Spring naar bijdragen

Hoe ben jij bij deze site gekomen


andemo

Waardoor ben je op deze site beland?  

220 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe ben jij hier gekomen

    • Over gehoord van (meegelopen met) vrienden
      101
    • Gezien op TV of gehoord op radio
      13
    • over gelezen in regionale bladen
      8
    • door de (scouting) vereniging
      7
    • surfen op internet
      84
    • over geinformeerd in een (outdoor) winkel
      7
  2. 2. Wanneer ben jij lid geworden

    • Voor 2005
      98
    • Na 2005
      122


Aanbevolen berichten

Deze poll gewoon uit nieuwschierigheid. Ik heb zelf een tijd geleden een gps gekocht, omdat ik van wandelen hou. Op internet gaan surfen wat ik hier nu allemaal mee kon en zo kwam ik door een link hier uit. Dat was in de tijd dat het nog niet zo bekend was. Ben zeker benieuwd naar anderen uit die tijd, maar vooral ook naar de zij die net lid zijn geworden.

 

Mijn excuses voor zij die lid zijn geworden in 2005, flink foutje van mij. Geef maar gewoon de keuze die jou het beste lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tijdens het 10 jarig jubileumweekend van mijn kookclub "de gevulde Bourgondier" in de Ardennen wilden we meer doen dan alleen maar culinair genieten. De calorieën die verorberd zouden worden moesten we immers ook weer kwijt. Eén van de leden (Mamajojo) had inmiddels kennis gemaakt met geocaching.

Een van de eerste caches werd Herou (helaas gearchiveerd nu :beerchug: ) een 5 sterren terreincache (wisten wij veel wat die sterren voorstelden B) ). Maar daarna verslaafd.

Er is nog een team voortgekomen uit dat weekend, nl. de Hakkentrappers. Mamajojo en de Hakkentrappers zijn niet zo heel erg aktief. Ik heb na het weekend een GPS gekocht en eerst ook rustig aan gedaan. Anderhalf jaar geleden stond ik nog maar op 20 founds, tja en toen kwam ik in contact met wat "driehoekers" met als resultaat inmiddels 571 founds, 4 eigen caches en een hele echte grote schat :P:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadat ik in 2002 arbeidsongeschikt werd verklaard(65/80%) deed ik vrijwilligers werk voor een gebied van het NoordHollands landschap. Toen dat ook niet meer kon zocht ik naar een andere invulling.

Ik had al eens gehoord van Geocaching. In 2005 begonnen door het zoeken naar een cache in de buurt met mijn tomtom. Snel daarna een explorist 210 aangeschaft.

Nu cache ik vaak met fotolw, waarmee ik ook op een fotoclub zit.

Dus combineren we het vaak met foto's maken.

Ik heb regelmatig fysieke problemen, dus is het voor mij handig als er iemand meegaat die voor mij kan bukken etc.

Maar probeer ook veel zelf te doen, dat houd me actief.

Een enkele keer ging Wina ( syberische husky) mee.

 

Begin januari werd mijn eerste cache actief en werk nu aan een tweede cache.( Dierenverhalen)

bewerkt door buzzarsdseye
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb in 2006 de GPS gekocht voor het wandelen en fietsen. Dit doe ik dan ook met het ding.

Bij toeval op de site gc.nl terecht gekomen en zo met cachen in aanraking gekomen.

Nu begint het stilaan een verslaving te worden. :D

 

Maar nu is het een mooie combinatie geworden, fietsen, wandelen en cachen. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, ook M & M Buddies for life zijn in 11/2005 lid geworden...

 

gezien de tijd in het jaar heb ik maar NA gestemd.

 

Wij kwamen terug van een Duikvakantie in Egypte en namen uit verveling de bladen uit de stoel voor ons ter hand.

 

Gelukkig maar ...daar stond een stuk in over wandelen met sateliten....van SBB.

 

Aangezien mijn meisje altijd naar het bos wilde om te wandelen en van de natuur te genieten....en ik niet te motiveren was omdat we altijd in hetzelfde bod terecht kwam met de eindeloze lange rechte paden..... ...gingen we dus eigenlijk nooit .

 

maar de GPS vond ik altijd al leuk ....ik wist alleen niet wat ik er mee moest .

 

nou dat is mooi opgelost....wandelen......toen we terug waren hebben we eerst zo'n ding gehuurt...om te proberen Helemaal te gek...twee dagen telaat terug gebracht, maar heerlijk gelopen....bos,duin noem maar op .

 

O.K. de brug was geslagen...meisje blij, dus ik haar een GPS gegeven voor haar verjaardag....maar dan wel 3 maanden eerder :D ...... want we waren niet meer te houden.....

 

op zoek naar wandelingen en info vond ik deze site ....leek mij leuk ...een doel voor een wandeling met een soort van beloning......meisje weer wat lauw .....dat is toch kinderachtig.....maar toch zover gekregen om er 1 te proberen.......Helemaal geweldig :no: .......nu gaan we weer kamperen en de GPS wijst de weg......van cache naar cache. ...

 

je bent geneigt te zeggen ....hadden we 10 jaar eerder moeten doen...maar ja dat had niet meegevallen...toen waren er nog zoveel minder caches.....

 

maar zo zijn wij in het veld en op de site gekomen :D .

 

Gr. M & M buddies 4 life :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar op onze vakantie in Simpelveld kennissen uitgenodigd voor een weekend. Zij attendeerde ons op het Geocachen. Zoeken hierna en verhalen lezend niet afgeacht tot zij ( het laatste weekend) zouden komen. Voor de vakantie een 60CsX gekocht. Heerlijk gewandeld en nog steeds kriebels.

 

Met dank aan team Jambo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met vrienden meegelopen dacht dat die mij voor de gek hielden. Wou het niet geloven dat dit bestond. Daarna nog een paar keer meegelopen. Toen moest er zelf een gps komen. Je komt op zulke leuke plekjes en je hebt een doel om te wandelen en dat laatste was/is niet verkeerd voor mij . . . .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...