Spring naar bijdragen

Code Geo d'Or banner


RikTheMachine

Aanbevolen berichten

Ik denk dat Xaa bedoeld dat je met die banner sneller in de gaten hebt hoeveel caches van een vriend geo dors hebben...ofzo...

Dat je dus inderdaad verschillende caches van een vriend bekroond.

 

(je kunt nog steeds maar 1 cache waarderen...en wel meerder verschillende caches van dezelfde eigenaar hoor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het jammere van de Geo d'or is dat het vrij snel na introductie degradeerde tot een (in aantal gevallen) waardeloze toekenning. Want zeg nu zelf.....een rondje micro's belonen met een zogenaamde hoogwaardige toekenning......ga toch cachen :offtopic:. Gaat dus niet om de makers, maar om de waarde die sommige cachers hangen aan die dingen. Maar goed, ieder zijn smaak. Kan me verder wel vinden Xaa zijn redenatie.....ga toch cachen :blush:

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien is het zelf maken van zo'n Geo d'Or banner toch niet zo moeilijk?

En het bijhouden lijkt me al helemaal niet zo'n punt. Zal toch niet zo zijn

dat Geo d'Ors met bakken, dagelijks, binnenkomen, dus zo vaak hoef je

zo'n banner niet aan te passen.

bewerkt door Tanuki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Tanuki,

 

zou je aub. die banner met IP-nr,provider etc. willen verwijderen uit je handtekening.

Ik ervaar dit als storend, inbrekend op mijn privacy en nog wat van die dingen !

 

Ik meen ook dat dit soort banners al eerder werden verwijderd.

 

Bvd.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Tanuki,

 

zou je aub. die banner met IP-nr,provider etc. willen verwijderen uit je handtekening.

Ik ervaar dit als storend, inbrekend op mijn privacy en nog wat van die dingen !

 

Ik meen ook dat dit soort banners al eerder werden verwijderd.

 

Bvd.

 

Geopatra.

 

Hallo Geopatra,

 

Is geen enkele vorm van inbreuk op je privacy!

Of je moet je IP al voor jezelf geheim willen houden? :offtopic:

 

En ik weet nergens van m.b.t. dat dit soort banners al eerder verwijderd zou zijn :blush:

bewerkt door Tanuki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zijn inderdaad wel opties, maar ik vraag me dus af of iemand zoiets kan maken... of een andere manier weet. Dit moet best uit de database te halen zijn...

Je kan bij statistieken ook zoeken op eigenaar dus...

 

mijn handtekening is toch heeel beschaafd en als je nieuwsgierig bent, klik je maar op de geo d'or. Trouwens deze handtekening is er al wat langer. Gewoon een koppeling achter het plaatje (en ik kan niet eens programmeren!)

 

Nelleke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Tanuki,

 

zou je aub. die banner met IP-nr,provider etc. willen verwijderen uit je handtekening.

Ik ervaar dit als storend, inbrekend op mijn privacy en nog wat van die dingen !

 

Ik meen ook dat dit soort banners al eerder werden verwijderd.

 

Bvd.

 

Geopatra.

 

Hallo Geopatra,

 

Is geen enkele vorm van inbreuk op je privacy!

Of je moet je IP al voor jezelf geheim willen houden? :offtopic:

 

En ik weet nergens van m.b.t. dat dit soort banners al eerder verwijderd zou zijn :blush:

 

Ik snap ook al niet waarom Tanuki mijn ip bekend wil maken. Ik eb er nl ook geen behoevte aan dat danasoft weet dat ik op geocaching.nl kom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Geopatra,

 

Is geen enkele vorm van inbreuk op je privacy!

Of je moet je IP al voor jezelf geheim willen houden? :offtopic:

 

En ik weet nergens van m.b.t. dat dit soort banners al eerder verwijderd zou zijn :blush:

 

Misschien omdat je nog niet zo lang op het forum bent, maar ik het verleden is ook al verzocht om deze banners te verwijderen. Ook van mij het verzoek, gelieve dat ding te verwijderen.

 

Mike

Nightfire

bewerkt door Nightfire
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij publiceert tanuki niet echt je IPadres hoor. Waarschijnlijk is dit een script wat een paar dingetjes laat zien die JE ZELF het internet op stuurt. Als ik kijk zie ik mijn ipadres staan, als een ander kijkt ziet die ander zijn/haar ipadres staan.

Het is dus eigenlijk alleen maar een spiegeltje die laat zien wat jij zelf er voor zet. Ga maar eens bij de buurman/vrouw/bibliotheek/andere computer kijken, dan staan er andere gegevens. De gegevens worden ook niet als gegevens op het forum opgeslagen. Een ander zal dus ook niet jouw IPadres zien (maar alleen zijn eigen).

 

Als je niet wil dat daar die gegevens komen te staan, dan zal je via een anonimyser (schrijf je dat zo) of een vage proxy moeten gaan werken.

 

Ik vind dit soort dingen wel grappig, al was het alleen maar om mensen er bewust(er) ervan te maken dat ze een boel informatie ZELF het internet op sturen terwijl ze aan het surfen zijn.

Dit zijn tenslotte maar een paar kleine dingetjes die je mee stuurt. Er is vast wel een site te vinden die nog veeeeeeeel meer laat zien aan informatie die (nogmaals) jij zelf het internet op stuurt terwijl je zit te surfen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij publiceert tanuki niet echt je IPadres hoor. Waarschijnlijk is dit een script wat een paar dingetjes laat zien die JE ZELF het internet op stuurt. Als ik kijk zie ik mijn ipadres staan, als een ander kijkt ziet die ander zijn/haar ipadres staan.

 

Precies, kijk ook eens hier:

 

Is the Danasoft signature a hacking tool, or can it be used to violate anyone's privacy?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het verleden is al eerder gevraagd dit soort banners te verwijderen. Natuurlijk ziet iedereen alleen maar zijn eigen IPadres. De reden voor de vraag om het te verwijderen is in eerste instantie dat er steeds weer mensen zijn die denken dat hun IPadres, provider, Operating System en internetbrowser voor iedereen zichtbaar zijn.

 

Natuurlijk zijn die ook voor iedereen zichtbaar. Als het bedrijf van de banner er zo simpel achter kan komen, kan "iedereen" dat. Maar omdat het steeds storend is en we eigenlijk die gadget al jaren kennen, loop je de kans dat je verzocht wordt "het te laten".

 

En trouwens, de optie dat misschien het bedrijf (danasoft) misschien wel al deze gegevens opslaat, en dus "weet" wie er op geocaching.nl rondsnuffelt, is nog niet eens een zo verkeerde gedachte. Big Brother zit overal en misschien kunnen ze iets met die gegegevens doen. Misschien een koppeling naar je emailadres en zo de kans op gerichte spam? Even zo goed is het een, inmiddels overjarige, oubollige nietszeggende gadet.

 

Ja, we hebben liever dat dit soort banners verdwijnen. trouwens, het overschrijdt ook de forumrtegels inzake de ruimte die je mag gebruiken voor je handtekening. Die staat eigenlijk alleen maar een ruimte toe ter grootte van de banner van de statsbar en dan voor mijn part 3 a 4 van die dingen naast elkaar zolang ze de pagina maar niet verbreden, maar in geen geval zoveel ruimte dat ze al onder elkaar staan. Dan loop je de kans dat we ze in het geheel verwijderen. En reklame voor Danasoft is niet echt iets dat we waarderen.

 

 

Daarbij vind ik het niet prettig dat de banner mij vraagt of het geen tijd is om mijn XP, Firefox, Essent kabelkom of IPadres te gaan wijzigen. Waar bemoeien ze zich mee?

 

Dus, verwijderen die hap :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik stoor me eraan. ik heb al verschillende gezien dat ie weergeeft waar ik woon, welk ipadres ik heb, welke Windowsversie en welke internetexplorer ik gebruik. Verder vind ik dit mijn privacy aantasten. Zoals Kruimel ook al aangeeft "Als het bedrijf van de banner er zo simpel achter kan komen, kan "iedereen" dat".

Ik bepaal liever zelf aan wie ik welke gegevens verstrek. Op SPAM zit ik zeker niet te wachten.

 

Beste Tanuki,

 

zou je aub. die banner met IP-nr,provider etc. willen verwijderen uit je handtekening.

Ik ervaar dit als storend, inbrekend op mijn privacy en nog wat van die dingen !

 

Ik meen ook dat dit soort banners al eerder werden verwijderd.

 

Bvd.

 

Geopatra.

 

 

Maarre volgens mij gaan we met deze discussie :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarbij vind ik het niet prettig dat de banner mij vraagt of het geen tijd is om mijn XP, Firefox, Essent kabelkom of IPadres te gaan wijzigen. Waar bemoeien ze zich mee?

 

Ik heb helemaal niets tegen argumenten om iets weg te halen, maar er moeten niet allemaal dingen bij verzonnen worden die feitelijk niet kloppen. Staat er ergens in dat plaatje of je iets moet veranderen? of je een andere provider wil nemen? is het reclame? Nee, nee, nee.

 

Het is een script wat alleen maar gegevens laat zien die je zelf het internet op stuurt. Zoals ik eerder al schreef is het alleen maar goed om mensen eens bewust te maken van het feit dat ze al die informatie het internet op sturen. Het is niet het feit dat iemand deze gegevens eens laat zien wat voor rottigheid zorgt, maar het feit dat iedereen overal zijn (en andermans) gegevens laat rondslingeren.

 

Daarnaast gaat weer iedereen lopen zeuren over dat er nog weer meer regeltjes bij moeten komen over het gebruik van banners etc. En als er dan weer eens een regeltje bijkomt zijn dat waarschijnlijk ook weer de mensen die het hardst lopen te bleren dat ze het niet meer leuk vinden 'omdat er steeds maar weer regeltjes bijkomen'. Want vroeger zonder al die regeltjes was alles veel beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...