Spring naar bijdragen

Spoiler


Aanbevolen berichten

Heb het blad helemaal gelezen.

Vond het mooi en informatief. :blink:

Dus ga zo door.

Volgende keer een stukje over ?!!

Geo bed and Breakfast

Wij overwegen om ons op te geven als er behoefte aan is.

Maar tot op heden komt het niet van de grond.

Mogelijk helpt wat meer bekendheid. :(

 

Groet Pa Beer :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste cachers.

 

Even een reactie.

Natuurlijk mag iedereen van ons een link plaatsen naar spoiler, alleen zou het zo kunnen zijn dat we binnenkort een domeinnaam zullen aanvragen voor spoiler maar dat laten we dan hier wel weer weten.

 

Over de problemen met linux kan ik helaas niks zeggen daartoe is mijn kennis niet toereikend.

 

Toekomstige artikelen worden door de redactieleden zelf bepaald dus of de bed and breakfast wordt belicht beloven we niet dat is aan onze redactieleden.

 

De doorgehaalde linkjes behoeven een kleine uitleg. We hebben rubrieken toebedeeld en een opsomming gemaakt van wat er in zo'n rubriek kan voorkomen. Niet elk onderwerp wordt bij elke uitgave behandeld, de onderwerpen die in de bewuste editie niet behandeld worden zijn doorgehaald om dit aan te geven.

Of dat een mooie en geschikte methode is weten we nog niet, alles is veranderlijk.

 

Links op de pagina's van .nl of waar dan ook liggen buiten ons bereik, als men dat wil dan mag dat natuurlijk maar zoals Kruimel al zei, spoiler is onafhankelijk en daardoor niet per definitie verbonden aan .nl.

 

Verder willen we iedereen bedanken voor de warme en positieve reacties op spoiler, het doet ons als leden van de redactie erg veel goed om te zien dat de eerste editie zo goed aankomt. Zojuist heb ik vernomen dat hij vandaag al meer dan 1.000 maal is bezocht, u begrijpt het maakt ons trots en geeft moed om verder te gaan.

 

Kapitein Haak

Namens de redactie van spoiler.

bewerkt door Kapitein Haak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Domeinnaam zal ook wel komen, maar ja aan alles hangt een prijskaartje en daar moeten we het nog even over hebben. Verder kan ik vermelden dat de teller inmiddels op 1113 staat binen 24 uur, maar dat komt natuurlijk ook omdat het nieuw is. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer leuk om te lezen! Erge leuke info en leuke collums! Lijkt me leuk als die strip elders op het forum ook al te zien, er ook inj zou komt. Hoe meer humor erin hoe leuker! Het blijft een 'sport' om plezier mee te hebben!!!

 

Keep up the good work!!!

 

PS: Misschien ligt het aan mezelf maar bij mij is de site wat traag.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vakliteratuur!?!

"Spoiler" is hier met plezier gelezen. Hij leest erg makkelijk weg, leuke artikelen en ook leuk om eens te lezen wie/wat/waarom er achter de namen schuil gaat. We kijken uit naar het volgende nummer.

Ga zo door!! Redactie en iedereen die hieraan heeft meegewerkt: BEDANKT!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een geweldig blad.

:)

Heb nog niet alles gelezen maar wel het stukje van kruimel.

En ik moet bekennen dat ik ook eens aan het nordicwalken moet. Omdat de persoon die daar les in geeft een keer met mij op stap moet. Ik heb het nu zo in het hoofd dat ze eerst met mij meegaat en dan ga ik kijken hoeveel smoezen ik kan verzinnen. :thumbdown:

 

Maar on topic.

Een grote pluim voor jullie allen :crybaby::)

 

Groetjes Sigrid

bewerkt door Lucky Rising Star
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...