Spring naar bijdragen

Hoe ben jij bij deze site gekomen


andemo

Waardoor ben je op deze site beland?  

220 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe ben jij hier gekomen

    • Over gehoord van (meegelopen met) vrienden
      101
    • Gezien op TV of gehoord op radio
      13
    • over gelezen in regionale bladen
      8
    • door de (scouting) vereniging
      7
    • surfen op internet
      84
    • over geinformeerd in een (outdoor) winkel
      7
  2. 2. Wanneer ben jij lid geworden

    • Voor 2005
      98
    • Na 2005
      122


Aanbevolen berichten

Eigenlijk door een aantal oorzaken. Geocachen had mijn collega al ruim een jaar eerder over verteld en dat leek mij wel leuk. Maar een 'net' vader heeft zijn handen vol aan het thuisfront en het werk. Toen ging mijn hardloophorloge (met hartslagmeter) stuk. Dat is paniek. :beerchug: Dan moet er gelijk een nieuwe komen. Dus ik op internet grasduinen. Kwam ik de forerunner 301 tegen. En te bestellen via Redcoon betaalbaar. Daar zat dus GPS mogelijkheid op. Dat is handig hoef ik de route niet na te meten met de fiets of auto. In eerste instantie had ik niet door dat ik zelf er ook het eea in kon zetten maar afgelopen kerst wat geprobeerd en toen was het snel duidelijk. De site opgezocht! In de kerstvakantie eerst thuis 2 kleine caches gedaan en de week erna met vrienden (warvan een stel inmiddels ook is ingeschreven) op vakantie nog 3. De kinderen zijn inmiddels 6 en 4 en gaan ook mee op cachetocht. Nog niet direct tijd om hele weekenden te gaan cachen maar aan het puzzelen 's avonds wordt al heel veel tijd besteed en dat vind ik ook erg leuk. Dus er liggen er ook al een aantal klaar. Ja op dit moment dus verslaafd. Persoonlijk vind ik het wel prettig niet opgejaagd te worden bij het eindpunt van een cach dus extra reclame is mijns inziens niet nodig. Ook de onderhoudbaarheid en bereikbaarheid van de site zal dat niet ten goede komen. Regelgeving is uiteraard helemaal prima en niet meer dan logisch en moet je ook willen met zijn allen.

Ik heb al logboekjes gekocht en ben dan ook zeker van plan dit jaar een eigen cache te gaan organiseren. maar eerst nog maar wat meer caches lopen om ervaring op te doen.

bewerkt door WBKWADRAAT
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...