog wel iemand die de serie nog wil doen, misschien dat hij alle kokertjes wil ophalen.

Zeg Gosse, als iemand zijn caches archiveert heeft hij of zij de boel in ieder geval al opgeruimd. Cache In Trash Out zoals dat heet :blush:

Wacht maar Erik, wie het laatst lacht, lacht het best. En mag jij drie maal raden wie er als laatste lacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken nog wel iemand die de serie nog wil doen, misschien dat hij alle kokertjes wil ophalen.

 

Zeg Gosse, als iemand zijn caches archiveert heeft hij of zij de boel in ieder geval al opgeruimd. Cache In Trash Out zoals dat heet :blush:

 

Onze caches worden (op)geruimd door een hele vakkundige opruimer....Found: 1144

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...