heidie und peter Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 Dit is op zich een leuk idee in de File maar ja. Of kennen wij dit venomeen in nederland al.......
Ringeling Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 Dit is op zich een leuk idee in de File maar ja. Of kennen wij dit venomeen in nederland al....... Lijkt me niet verstandig! En eerlijk gezegd ook NIET leuk!
Team jemar Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 Ik snap niet dat een Duitse reviewer hier toestemming voor heeft gegeven... !
Team MenM Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 Geloof niet dat we dit fenomeen al kennen in Nederland, en ik durf te wedden dat de reviewers dit ook zo gaan houden! Slaat echt kant noch wal. Zijn nl. altijd mensen die het ook buiten de file gaan proberen met gevaar voor eigen leven. En hij ligt ook duidelijk té dicht bij de rijbaan heh...
Quaerens Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 (bewerkt) Bij gebrek aan berg is dit wel een goede vervanger van avontuur eigenlijk. Iedereen die het niks lijkt moet 'm maar niet doen, op de pagina is direct duidelijk wat je moet doen. Net als bij die brug in Zweden waar je allemaal capriolen uit moet halen. 8 juli 2007 bewerkt door Quaerens
TheFamily Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 Die Duitsers blijken wel een goed gevoel voor humor te hebben. Wij Nederlanders staan alleen maar te chagrijnen in de file. Zo kun je van de file nog iets leuk maken. Iets voor op de A50 Tussen Heteren en Grijsoord en Heteren-Ewijk.
smeule Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 Uit een ander draadje is gebleken dat Kruimel caches tegenhoud die ongeveer 50 meter van de weg af liggen, een paar meter zou er bij onze goede reviewers dus niet doorkomen.
TheFamily Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 Uit een ander draadje is gebleken dat Kruimel caches tegenhoud die ongeveer 50 meter van de weg af liggen, een paar meter zou er bij onze goede reviewers dus niet doorkomen. Ga eens cachen in Duitsland en je merkt dat de Duitsers de regels aan hun laarzen lappen. We hebben bijvoorbeeld caches van het spoor gepakt, midden op een rotonde gepakt, direct langs een weg, waar honderd km/u gereden wordt en ga zo maar door.
Team WilP Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 Gekkenwerk. Dan toch maar blij zijn met reviewers die cachers en cache plaatsers in bescherming nemen tegen mogelijk gekke en ontverantwoordelijke dingen. Natuurlijk is het ludiek maar er zullen ongetwijfeld cachers zijn die voor het puntje gaan en dan misschien wel oorzaak worden van een file op een wat minder prettige manier.
Ilonka1980 Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 Belachelijk idee! Die Duitsers blijken wel een goed gevoel voor humor te hebben. Wij Nederlanders staan alleen maar te chagrijnen in de file. Zo kun je van de file nog iets leuk maken. Iets voor op de A50 Tussen Heteren en Grijsoord en Heteren-Ewijk. Als het er dan toch van zal komen; ergens (of op meerdere plekken) langs de A2
Twin Peaks Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 WAT EEN ONZIN!!! 1. Verplicht loggen met foto, mag als voorwaarde niet meer bij een traditional. 2. Een file kan overal voorkomen en daardoor is het een "locationless cache" en die mogen al een tijdje niet meer. 3. Deze cache ligt ten alle tijden op of te dichtbij een autoweg. Volgens de regels had deze cache dus nooit mogen worden goedgekeurd. Die Duitse reviewer moet wel een hele ludieke kwast zijn. ('s effe kijken of ik nog een fotokokertje heb liggen. Morgenochtend kan ik die verplichte foto wel een keer of 3 maken denk ik. )
Ilonka1980 Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 ('s effe kijken of ik nog een fotokokertje heb liggen. Morgenochtend kan ik die verplichte foto wel een keer of 3 maken denk ik. ) Anders kan ik je er wel een sturen hoor
Geothean Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 Ga eens cachen in Duitsland en je merkt dat de Duitsers de regels aan hun laarzen lappen. We hebben bijvoorbeeld caches van het spoor gepakt, midden op een rotonde gepakt, direct langs een weg, waar honderd km/u gereden wordt en ga zo maar door.De Fransen kunnen er anders ook wat van hoor. Tot voor kort lag er een cache op de Champs Elysee, Ik was al 2 keer het zebrapad overgestoken en toen bleek dat hij in het middenstuk lag. Geplakt aan het voetgangersstoplicht. Gelogd terwijl er aan 2 kanten 3 banen voorbijraasden. Was toch wel leuk hoor.
Team The Spacewuppies Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 Tjonge zeg! Wat een griezels..die buren van ons
de Roode Lantaarn Geplaatst 8 juli 2007 Geplaatst 8 juli 2007 Wat ik dan nog wel grappig vindt is het feit dat je een foto moet bijvoegen waarop de file en het logrolletje staat. Maar is het niet zo dat op een foto alle auto's, al rijden ze meer dan 120 km/u, gewoon stilstaan??? Mah, een makkie toch.
Aanbevolen berichten