Spring naar bijdragen

Waarom zijn alle caches van Sn@g en Twinlife gedisabled?


Aanbevolen berichten

Jeetje wat ontzettend ziek om zoiets te doen, die sigarettenpeuk erin helemaal...zou iemand daar nu echt lol in hebben?

 

Wij zijn ook begonnen met leggen en we weten hoeveel energie, tijd en ook nog wat geld je erin moet steken om een cache te realiseren.

 

Wij hebben ook al eens gezocht naar een cache die later geript bleek te zijn, dat is gewoon ontzettend balen.

Gezien de selectieve manier zou het wel een geocacher moeten zijn...zelfs al zou iemand iets tegen Sn@g en Twinlife hebben (wat trouwens dit absoluut niet rechtvaardigt!!!), dan moet die zich toch ook realiseren dat hij hiermee juist ook veel andere cachers treft? En dan heb ik het nog niet eens over de eigenaren van de TB/coins die weg zijn.

 

Het zal wel zinloos zijn, maar ik doe toch een oproep aan deze zieke geest om hier accuut mee op te houden, in ieder geval de coins en tb's ergens in een cache te dumpen en tenslotte zijn GPS ritueel te verbranden...

 

Nee, ik heb hier geen woorden voor...bah.. :thumbup:

bewerkt door TinkerTeam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

echt een trieste bedoeling,de ripper. hebben vorige week nog een rondje delfzijl gedaan,en bij een cache zelfs snag zelf ook nog ontmoet,en nu dit.

heb wel begrip voor hun besluit,en jammer dat er mensen zijn die ONZE hobby om zeep helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is het om deze redenen nog wel verstandig om een coinhotel te maken?

ben bang dat deze helemaal interessant zijn voor rippers.

Heb je al eens gekeken (met google maps bijvoorbeeld) waar de cache ligt? Met webcam beveiliging wellicht?

 

Verder zou je kunnen gaan kijken naar iemand die wel regelmatig online is op geocaching.com, al een poos lid is maar geen tot weinig caches heeft gevonden, een of andere slechte ervaring heeft met geocachers, waarschijnlijk ook nog zoiets als een camper heeft en niet slecht is met de gemiddelde puzzel.

Ik krijg namelijk het beeld dat hij/zij toeslaat per regio. Neemt zelfs de moeite om puzzels op te lossen om de caches weg te kunnen nemen.

Maar ga niet zoeken. Het heeft tocch geen nut. Als jij je spullen onbeschermd achterlaat (zoals een cache), mag iedereen die meenemen. Dan horen ze die bij Gevonden Voorwerpen af te geven zodat het bij de eigenaar terug bezorgd kan worden. Maar de politie zal daar echt niets mee doen.

En op heterdaad betrappen is ook niet mogelijk. Want dan is het een gewone cacher. Even log plaatsen en dan de cache weer terug. Zie je hem de cache meenemen, dan wil hij even ergens anders loggen dan op de verbergplaats. Om natuurlijk die plaats niet aan dreuzels te verraden.

Nee, dat je hem pakt is een hele kleine kans. Ik denk dat we ons er maar gewoon bij neer moeten leggen dat het gebeurt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat je hem pakt is een hele kleine kans. Ik denk dat we ons er maar gewoon bij neer moeten leggen dat het gebeurt...

 

En zelfs ALS je 'm pakt, wat dan? Zoals aangegeven zal justitie niets doen. Het enige wat je dan kan doen is proberen achter z'n identiteit komen. En dan? z'n account opheffen, maar een nieuwe is zo gemaakt... Op z'n bek slaan? Ga je uiteindelijk zelf voor schut. Het enige is proberen een goed gesprek met de dader aan te gaan, maar of dat iets oplost. Ik betwijfel het.

 

Het enige lichtpuntje (voor Geocachend Nederland, maar zeker NIET voor Sn@g en Twinlife) is dat Sn@g en Twinlife verdenkingen hebben in de richting van één of meerdere mensen die niet zo dol op ze zijn. Dit kan wellicht betekenen dat het een gerichte aktie tegen Sn@g en Twinlife is en dat de rest van de caches van deze ongein verstoken blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diep triest :offtopic: dat er toch altijd weer mensen zijn die zo de boel voor vele anderen verzieken. Zelfs al is het tegen Sn@g en Twinlife gericht, ze hebben de andere cachers er ook heel erg mee. Verstandig besluit om de zaak offline te halen en de resterende caches en inhoud te redden.

Ik hoop echt dat de caches weer online komen in de toekomst, want Groningen is voor mij zeker een gebied wat bezocht gaat worden. B)

 

Ik hoop dat de persoon in kwestie gevonden wordt en ik wens Sn@g en Twinlife het beste toe en complimenten voor de energie die ze erin steken! :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diep triest :offtopic: dat er toch altijd weer mensen zijn die zo de boel voor vele anderen verzieken. Zelfs al is het tegen Sn@g en Twinlife gericht, ze hebben de andere cachers er ook heel erg mee. Verstandig besluit om de zaak offline te halen en de resterende caches en inhoud te redden.

Ik hoop echt dat de caches weer online komen in de toekomst, want Groningen is voor mij zeker een gebied wat bezocht gaat worden. B)

 

Ik hoop dat de persoon in kwestie gevonden wordt en ik wens Sn@g en Twinlife het beste toe en complimenten voor de energie die ze erin steken! :oops:

 

 

...ik sluit mij hier helemaal bij aan!

 

B):yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde. Hardstikke sneu. Ik heb me een aantal dagen top vermaakt in het land van mijn jeugd. Het land van roeg volk, stoere kerken en de grootste hemel van Nederland. Door de caches die Twinlife en Sn@g heb ik opnieuw de schoonheid van dit bijzondere land herontdekt. En met mij velen. Ontzettend sneu dus dat een onverlaat het plezier van velen aan het vergallen is.

 

Een paar persoonlijke hoogte/dieptepunten:

Maarz'm

TB Hotel 'De Mondt van de Eems'

Pronkjewail 3

Farmsumerhaven

 

Misschien kunnen de caches onder premium membership terug komen. Niet dat ik denk dat Jack zich door het het permiumship zal laten ontmoedigen maar ik heb het volgende op het Amerikaanse forum gelezen:

If you make your cache a member's only cache (Premium member feature), then you can view an audit log to see:

1) Who has viewed your cache page.

2) When the first and last time they viewed your cache page.

3) How many times they have viewed your cache page.

Het is misschien een idee.

 

Zilvervloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt doodzonde, wie doet nou zoiets?Dat een plaatselijke bewoner nu eens niet eens is met een geplaatste cache..., maar bij 20 caches is er geen sprake van toeval meer. Als beginnend cacher zag ik al gauw dat er regels getreden worden en dat het allemaal niet helemaal zo gaat zoals het spel bedacht is. Jammer dat de mensen die er de energie in steken om het voor anderen een leuke tocht te laten zijn, er de dupe van worden.

Het is een groot gemis dat het land van sn@g en twinlife nu een stuk leger is...

Ik hoop dat ze er in de toekomst weer vertrouwen in kunnen krijgen en met nog meer mooie caches komen

 

Roadrunner2002 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ben ik blij dat ik een alibi heb :)

Ruud ;)

Valt je misschien tegen wat ik nu ga zeggen, maar jij bent nimmer een potentiële verdachte geweest..... ;)

Dank je, alhoewel, ik rij rustig 600 KM om een paar stipjes te verwijderen. Dat heb je in april vorig jaar gezien ;)

Ruud :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij vinden het ook diep en diep driest dat het zo allemaal gebeurd !!

Je zal bijna gaan afvragen waar dit heen moet ???? ;)

 

Heel veel suc6 en hopen dat jullie weer een cach gaan leggen voor iedereen.

Oja, als iedereen alert blijft met het vinden van zijn/haar cach misschien scheeld dat wel??

 

Groetjes Wijtweetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Wil ik net een nieuwe voorjaarsronde met omi de pomi inplannen om ommelaand af te maken.... :o

Nog eens opnieuw na de verhuizing de cachekaart van noord-Groningen erbijgepakt ;)

Na alles gelezen te hebben vinden we één ding: Sn@g en Twinlife: dit kan niet. Desnoods gaan die caches vast in beton gestort worden. Als jullie hier aan toegeven dan is het einde echt zoek

 

 

Dat het niet tegen Sn@g en Twinlife zelf gericht is blijkt wel uit het feit dat ook andere caches in de noord-oost hoek verdwijnen. 'The far most north-east Dutch cache' van greenhou (prachtlokatie) is door ons op eerste kerstdag leeg aangetroffen en blijkt steeds verdwenen te zijn. Ook aan de andere kant van de grens heeft men er last van want ook de Dollart Cache van Hauke is verdwenen.

 

Als het om cachers gaat dan is er maar één reactie mogelijk ;) en buitensluiten die hap!. Is het niet mogelijk om e.e.a. juridisch nog eens te bezien??? En als de dader is opgespoord? Aanpakken die handel; advocaat erbij, desnoods ;) Ach, sorry, eerste reactie... Sn@g en Twinlife wat ontzettend jammer en ook een duidelijke ;) namens mijn oma van bijna 77!

 

But make no mistake we'll hunt them down and smoke them out of there holes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...