Spring naar bijdragen

Ontwerp ''wedstrijd'' Dutch Geocoin 2007


smeule

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Misschien kan KarelKraak iets voor ons betekenen?

 

Tsja, wat moet ik daar op zeggen... :pepsi:

 

Ik kan niet vanuit geocoins.nl zeggen: 'dat doen we wel'. Ik beslis daar namelijk niet alleen over.

 

Ik wil eventueel wel een voorverkoop opzetten zoals Team Simpson dat met de eerste Nederlandse coin heeft gedaan. Dat wil dus zeggen, vooraf betalen en geduld hebben ;)

 

Off-topic: en natuurlijk niet vergeten de nieuwe spoiler te lezen ;)

bewerkt door KarelKraak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Het blijft een beetje vaag. Bij wie ligt het project nu? Het is al september. We moeten oppassen dat het niet de Dutch Geocoin 2008 wordt.

Tsja, ik wil het best op me nemen, maar dan wel onder de gestelde voorwaarden. Ik zie het nml niet zo zitten om 250 munten te laten maken en er dan maar 50 van te verkopen.

Ik zal wel kijken of ik iets van een reserveringspagina kan maken (of lenen ;) ). Maar verwacht niets voor maandag. Morgen moeten er eerst boompjes geruimd worden in Drenthe :P

 

Ik zal GPSearching wel om het ontwerp vragen.

bewerkt door KarelKraak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als geocoins.nl het op zich neemt lijkt mij geen probleem. En van te voren betalen lijkt mij ook geen probleem. Je kan van niemand verwachten om zo'n groot financiel risico te nemen.

 

 

 

Ik ben nu al benieuwd naar een proefdruk van het fraaie ontwerp ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als geocoins.nl het op zich neemt lijkt mij geen probleem. En van te voren betalen lijkt mij ook geen probleem. Je kan van niemand verwachten om zo'n groot financiel risico te nemen.

Als ik het regel moet je het los zien van geocoins.nl. Dan wordt het op persoonlijke titel, zeg maar ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...