Spring naar bijdragen

Ontwerp ''wedstrijd'' Dutch Geocoin 2007


smeule

Aanbevolen berichten

Uit een ander topic was toch gebleken dat (te) veel collega's ook graag andere ontwerpen zien dan die van GPSearching. Daarom start ik dit topic maar.

 

Wie maakt er een nog mooier ontwerp dan de ''Michiel de Ruyter geocoin'''

 

Dus alle ontwerpers sla je slag, wees creatief en maak een nog mooier ontwerp dan dat er al is. Uit een ander topic is een keer wat geroepen over de oude Nederlandse kaarten, moet lukken toch?

 

Ik zal alle ontwerpen in dit bericht plaatsen, zodat het overzicht wel goed blijft. Vragen en opmerkingen kunnen dus gewoon in dit topic geplaatst worden.

 

De tot nu ingezonden ontwerpen:

 

Ontwerp van de GPSearching:

coin_2007_voor.jpgcoin_2007_achter_3.jpg

 

Wanneer we gaan stemmen op de ingezonden ontwerpen weet ik nog niet, we moeten natuurlijk alle ontwerpers de tijd geven om er een meesterwerk van te maken. Maar het zal rond eind juli toch echt afgelopen zijn.

 

Suc6 er mee, en maak er wat moois van

 

Het is voor mij ook de eertste keer dat ik dit doe, dus als ik wat fout doe hoor ik het graag. Om on-topic te blijven lijkt het mij slimmer om dat via een PB te doen.

bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik snap niet wat er mis is met dit ontwerp? Prima ontwerp, goed thema wat past bij dit jaar. Ik zou zeggen; slaan die munt. Doe mij er alvast maar vier van!!!

 

 

 

Er is helemaal niks mis met dit ontwerp, integendeel. :thumbup: Alleen is het een (korte) traditie dat er gekozen kan worden uit verschillende ontwerpen zodat het een coin is van en voor de geocaching-community en niet van een individueel.

 

 

 

Alleen bemerk ik zeer weinig animo van andere ontwerpers en denk ik dat het wel op deze zal uitkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is niets mis met het ontwerp. Veel anderen vinden deze munt ook prima. Maar is ook een groep die liever wil kiezen uit meerdere ontwerpen voor de Dutch Geocoin 2007. Het wachten is dus op mensen die ook een ontwerp maken. Eind juli sluit de inschrijfdatum voor de ontwerpen en daarna kan er gestemd worden. De winnaar mag dan de naam Dutch Geocoin 2007 dragen. Het kan dus zijn dat het deze munt niet wordt. Maar het is heel goed mogelijk dat deze de Ruyter munt wel gemaakt gaat worden, maar dan mag hij niet de naam Dutch Geocoin 2007 dragen. Dan wordt het gewoon de Michiel de Ruyter coin. Nog even wachten voordat je kan gaan stemmen, dus. Blijf dit draadje in de gaten houden, zou ik zeggen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ook een mooi ontwerp ;) en ga zeker niets inleveren :no:

 

maar mochten er nog andere ontwerpen komen, zal ik die zeker een eerlijke kans geven B)

 

Ontwerpers succes!!

 

Het wel of niet ontwerpen heeft voor ons niks te maken met wel of niet mooi vinden van het andere ontwerp.

 

Er wordt gevraagd om meerdere ontwerpen en net als vorig jaar zullen wij niet op onze eigen ontwerp stemmen.

 

Iedereen moet kiezen wat ie mooi vind, doen wij ook!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit een ander topic was toch gebleken dat (te) veel collega's ook graag andere ontwerpen zien dan die van GPSearching. Daarom start ik dit topic maar.

 

Wie maakt er een nog mooier ontwerp dan de ''Michiel de Ruyter geocoin'''

 

Dus alle ontwerpers sla je slag, wees creatief en maak een nog mooier ontwerp dan dat er al is. Uit een ander topic is een keer wat geroepen over de oude Nederlandse kaarten, moet lukken toch?

 

Ik zal alle ontwerpen in dit bericht plaatsen, zodat het overzicht wel goed blijft. Vragen en opmerkingen kunnen dus gewoon in dit topic geplaatst worden.

 

De tot nu ingezonden ontwerpen:

 

Ontwerp van de GPSearching:

coin_2007_voor.jpgcoin_2007_achter_3.jpg

 

Wanneer we gaan stemmen op de ingezonden ontwerpen weet ik nog niet, we moeten natuurlijk alle ontwerpers de tijd geven om er een meesterwerk van te maken. Maar het zal rond eind juli toch echt afgelopen zijn.

 

Suc6 er mee, en maak er wat moois van

 

Het is voor mij ook de eertste keer dat ik dit doe, dus als ik wat fout doe hoor ik het graag. Om on-topic te blijven lijkt het mij slimmer om dat via een PB te doen.

 

Wel een beetje pech dat wij in de spannende periode van het stemmen en de uitslag (en misschien wel de bestelling) net een maandje op vakantie gaan. Ik zie mijzelf al elke dag in het buitenland koortsachtig een stadje of dorpje opzoeken om een internetcafe te zoeken om maar niets te hoeven missen (klinkt aardig ziek). Ik kan natuurlijk ook de vakantie annuleren. :thumbdown: hmmm.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...