Spring naar bijdragen

Spoiler


Aanbevolen berichten

Als je onder "ARCHIEF" klikt op "Jaargang 1 - uitgave 1" , krijg je de PDF-versie.

Je hebt helemaal gelijk! Ik had nog niet onder archief gekeken (omdat er nog geen oude nummers zijn?)

Werkt als een tierelier. Ik hou verder mijn muil en ga lekker lezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Schitterend! bedankt!

 

Marcel.

 

Ik heb wel een verzoek tot plaatsing van de link in de rubriek "Links" (zie bovenaan deze pagina) gedaan. Ik neem aan dat die wel gehonoreerd wordt.

 

Je kan zelf ook links toevoegen, daarom heb ik hem erbij gezet - alleen is ie nog niet verschenen..

 

Overigens werkt de link naar de links op de homepage niet.. :thumbup: De link bovenaan deze pagina doet het gelukkig wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg leuk initiatief, ziet er goed uit, alleen......

(En dit is niet bedoeld om af te zeiken, of om een goed initiatief de grond in te boren)

Deze onhandig persoon loert met FireFox onder Linux naar het internet. Dat gaat goed voor zo'n 95% van de sites, ik laat meestal de sites links liggen waar dat niet goed gaat. De opmaak van spoiler zit er wat verminkt uit met Firefox (ook met konqueror, een andere browser onder Linux)

Echter, Spoiler lijkt me zo interessant dat ik overweeg om dat obscure operating system uit Redmond (genaamd windhoos) maar weer eens op te starten.

 

Kunnen/willen jullie svp in een volgende uitgave rekening houden met niet-Windows adepten?

 

Verder niets dan lof en bedankt voor de inspanningen.

 

Is het misschien ook een idee een PDF versie downloadable te maken? Kan dan naar keuze geprint worden, of op PDAtje gelezen worden.

 

Yup, hier hetzelfde probleem met de online versie. Letters/regels schuiven in elkaar over, wellicht dat een <br> meer het probleem op zal lossen. Online leest wat leuker dan de PDF uitgave.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze onhandig persoon loert met FireFox onder Linux naar het internet. De opmaak van spoiler zit er wat verminkt uit met Firefox (ook met konqueror, een andere browser onder Linux)

Kunnen/willen jullie svp in een volgende uitgave rekening houden met niet-Windows adepten?

 

Dat ligt dan echt aan Linux. Ik gebruik hier, onder windows, altijd FF als browser en heb geen enkel probleem om de spoilerpage te bekijken. En ik kijk al een klein weekje naar de pagina :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik heb wel een verzoek tot plaatsing van de link in de rubriek "Links" (zie bovenaan deze pagina) gedaan. Ik neem aan dat die wel gehonoreerd wordt.

 

Je kan zelf ook links toevoegen, daarom heb ik hem erbij gezet - alleen is ie nog niet verschenen..

 

Dat is nou net wat ik gedaan had. En die verschijnt pas als hij door de beheerder op de site is gezet. Gaat niet automatisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...