Spring naar bijdragen

Record aantal caches op 1 dag


Aanbevolen berichten

Eniram&Andemo hebben een nieuw record gevestigd: 28 caches op 1 dag

 

Zoetermeer: Langs de Snelweg

Delft: paparazzi 1 en 2

Rotterdam: the Esch.

Papendrecht: Edward Scissorhands

Gorinchem: Hugo de Groot

En dan uiteraard Den Bosch en omgeving:

Hedelse brug 1 en 2; DiHaRwP 3-4-2-1; Wildernis 4-3-2-1; Campina goodbye; jagershaven 1 en 2; travellers holliday; Knuffelcache; DiHaRwP 11-6-7-5-10 en 8

En als afsluiter Appeldijk

 

Hulde :thumbup: Wie gaat dit record nog verbeteren? :angry:

 

Vorige was in handen van de Cache-Dummies (met streepje) met 26 caches op 1 dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een fantastische prestatie die ik niet ga evenaren. Twee of drie vind ik genoeg van het goede.

 

Niet om je te ontmoedigen, maar in de US zijn mensen die alleen nog gaan voor +50 per dag. En daar zijn events om met zoveel mogelijk mensen een compleet gebied in zo kort mogelijke tijd volledig te loggen. Zoek maar een in de gc.com forums:

Robert Lipe: Maraton Cachers

Bjorn64:Mega Cachers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb even hier en daar wat gekeken op de Amerikaanse forums die Bigbird aanwees.

Zo ik het zie staat het record daar nu op 238 in 24 uur! ;)

 

Even een stukje uit een log van de chauffeur van de recordcacher FullCt: (hij moet zich nogal verdedigen tegenover allerlei forumleden die er niets van geloven)

 

I don't know what else to tell you. If you would like either come to Nashville and count signatures (little GFF stickers) yourselves, or ask a friend to do it. BTW when you count you will only find 207 stickers,since we did 31 virtuals as well. Like I said I was just navigating driving to the site and turning him loose. Did I mention I picked up 72 that night.

 

Maar vraag ook niet hoe ze daar caches neerleggen, bv 4 op 1 parkeerplaats! Ja zo kan ik het ook!

Ergens in Tennesee liggen 650 in een straal van 40 mijlen (60 km). Dus totaal niet vergelijkbaar met de Nederlandse situatie.

 

In mijn ogen kunnen Eniram&Andemo erg trots zijn op hun prestatie. Volgens mij heeft het ook nog 'geholpen' dat ze kwaad waren, omdat hun prachtige cache Missy is gestolen. :thumbup: Sportieve wraak heet dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik het zie staat het record daar nu op 238 in 24 uur!  ;)

 

....

 

(hij moet zich nogal verdedigen tegenover allerlei forumleden die er niets van geloven)

Ik geloof daar dus ook helemaal niets van.

 

238 caches in 24 uur is 10 caches per uur. Kortom gemiddeld elke 6 minuten een cache!

 

Volstrekt onmogelijk. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

238 caches in 24 uur is 10 caches per uur. Kortom gemiddeld elke 6 minuten een cache!

 

Volstrekt onmogelijk. ;)

Peetee, je tekst is exact hetzelfde als van veel forumleden in de USA. Grappig. Maar volgens de recordhouder is het nog erger. Ze hebben niet de hele dag gecached, maar een groot deel. Het gemiddelde is 1 cache per 4 min 46 sec! hahahahaha.

Maar wij kennen die plaatselijke toestand niet en hij nodigt iedereen uit om te komen kijken en te laten zien, dat je zelfs wel 300 op 1 dag kan doen daar.

Dus op naar de States! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wij kennen die plaatselijke toestand niet en hij nodigt iedereen uit om te komen kijken en te laten zien, dat je zelfs wel 300 op 1 dag kan doen daar.

Dus op naar de States! :thumbup:

;) Nou, daarvoor ga ík niet naar de States. ;)

 

Maar al zouden ze allemaal op 1 vierkante kilometer liggen, dan nóg zou je het niet redden.

 

Ik bedoel maar: je moet zoeken, vinden én loggen in 4 minuut en nog wat...

Ik denk dat deze meneer gewoon probeert de boel een beetje te stangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grootste kolder en geloof er dan ook niets van. Ook in Amerika met er minimal 150 meter ruimte tussen de caches zitten.

 

En, ook al zou het waar zijn, wat een lol is er dan nog aan? Ik gun ieder zijn plezier, maar zelfs als je er 20 of 30 op een dag doet, kan het al niet meer leuk zijn. Je ziet dan al niets meer van de omgeving en je moet er tegen racen enz. Waarschijnlijk moet je de regels opgelegd door .com ook overtreden, laat staan de verkeersregels in Nederland. :ph34r:

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :crybaby:,die zich oprecht afvraagt of iemand die er 100 in een maand doet, er wel net zoveel plezier aan heeft beleeft als Kruimel mer 100 in een jaar.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar zelfs als je er 20 of 30 op een dag doet, kan het al niet meer leuk zijn. Je ziet dan al niets meer van de omgeving en je moet er tegen racen enz. Waarschijnlijk moet je de regels opgelegd door .com ook overtreden, laat staan de verkeersregels in Nederland.

Nou, ik kan je vertellen dat wij een hele leuke dag hebben gehad. Het begint al eigenlijk een paar weken van te voren, als je het idee oppert om het te proberen. Als je partner dan ook spontaan JA roept, dan is het begin daar. Daarna de route bepalen, caches uitzoeken, hints doornemen etc. Een, voor ons, al heleboel voorpret. Eigenlijk was het beter om volgend jaar in het voorjaar/zomer te gaan (langer licht), maar dat duurde te lang.

Veel indrukken gaan inderdaad verloren, maar ja, de caches zijn dan ook niet allemaal uitgezet in een boeiende omgeving. :lol:

En regels overtreden,hmmm, ik meen me een draadje te herrineren

Ik denk dat ik die Soldier maar eens moet mailen en hem duidelijk maken dat in Nederland met zijn weinige ruimte andere regels gelden dan in het hypocriete Amerika.
;)

Maar ter gerustelling, verkeersregels hebben we niet overtreden, anders had we geen 28, maar 29 caches gehad. We zijn ook nog op ons gemakje naar een tentoonstelling van modeltreintjes gegaan, gekletst met een eigenaresse van een tuin waar een cache moest liggen die er niet lag, GROM. :wine:

Dus al met al een gemoedelijke dag, we hadden echter wel de fietsen bij ons.

Tja, na vijfen, als het donker is, dan mag je eigenlijk een aantal gebieden niet meer in. Ik vrees dat we hiermee inderdaad een strafbaar feit hebben gepleegd :ph34r: .

Maar onze voorkeur gaat ook uit naar caches waar je veel indrukken opdoet. Gelukkig zijn die er dan ook zat.

 

En die Amerikanen, die doen altijd alles in het groot. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat misschien een cache meerdere malen wordt gelogd. Zo is in Zoetermeer een cache"Beelden", die je kan loggen als je een foto van een standbeeld maakt. Er staat niet bij dat je maar één keer mag loggen. Dus met tien foto's heb ik gelijk tien logs.

Ach, als je dat leuk vind, moet je het gewoon doen, daarom is het toch ook een hobby :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief  :crybaby:,die zich oprecht afvraagt of iemand die er 100 in een maand doet, er wel net zoveel plezier aan heeft beleeft als Kruimel mer 100 in een jaar.......

Ja zeker!

 

Ik zelf haal zeker geen 100 per maand, maar geniet nog van elk doosje dat ik al dan niet vind.

Ach, het doosje zelf is maar bijzaak, het gaat om het buiten zijn, nieuwe stukjes Nederland ontdekken, noem maar op.

Als de dag komt dat ik merk alleen uit verslaving de bossen in te trekken, ga ik over op een andere hobby. Punniken of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de dag komt dat ik merk alleen uit verslaving de bossen in te trekken, ga ik over op een andere hobby. Punniken of zo.

Bovenstaande doet mij afvragen hoe het zou zijn met Frank Kramer.

Hij was ooit mijn leraar Duits.

Deze persoon had destijds geen 8 maar 7 banen :ph34r:

en was lang niet gek :crybaby:

 

1 Leraar Duits

2 steward bij de lufthansa

3 Voetballer bij Haarlem, later bij Telstar en FC Amsterdam.

4 Radio commentator bij de KRO het programma Goal!!

5 Zanger van de popgroep Fullhouse met de (niet zo) wereldhit "standing on the inside"

6 Prestenteerde ook het TV programma Hints

7 Sport commentator bij Eurosport

 

Wat voor hobby zou hij erop na houden???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....

Deze persoon had destijds geen 8 maar 7 banen  :wine:

en was lang niet gek  :crybaby:

 

1 Leraar Duits

2 steward bij de lufthansa

3 Voetballer bij Haarlem, later bij Telstar en FC Amsterdam.

4 Radio commentator bij de KRO het programma Goal!!

5 Zanger van de popgroep Fullhouse met de (niet zo) wereldhit "standing on the inside"

6 Prestenteerde ook het TV programma Hints

7 Sport commentator bij Eurosport

Toch niet allemaal tegelijk? :ph34r:

 

Lufthansa en Duits kan ik nog combineren, maar hints in combinatie met radioverslaggeving is me wat lastiger voor te stellen.

Je kan dan wel weer zingend commentaar leveren, voetballen in het vliegtuig of met gebaren aangeven dat je graag de bal wilt hebben toegespeeld.

 

Wat ie nu doet?

 

Ook punniken misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...