Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

Die van ons komt van een trouweloze kluts die continu wegliep, tot het andere deel van het team er op is gaan staan en hem vervolgens opnieuw in elkaar heeft gezet..... nu een iets trouwere. hij loopt niet zo vaak meer weg, maar het loopt nog steeds niet over :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja, voor Maja heb je weinig fantasie nodig. Het is een samentrekking van Mariëtte en Jan.

De 120 is niet onze leeftijd samen, maar een willekeurig gekozen getal bij hotmail.

 

Groet,

Maja,

die nog 110 caches moet doen voor de 120

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al een paar jaren wil ik (Jolanda) een tatoeage maar ik durf gewoon weg niet om er eentje te laten zetten. Ik gebruik altijd de smoes dat ik nog geen goede zetter heb gevonden.

Mijn lievelingsbloem is een klaproos. Als je deze bloem plukt gaat ie dood. Gewoon lekker laten staan dus en genieten als je (toevallig) langskomt.

Hmmm, een goede zetter? Die ken ik wel :eek:

 

Je zegt het maar.

 

Het ligt eraan waar je de klaproos wilt hebben, het hoeft geen pijn te doen ... En laten we eerlijk zijn, wie mooi wil zijn moet pijn lijden. En een tatoo hoeft echt geen pijn te doen. Het ligt eraan hoe graag je een wilt hebben en waar en hoe groot.

Tijdens het zetten kan het ff pijn doen. Het zijn gewoon een aantal speldeprikjes. Maar pijn van tot tranen toe? Nuh, never.

Het pijnlijkst voor een tatoo is de binnenkant van armen en benen en bij een vrouw de borsten.

 

Het probleem met een klaproos is de kleur. Een zwarte roos blijft langer goed. Een gekleurde tatoo moet vaak na een paar jaar bijgekeurd worden.......

 

Het grootste probleem dat je hebt met een tatoo is de verzorging naderhand. Een aantal dagen flink veel uierzalf smeren op de tatoo zodat deze zacht blijft om geen littekens over te houden. Deze tijd van het jaar is beter dan de zomer........

 

Ik zou er voor gaan. Zet je een foto online als de klaproos gezet is en de wond genezen is?

 

Gewoon doen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :wine:die ook een aantal bezit, o.a een ontkleurde Stierekop en zijn Feetje heeft een mooie zwarte roos op der linker borst. Ze heeft er dubbel plezier van, de roos groeit naarmate ze nu ouder wordt.....sorry Fee :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wreef van je voet......

 

Borsten valt best mee, als je ze hebt

Ach ja, wreef van de voet. Dat komt ik dat ik niet aan voeten denk bij een tatoo. Vergeet dan ook omgeving enkel niet :o

 

Toch is volgens de zetters een damesborst (wat zeg ik het weer netjes niet?) een van de gevoeligste plekken. maar ja, sommige hebben er natuurlijk eelt op.. *big smile*

 

Vind je ook niet mega dat een volwassen meid niet jarenlang moet dreutelen om een simpele klaproos? Plaatsen toch? Of de plek moet iets byzonders zijn.

Mijn zetter vertelde me dat hij ooit een verzoek kreeg om een penis te tatoueren. Hij heeft het geweigerd. Niet vanwege de pijn og het gevaar, hij wilde niet een half uur "met de leuter van een vent" in zijn handen zitten..... :D:eek:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :wine:die zich afvraagt of bovenstaande ook sexueel getint is en hij er straks ook kamervragen over gaat krijgen of sterretjes of of of :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind je ook niet mega dat een volwassen meid niet jarenlang moet dreutelen om een simpele klaproos? Plaatsen toch? Of de plek moet iets byzonders zijn.

 

 

Nou goed over nadenken vind ik toch wel een pré. Overigens raden veel tatoeerders op de vrouwenborst af omdat het plaatje na je 40ste helemaal van vorm veranderd :unsure:

 

(Wij krijgen zodadelijk rode sterretjes hoor )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou goed over nadenken vind ik toch wel een pré. Overigens raden veel tatoeerders op de vrouwenborst af omdat het plaatje na je 40ste helemaal van vorm veranderd  :eek:

Helaas, zie de oneliner van mij een paar berichtjes terug over Feetje :unsure:

 

enneh, goed nadenken is een must. Twijfel is wat anders.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :wine: Echte liefde is niet "omdat", maar "ondanks".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het pijnlijkst voor een tatoo is de binnenkant van armen en benen en bij een vrouw de borsten.

...............

Een aantal dagen flink veel uierzalf smeren op de tatoo zodat deze zacht blijft om geen littekens over te houden.

Helpt die zalf ook op armen en benen? :unsure:

 

(Opm.: Is deze vraag ook al kandidaat voor vervanging door sterretjes?)

 

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ken ik nog een mop over een vrouw die ooit het gezicht van haar vriend op haar borst liet tatoeren...... het raakte uit natuurlijk.... wat wil je als je naar je eigen kop moet kijken tijdens het vrijen.....

maar goed, die vrouw kreeg jaaaren later weer een vriend..... zie hier het gesprek wat volgde;

vrouw; "uhm.... voor je me naakt zie moet je eerst iets weten....."

man; "O ja. wat dan?"

vrouw; "ik heb twintig jaar geleden het gezicht van mijn vriend op mijn borst laten tatoeren"

man; "nou ja, laat eens zien dan?"

vrouw; "ok, dan" en trekt haar kleren uit

man; "gossiemijne zeg, ik hoop niet dat ik zo'n lang gezicht krijg als ik twintig jaar op je borst gelegen heb!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ken ik nog een mop over

Zo heb ik er ook nog wel een. Maar die krijg je niet. Het is pas half elf, de moderator kijkt toe en het rode minnetje achter mijn naam is nog nat. Daarom doen jullie dat in het holst van de nacht natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar die krijg je niet. Het is pas half elf, de moderator kijkt toe en het rode minnetje achter mijn naam is nog nat. Daarom doen jullie dat in het holst van de nacht natuurlijk.

Gaan we dan weer verder met: " post voor jou alleen" Rovel ?? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens raden veel tatoeerders op de vrouwenborst af omdat het plaatje na je 40ste helemaal van vorm veranderd  :D

Je ken natuurlijk wachten tot na je 40ste met zetten, dan is het ergste uitzakken achter de rug ;) ik heb er geen, zou wel willen, maar zou niet weten wat ;)

 

De zetter die bij Ruud een tattoo heeft gezet heeft trouwens zijn eigen "lichaamsdeel" :) getattoeerd.

 

Marja :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...