Spring naar bijdragen

Code Geo d'Or banner


RikTheMachine

Aanbevolen berichten

Vraagje...Bestaat er ook een code om een Geo d'Or banner te genereren van het aantal Geo d'Ors per eigenaar?

 

Dus als je op verschillende caches verschillende Geo d'Ors behaald hebt dat deze opgeteld worden en in de 'Normale'banner geplaatst worden.

 

Of kan iemand deze maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je zou het aantal Geo D'or op kunnen tellen en er een cache bijzoeken die er even veel heeft. Je kan dan gewoon die banner gebruiken.

 

Enige nadeel is wel dat je het handmatig moet bij werken.

Dat is dus niks :lol:

Je hoeft je eigen statsbanner toch ook niet handmatig bij te werken :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Enige nadeel is wel dat je het handmatig moet bij werken.

Dat is dus niks :blush:

 

Met 3 caches hidden is dat best bij te houden.

:offtopic: Doe daar dan wat aan ;)

Kom op met die caches, ik wil er minstens 30 bij (dan staan we gelijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zijn inderdaad wel opties, maar ik vraag me dus af of iemand zoiets kan maken...

Ja hoor, kan ik best. :offtopic:

 

Edit: Wel denk ik dat Xaa het een stuk makkelijker kan. Even Xaa lief aankijken dus..., en anders Gpsgek! :blush:

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dat is toch ook waar de banner voor gebruikt wordt...

 

De banner op een cache geeft aan dat het gaat om een gewaardeerde cache, eentje die de moeite waard is.

 

Als je met een banner aan kan geven dat de caches van de hand van "...een eigenaar..." de moeite waard zijn, kun je zoeken op eigenaar en op deze manier die mooie caches opsporen...

 

Ik denk dat de banner gebruikt wordt om aan te geven dat een cache als 'goed' ervaren wordt en niet zozeer aan zal sporen tot meer scoren oid... Het is immers niet mogelijk om door harder te rennen meer geo d'Ors in de wacht te slepen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je ook wel gelijk in ... van deze kanten heb ik het nog niet bekeken.

 

Toch jammer dat deze dingen inderdaad gebeuren...dit is helemaal niet de insteek geweest... het idee was enkel en alleen aansluiten bij het doel waarmee de geodors bedacht zijn. Mooie en kwalitatief goede caches vinden/maken/zoeken.

 

Bedankt voor de antwoorden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu kan je maar 1 geo d'or aan een cache van een bevriende cacher geven. Dan kan je er per cache 1 geven en zo die banners omhoog schieten.

Is dit zo?? Volgens mij kun/kon je wel meer Geo d'ors aan één cacher geven dmv verschillende caches natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...