Spring naar bijdragen

Naam voor Nederlands magazine/


Kapitein Haak

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Er komen heel veel aardige namen voorbij, maar waarom toch altijd met die verkleinwoorden erbij (...tje) krantje, blaadje. Hou het toch alsjeblieft gewoon op krant of blad. Met een verkleinwoord haal je (vind ik) meteen zo'n blad al naar beneden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er komen heel veel aardige namen voorbij, maar waarom toch altijd met die verkleinwoorden erbij (...tje) krantje, blaadje. Hou het toch alsjeblieft gewoon op krant of blad. Met een verkleinwoord haal je (vind ik) meteen zo'n blad al naar beneden.

Voordeel voor de makers is dat er dan ook weinig inhoud aan gegeven hoeft te worden! :xmas::lol:

Ik vraag me altijd af wat je in zo'n blad zou willen schrijven. Vergelijkingen van GPSsen vinden we immers op GC.nl al, caches "bespreken" lijkt me niet leuk voor de legger, in munten heeft lang niet iedere cacher interesse, voor cache-leg-technieken bestaan al beschrijvingen en roddelbladen zijn er al genoeg dus dat zal het ook niet zijn...

 

EDIT: het enige wat ik zou kunnen verzinnen is een artikeltje over "Hoe schrijf ik een goede log." Daaraan kan - wat mij betreft - in 98 van de 100 found-logs behoorlijk wat verbeteren... :P

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me altijd af wat je in zo'n blad zou willen schrijven. Vergelijkingen van GPSsen vinden we immers op GC.nl al, caches "bespreken" lijkt me niet leuk voor de legger, in munten heeft lang niet iedere cacher interesse, voor cache-leg-technieken bestaan al beschrijvingen en roddelbladen zijn er al genoeg dus dat zal het ook niet zijn...

 

EDIT: het enige wat ik zou kunnen verzinnen is een artikeltje over "Hoe schrijf ik een goede log." Daaraan kan - wat mij betreft - in 98 van de 100 found-logs behoorlijk wat verbeteren... :xmas:

 

Tja als zo kun je elk blad direkt om zeep helpen. Het meeste wat in computer tijdschriften staat, staat ook op internet en wat betreft je opmerking wat een goed onderwerp zou zijn. Jij leest dat, maar een ander vind iets anders weer interessant.

 

Ik vind het in ieder geval een leuk idee en wil daar wat wel voor doen.

 

en de naam???

 

Digger!

Koers!

Miswijzing!

 

Het lijkt me niet handig om de een te lange naam te hebben.

bewerkt door SN@G
Link naar opmerking
Deel via andere websites

P.s. Misschien noemen we hem wel Maak de cache Kruimelvrij :P

 

Nou, of ik me nu vereerd moet voelen? Het komt niet echt aardig over richting mijn persoontje. Het lijkt alsof het dan voor iedereen is, behalve voor Kruimel. Ik voel me niet echt welkom zo als lezer of als iemand die zo nu en dan wel wat copij wil leveren.

 

 

Hier hadden we op kunnen wachten. Mag ik? Eindelijk een parabel :lol:

 

Als je tijdens zo'n vakantiereis in India een klein jongetje ziet huilen naast een grote dode olifant

dan hoor je iedereen roepen ach wat zielig hij hield zoveel van die olifant,

maar het zou zo maar kunnen dat hij die olifant helemaal alleen begraven moet.

 

Ik denk dat men het positief bedoeld en ontzag heeft voor de autoriteit Kruimeldief :xmas:

bewerkt door Ketelbinkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me altijd af wat je in zo'n blad zou willen schrijven. Vergelijkingen van GPSsen vinden we immers op GC.nl al, caches "bespreken" lijkt me niet leuk voor de legger, in munten heeft lang niet iedere cacher interesse, voor cache-leg-technieken bestaan al beschrijvingen en roddelbladen zijn er al genoeg dus dat zal het ook niet zijn...

 

EDIT: het enige wat ik zou kunnen verzinnen is een artikeltje over "Hoe schrijf ik een goede log." Daaraan kan - wat mij betreft - in 98 van de 100 found-logs behoorlijk wat verbeteren... :xmas:

Gelukkig hoef jij het blad niet in je eentje vol te schrijven :lol:

Want, als honderd man ieder voor zich maar 1 interessant onderwerp kunnen verzinnen, zou het bij elkaar nog wel een fors blad kunnen worden. Ik ga in ieder geval alvast op zoek naar een verstevigd kruipruimteluik onder mijn digitale brievenbus. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me altijd af wat je in zo'n blad zou willen schrijven. Vergelijkingen van GPSsen vinden we immers op GC.nl al, caches "bespreken" lijkt me niet leuk voor de legger, in munten heeft lang niet iedere cacher interesse, voor cache-leg-technieken bestaan al beschrijvingen en roddelbladen zijn er al genoeg dus dat zal het ook niet zijn...

 

EDIT: het enige wat ik zou kunnen verzinnen is een artikeltje over "Hoe schrijf ik een goede log." Daaraan kan - wat mij betreft - in 98 van de 100 found-logs behoorlijk wat verbeteren... :xmas:

Gelukkig hoef jij het blad niet in je eentje vol te schrijven :lol:

Want, als honderd man ieder voor zich maar 1 interessant onderwerp kunnen verzinnen, zou het bij elkaar nog wel een fors blad kunnen worden. Ik ga in ieder geval alvast op zoek naar een verstevigd kruipruimteluik onder mijn digitale brievenbus. :P

Das ook weer zo... Nou, ik ben ook benieuwd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van alle voorgaande spreekt "Spoiler" of "de Spoiler" mij het meest aan.

 

"Cache Review" of "Cacher's Review" is wat er op dit moment bij mij opwelt.

 

of..... "Geologica" ? (evt. met streepje "Geo-logica" )

 

of..... "Cachette" (Cachet ?)

 

of... "iCacher" ("iCa(t)cher")

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...