Spring naar bijdragen

Munitiekistje


team wolfje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ook een soort inkoop actie:

in Leidschendam liggen bij iemand (particulier) 13x .30 en 26x .50 kistjes. Hij wil het in 1x kwijt en vraag 5 euro per stuk.

Heeft iemand hiervoor belangstelling? Anders waait het gewoon over.

Bij de dump alhier (Nijmegen) zijn de .30 € 3,50 en de .50 € 4,50.

Lijkt me dus geen goede deal :(;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Voor de mensen die niet naar Naarden gaan en ook op zoek zijn naar de kistjes:

 

Zojuist weer bij de dump op het Alexandrium geweest en er zijn weer volop kistjes verkrijgbaar. Net binnen. Klein en groot.

 

Ik weet alleen de prijs van de kleine kistjes (3,50), maar ik zag ook de bekende 'zuurkoolvaatjes' staan in alle maten.

 

Zal binnenkort eens voor de prijs gaan kijken.

Vanmorgen zelf twee kleine kistjes gekocht, maar had eigenlijk te weinig tijd om verder rond te kijken. (lunchpauzes zijn ook veel te kort ;) )

 

Cheers,

Visje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...

Dit team heeft nog kisten:

12x normaal (30 bij 15 bij 15) incl gelamineerde stashnote nl/eng voor 5,00

HPIM0069.jpg

 

 

4x large (60 bij 16 bij 30) incl gelamineerde stashnote nl/eng voor 10,00

HPIM0072.jpg

 

deze kunnen na het sturen van een PM afgehaald worden op het GME2007

 

We hopen tegen die tijd ook onze nieuwe team coin in de verkoop te kunnen doen. Maar dan moeten de caches eindelijk online zijn en de munten binnen zijn. Het laatste zie ik geen problemen voor.

 

munt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Hallo cachemakers,

 

We hebben gemerkt dat het niet altijd even makkelijk is om aan munitiekistjes te komen.

Afgelopen weekeinde hebben we bij "de dump" van Herwijnen in de dorpstraat in Zoetermeer nog een aantal munitiekistjes gezien. (er zelf 1 ivm onze andere hobby gekocht) Ze hadden de smalle en de wat bredere staan. Mocht je langsgaan en ze niet direct kunnen vinden, ze hadden er ook nog boven staan. Mocht je interesse hebben, en niet in de buurt wonen, dan kunnen we vast wel iets organiseren. Bv opsturen, verzendkosten zijn dan voor eigen rekening natuurlijk. Stuur een PB en we komen er wel uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo cachemakers,

 

We hebben gemerkt dat het niet altijd even makkelijk is om aan munitiekistjes te komen.

Afgelopen weekeinde hebben we bij "de dump" van Herwijnen in de dorpstraat in Zoetermeer nog een aantal munitiekistjes gezien. (er zelf 1 ivm onze andere hobby gekocht) Ze hadden de smalle en de wat bredere staan. Mocht je langsgaan en ze niet direct kunnen vinden, ze hadden er ook nog boven staan. Mocht je interesse hebben, en niet in de buurt wonen, dan kunnen we vast wel iets organiseren. Bv opsturen, verzendkosten zijn dan voor eigen rekening natuurlijk. Stuur een PB en we komen er wel uit.

 

Prijs is in zomige gevallen ook wel even wenselijk.

ik heb nl gehoord dat voor de kleintje soms 14 € word gevraagt en bij een ander weer 4 €. Dus voor dat we allemaal naar Zoetermeer afreisen .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...