Hogelanders Geplaatst 18 september 2013 Share Geplaatst 18 september 2013 Lock en Lock dozen zijn verkrijgbaar in allerlei soorten en maten. Sterk en waterdicht. Ook een mooie tip. En gratis verzending bij De Zwerfkei. Ik heb al één besteld om uit te proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 18 september 2013 Share Geplaatst 18 september 2013 Lock en Lock dozen zijn verkrijgbaar in allerlei soorten en maten. Sterk en waterdicht. Ook een mooie tip. En gratis verzending bij De Zwerfkei. Ik heb al één besteld om uit te proberen. Krijg je geen spijt van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 18 september 2013 Share Geplaatst 18 september 2013 Ammoboxen zijn weliswaar het beste, maar helaas lopen er ook dieven rond onder de geocachers! Ik gebruik ze niet meer bij nieuwe en geripte caches, ook omdat de prijzen helaas belachelijk hoog worden.. Als alternatief zijn er genoeg andere kisten, maar ook niet onbelangrijk is de cache behuizing zoals een degelijke houten, stalen of PVC bekisting in de grond met daarop een tegel of plaat hout. Gecamoufleerd in zijn omgeving natuurlijk. Als alternatief voor de ammoboxen zijn lock-o-lock doosjes heel prima.........en je kan zijn veel goedkopere broertje ook bij de Action krijgen! En voor wie gelijk wil investeren in een zeer degelijk alternatief voor 100 multies. http://nl.aliexpress.com/item/Crazy-Price-2013-MTM-Style-Plastic-Ammo-Box-and-Case-for-9mm-Pistol/831959469.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 18 september 2013 Share Geplaatst 18 september 2013 Ammoboxen zijn weliswaar het beste, maar helaas lopen er ook dieven rond onder de geocachers! Ik gebruik ze niet meer bij nieuwe en geripte caches, ook omdat de prijzen helaas belachelijk hoog worden.. Als alternatief zijn er genoeg andere kisten, maar ook niet onbelangrijk is de cache behuizing zoals een degelijke houten, stalen of PVC bekisting in de grond met daarop een tegel of plaat hout. Gecamoufleerd in zijn omgeving natuurlijk. Da's ook de reden dat ik nu een nieuwe doos nodig heb. Er is een ammobox van me geript. En aangezien ik nog 10 ammoboxen her en der verstopt heb wordt het nu toch wel eens tijd om uit te kijken naar alternatieven. Al vind ik de camouflagekleur van ammoboxen dan wel weer ideaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 18 september 2013 Share Geplaatst 18 september 2013 Spuitbusje olijf groen? Of andere camo kleuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 Ik weet niet of ik die verf in Duitsland tegen ben gekomen. Maar plastic + verf + warmte = slecht plan. Ik was bij een cache met een 20L opbergbox, in Duitsland, toen het een graad of 30 was. Deze was bruin gemaakt (verf of spray, weet ik niet). Maar mijn handen zaten na het bezoek onder de schilfers bruine verf. Het kwam ook op het hoesje van mijn telefoon, na 2 maanden slijten is het er nog niet af. Let daar dus wel mee op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 Yep, op kunststof verven/spuiten is lastig. Daarom ook eerst een goede grondlaag/primer aanbrengen die geschikt is voor kunststof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 Worden dure plastic bakkies zo hoor. Kun je net zo goed een echte ammo kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 Worden dure plastic bakkies zo hoor. Kun je net zo goed een echte ammo kopen Precies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 Dure plastic bakjes, valt mee. Zo'n spuitbus gaat tientallen kistjes mee. Alleen die primer is wat kostbaarder maar ook genoeg voor wel 100 bakjes Overigens verf ik ze ook niet altijd hoor, reageerde op de "klacht" van kleur en loslaten verf op kunststof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 Oldehove is me een iets wat te ver rijden, anders had ik wel een paar PVC kokers met schroefdeksel liggen, rond 125 mm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 Oldehove is me een iets wat te ver rijden, anders had ik wel een paar PVC kokers met schroefdeksel liggen, rond 125 mm. Ach wat jammer nou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 Zoiets? Sommige kokers zijn echte geocaches! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 Zoiets? Sommige kokers zijn echte geocaches! Sinterklaas zou er blij mee zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
silkwood Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Bij opruimen schuur vond ik nog twee ammoboxen. Ik ga ze zelf zo goed als zeker niet meer gebruiken, dus een liefhebber kan ze in Leiden komen ophalen. afmetingen : 16x30x18 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden