Spring naar bijdragen

Munitiekistje


team wolfje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Kan de keurmeester van thuis af zien of de inhoud van het munitiekistje voldoet aan de omschrijving "voldoende ruilmiddelen"?

Afgelopen week een small (bijna micro) tegengekomen waar ik iets geruild heb en een paar uur eerder een regular munitiekistje tegengekomen waar bar weinig te ruilen viel. Niet echt een uitzondering, die holle ammokist, maar de stuiter-smiley gaf het geheel een erg tweeledige aanblik:

 

69e71d4f-676f-477e-b979-78dda6331a2d.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha bijzondere foto!

Ik zie vaak munitiekisten gevuld met vochtige rotzooi en snoep papiertjes. Ik koppel er nog steeds een mini-eventje aan en heb er lol in om zo'n verwaaoosde cache af te drogen, schoon te maken en aan te vullen met leuke goodies.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon zorgen dat de box voor minstens 3/4 gevuld is met een goed degelijk logboek, is er verder nog wat ruimte over voor leuke goodies voor de kids.

Lege boxen is altijd jammer, volgens mij begrijpen sommigen dan iets niet net als cache onderhoud....

 

Zit al te broeden op ideeën voor mijn nieuwe cache.

 

Iemand nog goede alternatieven voor de ammobox? moet goed vocht en water dicht zijn in ieder geval.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alternatief voor ammobox: kanotonnetje, o.a. te koop bij de Boerenbond.

Ook wel aardig maar minder robuust: lock-n-lock dozen. Ook wel eens bij Xenos en Action te koop voor een klein bedrag in verschillende maten. Alleen heb ik geen idee hoe ze zich in de winter houden, die van mij liggen alleen buiten van april tot oktober.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roelof, dat is het verval van geocachen. Kokertjes, trails, puntjes scoren, FTF-statistieken en meer randverschijnselen nodigen niet uit om een grote box te voorzien van leuke ruilspulletjes.

 

Brouwer, een petling kan niet worden gevuld met een goed degelijk logboek. De twee petlings die ik nog had, heb ik inmiddels in de wilgen gehangen, T5.

 

Een alternatief voor een ammobox is een flinke koker (afvoerbuis) met een schroefdop, inmiddels ook niet meer origineel, maar verkrijgbaar in iedere bouwmarkt.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben slechts viereneenhalf jaar geocacher, dus niet authentiek.

Ammoboxen hebben geen relatie met verval.

Originaliteit is een uitdaging.

Tja in #129 leg je toch duidelijk de relatie hoor. Daarom ook het commentaar. Zoals wel vaker je probeer je ongegrond negatieve aspecten van geocachen te wijten aan wat jij noemt 'randverschijnselen'. Dat gaat hier dus niet op. Jammer dat je dat niet wilt toegeven en er weer een draai aan wilt geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm Brouwertjes, zou het dat zijn?

Ik vind niet dat Od normaliter om de zaken heen draait. Zou het kunnen zijn dat jullie elkaar gewoon niet begrepen hebben?

Maar nu heb je jezelf duidelijk uitgedrukt en zal Od vast wel reageren op het stukje waar jij op doelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...