Spring naar bijdragen

Google adds op cachepagina


Aanbevolen berichten

Volgens mij zorgt google-analytics niet voor reclame maar is het een teller op de pagina. Het houdt ook het gedrag van de bezoeker bij. Ik heb het ook op mijn site zitten en krijg er mooie grafiekjes door.

Waar kun je die vinden dan? Ik zie geen google adds en geen tellergedoe. Het zal toch niet zo zijn dat ik met 1 chartermemberaccount en 2 premiummemberaccounts geen teller krijg en iemand met 0 premiummemberaccounts wel? Schande, discriminatie.

 

ik ga stoppen met alles. Leve de tijd dat er geen geocaching bestond.

Met mijn site bedoel ik niet mijn cachepagina's maar ruud4.geocacher.nl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Met handschoentjes... :P

 

Ik heb echter het idee dat het nu wel heeeeeel erg offtopic gaat... :thumbup:

 

 

:thumbup: Goed idee voor de standaard cache uitrusting. Voor als er weer een brandnetel rimboe op het programma staat!

 

Even weer on-topic:

 

Er is inmiddels als zoveel google adword reclame op het net, dat ik een eigen ingebouwede adblocker heb. Ze vallen me niet meer op en ik kijk er voorbij.

Maar voor de overige gezinsleden zal ik even die handige adblocker plug in installeren :P

bewerkt door Boswijk Posse
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine aanrader voor eenieder die geen premium member is en van de ads af wil:

 

gebruik firefox met de NoScript en AdBlock plugins.

ik heb geen last van popups, ads en andere meuk, als ik dat niet wil.

Google gebruikt google-analytics.com en googlesyndication.com

 

Gewoon blocken die handel en je hebt er geen last van

 

fd0

 

Geweldig!!!! :beerchug:

 

Ik ben er al vanaf van die ongewenste reclame! :D

 

Via Firefox AdBlock!

 

Grappig, ik kom bij dit draadje omdat Ronald "vreemd" gaat ;) , en begrijp dus dat jullie last hebben van reclame. Hmmmm, nooit gezien, maar ja wij zijn dan ook al enkele jaren premium member.

Trouwens als ik uitlog stelt die reclame ook niet veel voor. Is het niet wat veel ophef :huh: ?

Tja, en dat er reclame komt daar kon je op wachten. Uitgangspunt van het cachen is nog steeds dat het spelletje gratis moet zijn en voor iedereen toegankelijk. Nou, jullie weten ook wel dat gratis op internet bijna altijd vergezeld gaat van reclame. En ik denk dat de inkomsten hard nodig zijn bij Groundspeak.

Remedie: gewoon premium member worden, heeft nog veel meer voordelen :cool2: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig, ik kom bij dit draadje omdat Ronald "vreemd" gaat :huh: , en begrijp dus dat jullie last hebben van reclame. Hmmmm, nooit gezien, maar ja wij zijn dan ook al enkele jaren premium member.

Trouwens als ik uitlog stelt die reclame ook niet veel voor. Is het niet wat veel ophef :D ?

Tja, en dat er reclame komt daar kon je op wachten. Uitgangspunt van het cachen is nog steeds dat het spelletje gratis moet zijn en voor iedereen toegankelijk. Nou, jullie weten ook wel dat gratis op internet bijna altijd vergezeld gaat van reclame. En ik denk dat de inkomsten hard nodig zijn bij Groundspeak.

Remedie: gewoon premium member worden, heeft nog veel meer voordelen :beerchug: .

Ik vreemd gaan? Met wie of wat dan?

 

Reclame? GoogleAds gaat verder: als ik op mijn cachepagina iets over Hattem schrijf, of over Welna etc etc, zal GoogleAds daar bijpassende reclame voor zoeken. Onbewust ga ik dan reclame maken voor iets wat ik niet wil of wat ik niet kan controleren en beinvloeden (Hattem bijvoorbeeld, wie wil daar nu reclame voor maken ? :cool2: ). Bovendien, dat wordt verwerkt in allerlei statistieken en hitcounters. Daardoor wordt mijn pagina misschien wel vaker geraadpleegd en dus ook mijn eigen webspace waar mijn plaatjes staan. Oke, dat laatste is ver gezocht.

 

Ik ben niet tegen reclame. Dat had ik toch ook al geschreven? Ik ben tegen GoogleAds. Google is best leuk, maar ik krijg steeds meer Big Brother gevoel bij dat bedrijf. 11.000.000.000 dollars in de kas. Daar kan je leuke dingen van maken die mijn doen en laten gaan controleren. Maar dat is een andere discussie.

 

Geocaching is een soort peer-to-peer zoekspelletje. Misschien hadden ze bij gc.com ook een peer-to-peer software oplossing moeten bedenken voor hun software.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vreemd gaan? Met wie of wat dan?

:beerchug: OK, niet vreemd dan, maar een compleet nieuwe relatie? Je wilt toch niet zeggen dat je helemaal ophoudt met cachen? Of stop je alleen met het leggen van caches? Maar laten we gauw naar dit draadje gaan voor e.e.a. verkeerd begrepen wordt.

Ik blijf die rommel van anderen wel opzoeken hoor. :cool2:

Hopelijk weer wat meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Advertenties ? Waar dan.

Uitgelogd van mijn premium account en nog steeds niks.... :cool2:

 

Adblock Plus http://adblockplus.org schijnt dus prima te werken :beerchug:, pas toen ik dat uitschakelde kwamen ze te voorschijn.

 

 

Heel leuk, maar jammer dat hij niet geschikt voor IE is. Ondertussen al even op internet gezocht of er ook een vergelijkbare uitvoering voor IE is, maar helaas ...

Wie weet een tooltje om Google Ads binnen IE te onderdrukken?

bewerkt door De Armadillo's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer 's Safari van Apple.

Superbrowser, zeker in deze versie (3, beta dat nog wel), ook met ingebouwde pop-up blokker.

 

Ik moet wel zeggen dat ik geen ervaring met Safari onder Windows/Vista heb.

 

Richard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, net een expiriment gedaan met de adblock van ie7pro (http://www.ie7pro.com/).

In eerste instantie bleef de advertentie staan, maar als je even bij adblock naar advanced gaat en dan een rule aanmaakt voor de googlesyndication regels is hij verdwenen.

Werkt zo te zien als een speer, dus een prima idee voor IE7 gebruikers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel leuk, maar jammer dat hij niet geschikt voor IE is. Ondertussen al even op internet gezocht of er ook een vergelijkbare uitvoering voor IE is, maar helaas ...

Wie weet een tooltje om Google Ads binnen IE te onderdrukken?

 

Gewoon Firefox installeren en de AdBlock-plugin. :beerchug:

 

Wil je daarnaast IE gebruiken dan kan dat ook nog he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Heel leuk, maar jammer dat hij niet geschikt voor IE is. Ondertussen al even op internet gezocht of er ook een vergelijkbare uitvoering voor IE is, maar helaas ...

Wie weet een tooltje om Google Ads binnen IE te onderdrukken?

 

Gewoon Firefox installeren en de AdBlock-plugin. :beerchug:

 

Wil je daarnaast IE gebruiken dan kan dat ook nog he.

Werkt aardig, maar houdt ook weer dingen tegen die ik wel graag gezien zou hebben...

Het blijft een lapmiddel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...