Remunj Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Maar ach, de EOD is nou ook niet echt een instantie die erg druk is met werken, en die kunnen zo'n verzetje wel gebruiken. Zo heeft iedereen weer even afleiding van koffie drinken en tell-sell-kijken. Ik weet zeker dat het EOCKL (waarvan de EOD een onderdeel is) zich geen zorgen hoeft te maken over werk. Gezien het aantal meldingen per jaar, zijn ze dagelijks op pad. Regelmatig moeten ze uitrukken door nog stommere streken van onze blauwe jongens.
Kamelig Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Maar ach, de EOD is nou ook niet echt een instantie die erg druk is met werken, en die kunnen zo'n verzetje wel gebruiken. Zo heeft iedereen weer even afleiding van koffie drinken en tell-sell-kijken. Tja wat moeten ze dan binnenkort doen nu TellSell failliet is? Omroep Flevoland
Myth Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Aan de andere kant geeft dit wel weer een zekere bekendheid en misschien dat mensen in het vervolg wel eerst de sticker op de box lezen voor dat ze 112 bellen. Daarom plak je er tenslotte een sticker op.... Als een geocaching-sticker op een munitiekist voldoende is om een mogelijk explosief niet te onderzoeken, hoop ik dat er niet al te veel terroristen zijn die van onze hobby weten... Ik vind dat de politie en EOD het enige juiste gedaan hebben in dit geval: gewoon doen waarvoor we ze betalen. Het zijn de media die er zo'n circus van maken...
Team Professor X Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 (bewerkt) Aan de andere kant geeft dit wel weer een zekere bekendheid en misschien dat mensen in het vervolg wel eerst de sticker op de box lezen voor dat ze 112 bellen. Daarom plak je er tenslotte een sticker op.... Als een geocaching-sticker op een munitiekist voldoende is om een mogelijk explosief niet te onderzoeken, hoop ik dat er niet al te veel terroristen zijn die van onze hobby weten... Ik vind dat de politie en EOD het enige juiste gedaan hebben in dit geval: gewoon doen waarvoor we ze betalen. Het zijn de media die er zo'n circus van maken... Myth, Jouw bijdrage is de enige zinnige bijdrag in dit draadje! Je hebt helemaal gelijk. Overigens heeft menig agent hard gelachen om dit akkefietje, maar ja dat weet ik dan weer........... 8 januari 2008 bewerkt door Team Professor X
Gast Team_Maju Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Ben het helemaal met Myth eens. In deze tijd waar om de haverklap geheimzinnige pakjes, tasjes en doosjes aangetroffen worden vind ik dat ze beter keer voor niks kunnen uitrukken, dan 1 keer te weinig. Het word hier op het forum allemaal beetje in het belachelijke getrokken, en dat allemaal omdat het nu gaat om een cache cq munitiekistje? Ik vind het goed dat ze het zekere voor het onzekere nemen en dat ze dit op deze manier hebben opgelost.
TheFalcon Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Ben het helemaal met Myth eens. In deze tijd waar om de haverklap geheimzinnige pakjes, tasjes en doosjes aangetroffen worden vind ik dat ze beter keer voor niks kunnen uitrukken, dan 1 keer te weinig. Het word hier op het forum allemaal beetje in het belachelijke getrokken, en dat allemaal omdat het nu gaat om een cache cq munitiekistje? Ik vind het goed dat ze het zekere voor het onzekere nemen en dat ze dit op deze manier hebben opgelost. Ook mee eens, zolang ze de rekening niet naar de cachelegger sturen.
BigFurryMonster Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Teletekst pagina 408 heeft er inmiddels weer een klein schepje bovenop gedaan: 408 Teletekst di 08 jan ***************************KLADBLOK *** ***Beroering om verborgen schat *************************************** Een ingegraven munitiekist bezorgde een 65-jarige man dit weekend de schrik van zijn leven.Maar de goed begraven schat bleek een héél andere inhoud te bevatten... De man vond de kist in een stuk land in Schipluiden,Zuid-Holland.Hij dacht dat het een munitiekist was en belde de politie.Die haalde er de Explosieven Opruimingsdienst bij.Maar toen de kist dan uiteindelijk open ging,bleek er slechts een gps-systeem in te zitten. Wie was er nou zo zat van z'n gps dat hij hem begroef? Niemand,want het was een onderdeel van een vossenjacht die gaande was in het dorp.
De Oliva's Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Ach ja, het is als dat spelletje waar je elkaar een verhaaltje moet doorfluisteren..... na een paar keer luisteren en vertellen is het opeens een heel ander verhaal geworden....... Ik begrijp niet waar men de hardnekkige begrippen "vossenjacht" en "begraven" vandaan haalt en het idee dat de kist een GPS bevatte (wat ik niet denk). Typisch geval van de klok horen (schip)luiden....
Sterna Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Ach ja, het is als dat spelletje waar je elkaar een verhaaltje moet doorfluisteren..... na een paar keer luisteren en vertellen is het opeens een heel ander verhaal geworden....... En dan daarna het op zich zelf al steeds mooier wordende verhaal combineren met andere berichten! Bijvoorbeeld de drie wegrennende jongens in een Peugeot laten wegrijden, en dan: quote www.nos.nl 08 januari 2008 Peugeot ontploft op A13 bij Delft Op een afslag van de A13 bij Delft is vanochtend een auto ontploft. De zwaar gewonde inzittende is overgebracht naar het ziekenhuis. Getuigen hoorden een knal waarna de auto in brand vloog. Politieonderzoek moet uitsluitsel geven over de vraag of een bom de explosie heeft veroorzaakt. De ontplofte auto is een Peugeot. Vorige week werd in een garage in Delft door monteurs een bom onder een Peugeot ontdekt. Onderzocht wordt of er verband is tussen deze twee zaken. unquote
belbor Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Idd, munutie kissie in Schipluiden, wegrennende mannen, auto met explosieven in garage, Peugeot ontploft oprit A13.....
gpsgek Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Idd, munutie kissie in Schipluiden, wegrennende mannen, auto met explosieven in garage, Peugeot ontploft oprit A13..... Gaat lekkerrrrrrrrr....
ET4FR & CO Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Nou was ik toevallig met mijn Peugeot in de buurt van Schipluiden en moest ik enorm pissen, sorry plassen, ik ren naar de auto samen met mijn twee zoontjes en laat ik nou waarschijnlijk mijn GPS in de cache achtergelaten hebben. Dus als iemand .......
flatfisher Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Dus ik even in Mapsource de situatie in ogenschouw nemend, blijkt centrum Delft geen 5 km van Schipluiden te zijn. Bovendien blijkt de verbindingsweg tussen de A13 en Schipluiden de KRUITHUISWEG te heten. (Loopt ten zuiden van Delft). Wedden dat die boer vroeger in een Peugeot reed...
BigFurryMonster Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 5:07 ' post='159413']Idd, munutie kissie in Schipluiden, wegrennende mannen, auto met explosieven in garage, Peugeot ontploft oprit A13..... Dit is wel een heel erg originele cache! Of een nieuwe gc.com feature?
Jan en Jany Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 En willxlii als het het jouw kissie is wat wil je nog meer eten bij je water en brood dan maakt een ander wel weer een nieuwe Celzicht cache. Liefst pindakaas, want dat levert uiteindelijk weer een Carrotte-potje op. Oké Wilxlii het is gelukkig goed afgelopen voor je Wij zitten nu met een pot pindakaas in de (maag) kast we hadden deze op voorhand al vast maar gekocht Wat Nu ,,,,,,,,wij lusten het niet Zal ik hem maar ergens voor je verstoppen ???
Aanbevolen berichten