Spring naar bijdragen

Munitiekistje


team wolfje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ammoboxen zijn weliswaar het beste, maar helaas lopen er ook dieven rond onder de geocachers! Ik gebruik ze niet meer bij nieuwe en geripte caches, ook omdat de prijzen helaas belachelijk hoog worden..

 

Als alternatief zijn er genoeg andere kisten, maar ook niet onbelangrijk is de cache behuizing zoals een degelijke houten, stalen of PVC bekisting in de grond met daarop een tegel of plaat hout. Gecamoufleerd in zijn omgeving natuurlijk.

 

Als alternatief voor de ammoboxen zijn lock-o-lock doosjes heel prima.........en je kan zijn veel goedkopere broertje ook bij de Action krijgen!

En voor wie gelijk wil investeren in een zeer degelijk alternatief voor 100 multies. http://nl.aliexpress.com/item/Crazy-Price-2013-MTM-Style-Plastic-Ammo-Box-and-Case-for-9mm-Pistol/831959469.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ammoboxen zijn weliswaar het beste, maar helaas lopen er ook dieven rond onder de geocachers! Ik gebruik ze niet meer bij nieuwe en geripte caches, ook omdat de prijzen helaas belachelijk hoog worden..

 

Als alternatief zijn er genoeg andere kisten, maar ook niet onbelangrijk is de cache behuizing zoals een degelijke houten, stalen of PVC bekisting in de grond met daarop een tegel of plaat hout. Gecamoufleerd in zijn omgeving natuurlijk.

 

 

 

Da's ook de reden dat ik nu een nieuwe doos nodig heb. Er is een ammobox van me geript.

En aangezien ik nog 10 ammoboxen her en der verstopt heb wordt het nu toch wel eens tijd om uit te kijken naar alternatieven. Al vind ik de camouflagekleur van ammoboxen dan wel weer ideaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of ik die verf in Duitsland tegen ben gekomen.

Maar plastic + verf + warmte = slecht plan.

 

Ik was bij een cache met een 20L opbergbox, in Duitsland, toen het een graad of 30 was.

Deze was bruin gemaakt (verf of spray, weet ik niet).

Maar mijn handen zaten na het bezoek onder de schilfers bruine verf.

Het kwam ook op het hoesje van mijn telefoon, na 2 maanden slijten is het er nog niet af.

 

Let daar dus wel mee op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...