Spring naar bijdragen

Ontwerp ''wedstrijd'' Dutch Geocoin 2007


smeule

Aanbevolen berichten

Wel een beetje pech dat wij in de spannende periode van het stemmen en de uitslag (en misschien wel de bestelling) net een maandje op vakantie gaan. Ik zie mijzelf al elke dag in het buitenland koortsachtig een stadje of dorpje opzoeken om een internetcafe te zoeken om maar niets te hoeven missen (klinkt aardig ziek). Ik kan natuurlijk ook de vakantie annuleren. :thumbup: hmmm.....

 

 

 

Volgens mij kan je met een gerust hart op vakantie gaan. Geniet ervan!

 

:thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wel een beetje pech dat wij in de spannende periode van het stemmen en de uitslag (en misschien wel de bestelling) net een maandje op vakantie gaan. Ik zie mijzelf al elke dag in het buitenland koortsachtig een stadje of dorpje opzoeken om een internetcafe te zoeken om maar niets te hoeven missen (klinkt aardig ziek). Ik kan natuurlijk ook de vakantie annuleren. :lol1: hmmm.....

 

 

 

Volgens mij kan je met een gerust hart op vakantie gaan. Geniet ervan!

 

:thumbdown:

 

Ja? Stem jij dan voor mij (53x) op die de Ruyter munt en bestel er ook maar 4. Dankjewel. Aahh, gelukkig, France, here we come !(of is het La France, on va venir ? ) :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Je bent me eigenlijk net voor, Adelaar. Ik wilde ook al eens een por geven aan degenen die misschien al met een ontwerp bezig zijn of erover denken maar het net niet durven of weten hoe.

Ruwe schetsen of ideeën zijn natuurlijk ook altijd van harte welkom. Dan is er vast wel iemand die het idee kan uitwerken naar een volwaardig ontwerp. Zo is de Reintje coin tenslotte ook tot stand gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Wanneer we gaan stemmen op de ingezonden ontwerpen weet ik nog niet, we moeten natuurlijk alle ontwerpers de tijd geven om er een meesterwerk van te maken. Maar het zal rond eind juli toch echt afgelopen zijn.

 

Nou het is 1 augustus, dus mag ik concluderen dat Michiel de Ruijter gewonnen heeft? Een poll lijkt me niet meer echt nodig, maar ik hoop wel dat er voldoende belangstelling is om deze coin daadwerkelijk te gaan maken. Ik heb in ieder geval wel interesse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees natuurlijk ook aandachtig naar de ontwikkelingen. Ik wil iedereen bedanken voor de complimenten al moet ik zeggen dat het ontwerp niet zo moeilijk was want het zijn gewoon bestaanden ontwerpen. Wel heb ik de kant met Michiel de Ruijter helemaal in Illustratot uitgetekend op verzoek van Karelkraak en dat vond ik een leuke oefening van 3 uur.

Ik ben de komende twee weken op kamp in Frankrijk en daarna ben ik weer een tijdje terug in de Lage Landen. Ik hoor wel wat de verdere ontwikkelingen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...