Spring naar bijdragen

Nieuwe editie van Spoiler


8BG

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ook deze weer met plezier gelezen :rolleyes:

 

Wou nog even iets in het gastenboek schijven, maar het activeren werkte niet. Kendatnou???

`

Ook ik vond het weer super mooi en zoals al door andere geschreven iedere keer wordt het mooier. Echt geweldig.

 

Vreemd dat je niet in het gastenboek kon, ik kon het wel. Misschien niet op de juiste manier de beveiliging overgenomen? Na de bevestiging via email komt het dan pas in het gastenboek.

Gewoon nog een keertje proberen. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze even wat reacties van de Techniek redacteur:

 

1. Allereerst dank voor alle lofuitingen, ik denk dat ik namens de hele redactie spreek, als ik zeg dat dat gewaardeerd word... Jullie leesplezier is waar we het voor doen :thumbup:

 

2. Problemen met de bereikbaarheid. Door tijdsgebrek draait de website nog steeds op een oud servertje bij mij thuis dat voor wat problemen zorgt (mede doordat het om mij onduidelijke redenen nogals eens lastig gevallen word met D0S attacks :dribble: Deze week zal ik proberen tijd vrij te maken om de boel te verplaatsen naar een hosting-provider die hopelijk een betere beschikbaarheid heeft dan ik thuis.

 

3. GSAK artikel. Zoals aangegeven: er volgt meer! Goed om te zien dat hier inderdaad interesse voor is. Mocht je specifieke vragen/wensen hebben of tips die je wilt delen met mede-cachers, aarzel niet om contact op te nemen (bijvoorbeeld via het contact-adres op de website). Alle input is welkom om deze reeks artikelen tot een zo nuttig mogelijk verhaal te maken.

 

Richard

Team FlatSunset

Spoiler - techniek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Het is mij een grote eer en genoegen op deze eerste dag van het nieuwe jaar jullie te mogen melden, dat de naast mij gezeten 8bg mij in het oor fluistert, dat er alweer een nieuwe Spoiler uit is.

Hier kun je weer een prachtige nieuwe versie van dit E-zine lezen. :dribble:

Veel plezier ermee! ;)

 

Willie is me net voor, ik kwam bij toeval de nieuwe uitgave tegen. Tja, en als je dan gelijk aan het lezen gaat, hetgeen natuurlijk de bedoeling is, dan kan je natuurlijk niet de eerste zijn die melding doet.

Willie en 8bg bedankt en de beste wensten voor 2008, De beste wensen is voor alle cachers natuurlijk :D:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...