Spring naar bijdragen

Munitiekistje


team wolfje

Aanbevolen berichten

Gerrit Tabak, je weet dat ik jouw wijze van geocachen respecteer en soms jaloers ben dat Ma Tabak jouw beste cachemaatje is. Ma Od houdt wel van fietsen, maar is allergisch voor het zoeken in brandnetels en het knuffelen van lantaarnpalen. Was dat niet het geval, dan zou ik misschien reeds 2525 (Zager and Evans) founds hebben en zeggen: Vlinder, zit niet zo te zeuren, gun ieder zijn plezier. Gelukkig is Ma Od allergisch.

 

Aan de ene kant zeg je jaloers te zijn op Ma Tabak. Aan de andere kant ben je als een kind zo blij dat Ma Odlaniger allergisch is voor brandnetels en lantaarnpalen.... Dat is tegenstrijdig. Ik zal Nietzsche even moeten raadplegen.....

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tabak, een bewuste tegenstrijdigheid, daar hou ik van. Zonder te rade te gaan bij Friedrich Nietzsche wil ik stellen: ieder nadeel heb zijn voordeel. Geen cacheminnende echtgenote behoedt mij voor lantaarnpaaldansen en andere brandnetelige kwesties. Zoals een nano zoeken in Madurodam.

 

Aragorn, scherpe opmerking. Alhoewel het nog erger kan dan een rond getal. Grid vullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Died, ik mis dit in je op 1 na laatste stukje: en dat een bepaalde groep -al dan niet authentieke- ammoboxzoekers geen kans voorbij laat gaan om de kokerzoekers en trailenthousiastelingen, alsmede de personen die genoegen scheppen in competitie, omlaag te halen, belachelijk te maken en neer te zetten als stompzinnig, minderwaardig klootjesvolk dat geen barst om medemens en overige natuur geeft en als een kudde schapen iedere cachelocatie vernielt en overhoop haalt.

Zeker, die groep is er. Maar waarom zou je je daar iets aan gelegen laten liggen?

Die groep gaat niet van gedachten veranderen, en iedere poging daartoe leidt tot een onleesbaar forum. Waarom zou je je keer op keer laten verleiden de tweede man (m/v/o) in een ruzie te zijn?

Dat is contraproductief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...