Spring naar bijdragen

Munitiekistje


team wolfje

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

We kergen een PB dat onze cache (tubberware doos) 'verzopen' is. We willen hem komende week vervangen door een minitiekistje. Hoe kan ik hier in de omgeving Hillegom voor een redelijke prijs aan komen?

 

Ik heb gevonden dat Wolfje er wel heeft maar die woont wat ver weg.

 

Sigmasailor.

 

 

je kunt natuurlijk op marktplaats.nl kijken, maar ook een goede is

www.ebay.de (zoeken op 'munitionskiste).

 

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

:thumbdown:-->

QUOTE(Team R en B @ August 05 2007, 11:46:44 ) <{POST_SNAPBACK}>

Hoi wij zijn ook op zoek naar 3 kisten en er zit in Nieuw-Vennep een dump zaak die ze verkoopt hij heet Zandvlliet.

 

Dat is bij ons in de buurt. Maar helaas was de maat die wij wilde hebben uitverkocht. :thumbdown: Of we moeten kijken of we samen wat kunnen bestellen?

 

Geogroeten Team R & B

 

Best Team R&B,

 

We zijn net prima geslaagd bij Zandvliet (2 kistjes 14x18x28) voor 5,95 het stuk. Alleszins redelijk omdat we ze nu op de fiets konden ophalen en geen benzinekosten hoeven te rekenen.

 

Bedankt voor al jullie tips.

 

Sigmasailor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best Team R&B,

 

We zijn net prima geslaagd bij Zandvliet (2 kistjes 14x18x28) voor 5,95 het stuk. Alleszins redelijk omdat we ze nu op de fiets konden ophalen en geen benzinekosten hoeven te rekenen.

 

Bedankt voor al jullie tips.

 

Sigmasailor.

 

Dat is mooi dat het gelukt is, :thumbdown: ik ga wel even kijken bij badhoevedorp, want wij willen de smalle kisten hebben. Deze bij zantvliet waren net even te groot.

 

Graag gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Team R en B @ August 05 2007, 11:46:44 ) <{POST_SNAPBACK}></div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Hoi wij zijn ook op zoek naar 3 kisten en er zit in Nieuw-Vennep een dump zaak die ze verkoopt hij heet Zandvlliet.

 

Dat is bij ons in de buurt. Maar helaas was de maat die wij wilde hebben uitverkocht. :D Of we moeten kijken of we samen wat kunnen bestellen?

 

Geogroeten Team R & B

Best Team R&B,

 

We zijn net prima geslaagd bij Zandvliet (2 kistjes 14x18x28) voor 5,95 het stuk. Alleszins redelijk omdat we ze nu op de fiets konden ophalen en geen benzinekosten hoeven te rekenen.

 

Bedankt voor al jullie tips.

 

Sigmasailor.

 

Tja, ik bied die maat kisten al jaren aan de cache community voor maar € 2,50. En laat je er 4 opsturen (maximaal 10 kg) heb je ze voor € 4,05 per stuk. Of meer tot 30 kg dan wordt de prijs nog lager. Dat is pas een echte dumpprijs. Tip: kijk in mijn handtekening en/of gebruik de zoekoptie van dit forum beter :lol1: .

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 years later...

Lokale armydump had ze voor 7,50 tot voor kort.

Ik koop niet vaak ammoboxen (pas 1 keer gedaan), maar ik was daar wel tevreden.

 

Even mijn idee van opties:

- Tupperware-soorten zijn niet heel stevig, maar vrij goedkoop.

- PVC rond 110 is sterk werk, maar vrij duur (schroefdop 6,39, einddop 1,19, lijmmof 1,49 ofzo en dan nog de hoeveelheid pijp die je wil gebruiken).

- Elektriciteitsdozen (sportvelden-spul) is veelal ook goede kwaliteit, maar je moet maar het geluk hebben dat je de goede connecties hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luchtdicht en niet kapot te krijgen zijn de voertonnen van de Boerenbond (vanaf 8 euro). De grote wekpotten van de Marskramer (vanaf 3 euro) zijn ook duurzaam en tevens praktisch omdat de volledige inhoud (o.a. TB's) goed zichtbaar is.

 

Oké. Boerenbond = Welkoop toch? Die hebben we wel in de buurt. Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...