Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Onze hobby is ook mineralen zoeken. Vandaar deze naam

1095339banner2.gifimgaspx.png

bewerkt door mineraal
Geplaatst

Onze naam komt van onze andere grote passie, nl. Citroën

Wij rijden zelf in een rode AMI 6 uit 1967 en een blauwe 2cv uit 1971.

Op beide zit ook een TB (wel hetzelfde nummer)

Geplaatst

nou, gewoon de letters van onze voornaam Gerrit en Martine.

En verder gebruik ik meneerkrab op andere fora.

Geplaatst

Matsretep, draai het maar om en dan staat er PeterStam ja en dat is mijn naam

Het was het eerste wat ik kon bedenken toen ik mezelf aanmelde, later zag ik alle andere namen en dacht dat ik wel wat orgineler had kunnen zijn - maar misschien is het dat wel

mn avatar kwam ik eens tegen bij het Googelen en is van een Duits bedrijf afkomstig en als ik terug ga in mn stamboom dan liggen mijn wortels ook daar. Je weet wel blond haar (voor zover aanwezig) en blauwe ogen maar verder geen last van andere neigingen

Geplaatst
kun je je naam ook nog veranderen als je je hebt aangemeld?!

Ja hoor, maar dat moet met de hand worden omgezet door een van de administrators. Dus niet allemaal tegelijk graag :thumbup: . Wanneer je je naam wilt wijzigen dan kun je een ticket aanmaken.

Geplaatst

Mijn forumnaam komt van de spookhond uit Hattem: "Kladdegat". Er staat een standbeeld van op het eerste WP van DRL #08 Hanzestad Hattem. Daar staat ook het volgende - voor sommige bekende - gedichtje op:

Aan de ketting, de ogen vol vuur

Vastgeketend aan Hattems muur.

Met een boog er omheen, anders doet hij u wat!

Waakt u voor spookhond Kladdegat!

Dat gedichtje staat ook onderaan mijn logs.

Geplaatst

Ja hoor, maar dat moet met de hand worden omgezet door een van de administrators. Dus niet allemaal tegelijk graag :thumbup: . Wanneer je je naam wilt wijzigen dan kun je een ticket aanmaken.

En hoe kan ik zo'n 'ticket' aanmaken?!

Geplaatst

Ja hoor, maar dat moet met de hand worden omgezet door een van de administrators. Dus niet allemaal tegelijk graag ;) . Wanneer je je naam wilt wijzigen dan kun je een ticket aanmaken.

En hoe kan ik zo'n 'ticket' aanmaken?!

Even de nieuwsbrief lezen.

Geplaatst
Onze naam komt van onze andere grote passie, nl. Citroën

Wij rijden zelf in een rode AMI 6 uit 1967 en een blauwe 2cv uit 1971.

Op beide zit ook een TB (wel hetzelfde nummer)

Even offtopic....

Bij het lezen van dit berichtje kwamen er mooie herinneringen boven. Mijn vader heeft een aardige tijd in een AMI gereden, al weer zo'n 40 jaar geleden moet dit zijn geweest. Ik ben de jongste van drie meiden en moest altijd in het midden zitten achterin. In het midden zat zo'n "lekkere" hobbel. Kon ik toch lekker overal overheen kijken, nieuwsgierig als ik was. Onze teamnaam komt overigens gewoon van onze achternaam: Scheerhoorn.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...