Spring naar bijdragen

Spoiler


Aanbevolen berichten

Ik lees altijd graag de spoiler en heb er ook al wel wat dingen uitgehaald met name over GSAK.

 

Maar nu heb ik vernomen dat er ook een keer heeft ingestaan hoe je een bannertje kunt maken van je trackables

 

Weet iemand in welke spoiler ik dat kan vinden ?

 

gr wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik lees altijd graag de spoiler en heb er ook al wel wat dingen uitgehaald met name over GSAK.

 

Maar nu heb ik vernomen dat er ook een keer heeft ingestaan hoe je een bannertje kunt maken van je trackables

 

Weet iemand in welke spoiler ik dat kan vinden ?

 

gr wendy

 

Klein nadeel, zover ik heb kunnen vinden zijn de afstanden in deze banners altijd in miles.

GC.com support zegt dat het profiel afhankelijk is, maar dit is dan stuk denk ik :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

De nieuwe editie, (nummer 17), van spoiler is uit. Bij Cacher uitgelicht zoeken we de grenzen op, en kijken naar een geocacheteam uit Noord en Zuid Nederland. Een bijzondere cache vonden we de 'Hieraigo' van FLET. Van tijd tot tijd is er gedonder in de Natuur, alle feiten en weetjes worden in de rubriek Natuur besproken. Tips & Trucs hebben we natuurlijk ook weer, een woord, drie letters...WOW!. Bij techniek hebben we tot nu toe regelmatig aandacht besteed aan GSAK, we zijn benieuwd hoeveel jullie er van hebben opgestoken, vandaar ditmaal een overhoring. Voor de Newbies bespreken we het maken van een cachebeschrijving. Bij Onsite belichten we een handige informatiebron voor veel modellen GPS-en. Steentje bijdrage(n) belicht de eerste stappen van geocachen met een nieuwe telefoon, als je dat hebt uitgepuzzeld, kun je altijd nog een mooi cacherondje maken in de Puzzel rubriek.

 

Spoiler is gratis, niet commercieel en te vinden op: www.geozine.nl

 

Veel leesplezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuur,

 

Helaas... de geluidsfragmenten van Hieraigo kun je niet overslaan. Dus kun je kiezen om of het geluid harder zetten, of veel vrienden uitnodigen om hem samen te lopen. Want hij is gewoon te leuk om NIET te doen.

 

p.s. Ik zou de tweede optie kiezen. ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...