Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

Ik heet Heynemans van mijn achternaam.

Mijn vrouw vindt het ook leuk.

Dus we heten gewoon De Heynemansjes en de avatar zegt genoeg.

Trouwens ik hoop dat de moderator "De"in "The" Heynemansjes wilt veranderen omdat we zo ook op .com staan

bewerkt door De Heynemansjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heet Heynemans van mijn achternaam.

Mijn vrouw vindt het ook leuk.

Dus we heten gewoon De Heynemansjes en de avatar zegt genoeg.

Trouwens ik hoop dat de moderator "De"in "The" Heynemansjes wilt veranderen omdat we zo ook op .com staan

 

Hallo The Heynemansjes :beerchug: Om je naam te veranderen moet je hier even een ticket aanmaken: <Support - geocaching.nl> dan wordt dat asap voor jullie geregeld!

 

Welkom aan boord ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CC zijn de voorletters van het vrouwelijke deel (Corine) en WAM die van het mannelijke deel van ons team (Wout). Onze eerste keus was Loo (WC), maar die was al weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eitjes = E-j en EJ, ofwel (een deel van onze) voorletters.

Een wiskundige schreef dit ooit in het dankwoord van zijn proefschrift en dan moet het dus waar zijn. :thumbup:

En aangezien weinig mensen zichzelf graag 'eitjes' noemen, is deze naam vrijwel altijd beschikbaar. Lekker makkelijk!

Tegenwoordig bestaat ons team uit vier leden:

PapaEi, MamaEi, KrielEi en MiniKrielEi. Wie dan wie is zie je vanzelf als je ons tegenkomt...

MiniKrielEi was een jaartje geleden niet zo blij met zijn naam, maar nu hij weet dat alleen op internet zo heet en wij hem echt niet meer zo mini vinden, kan hij er goed mee leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel simpel Syl is het eerste deel van mijn voornaam en Bom het eerste deel van mijn achternaam.

Als ik door mijn ouders SylBom genoemd werd wist ik dat ik iets uit te leggen had :huh:

bewerkt door SylBom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lubbie?

Al tijdens mijn diensttijd werd Lubbers afgekort tot Lubbie en ook mijn zoons worden al zo aangesproken door kameraden.

Keuze was dus gewoon voort laten bestaan van een bijnaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...