LTeunis Geplaatst 11 augustus 2007 Share Geplaatst 11 augustus 2007 voor mij ook eentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 13 augustus 2007 Share Geplaatst 13 augustus 2007 Ook 1 voor Tornado Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blazez Geplaatst 13 augustus 2007 Share Geplaatst 13 augustus 2007 Haha, wordt dit draadje alvast de voorverkoop stek voor diegene die op vakantie zijn? . . . . . . eeuhm vast 2 voor ons in bestelling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 13 augustus 2007 Share Geplaatst 13 augustus 2007 OK dan, de dutch doe ik nog wel een keer of twee. Maar nu eens geen LE's dan blijft het leuk voor iedereen om te ruilen. En anders natuurlijk wel de LE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucky Rising Star Geplaatst 13 augustus 2007 Share Geplaatst 13 augustus 2007 Voor mij ook twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 14 augustus 2007 Share Geplaatst 14 augustus 2007 Voor wat het waard is, hier zullen er ook minstens 2 coins hun weg naartoe vinden. Maar ik heb nog een vraag. Is er al toestemming om deze tekeningen te gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-Eppie Geplaatst 14 augustus 2007 Share Geplaatst 14 augustus 2007 Als het ontwerp doorgaat willen wij er ook 2 (twee). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 14 augustus 2007 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2007 Dit was een ontwerp wedstrijd, geen voorverkoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 14 augustus 2007 Share Geplaatst 14 augustus 2007 Misschien dat de mod het draadje dan kan sluiten? Winnaar is immers bekent. groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fazanten Geplaatst 31 augustus 2007 Share Geplaatst 31 augustus 2007 Wij willen er ook graag 3 bestellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 31 augustus 2007 Share Geplaatst 31 augustus 2007 Wanneer gaat de munt in de verkoop en via wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkesa Geplaatst 31 augustus 2007 Share Geplaatst 31 augustus 2007 Hallo ,ja dat willen wij ook wel graag weten want willen er ook wel bestellen groetjes inkesa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapiteintje Geplaatst 31 augustus 2007 Share Geplaatst 31 augustus 2007 (bewerkt) Gaat deze zeer fraaie munt nu de wel of de niet worden gedrukt. En zo wel waar kan ik er dan drie bestellen? Kapiteintje 31 augustus 2007 bewerkt door Kapiteintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 31 augustus 2007 Share Geplaatst 31 augustus 2007 Was de inititief nemer niet no-name? Laat hem even terugkomen van vakantie en aangeven hoe alles gaat lopen. Nu al bestellen via dit draadje lijkt me zinloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 31 augustus 2007 Share Geplaatst 31 augustus 2007 No-Name is al een tijdje terug van vakantie en alweer hard aan het werk (en aan het cachen). Ik ben overigens niet de initiatiefnemer van deze munt. Wel was ik razend enthousiast over die munt en had ik wat ideetjes naar voren gebracht. En begreep niet helemaal (wel een beetje) waarom er zo lang gedaan moest worden over de keuze van de munt (ja, ja, men wilde keus uit meer ontwerpen). Voor mij hoefde dit helemaal geen DUTCH coin te worden. Ik vond het ontwerp, met als onderwerp de Ruijter zo al mooi en mocht hij er, wat mij betrof, al veel eerder komen. Wel had ik indertijd het idee (deels uit frustratie over de vertraging) het idee dat ik hem misschien (!) dan zelf wel uit zou laten brengen, maar dan niet als Dutch Geocoin 2007. Maar goed, nu men erover eens is dat dit ontwerp het toch moet worden, wacht ik ook af wanneer hij op de markt komt en dan bestel ik wel een paar. Iedereen fijne vakantie gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten